RG-gamma
MF veteraan
- 29 nov 2009
- 36.492
- 29.244
Dat is maar 7 nm meer dan een standaard RSV.Het eerste model R1 uit 1998 werd al opgegeven voor 108 Nm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is maar 7 nm meer dan een standaard RSV.Het eerste model R1 uit 1998 werd al opgegeven voor 108 Nm.
FZ1 Fazer? Of is dat te ‘jong’?
Dan moeten ze wel overschreden kunnen worden,ik wil ook zoveel maar een boze bankmanager denkt daar anders overBudgets zijn er om overschreden te worden.
Zoiets,Liever lekker rijden op een iets minder optisch mooie motor die gewoon goed is en doet wat hij moet doen. Hoeft allemaal geen blingbling te zijn
Toch voldoet hij aan de eisen van de TS ,optisch niet zo mooi,geen bling bling,maar doet wat hij moet doen,Wat een vreselijk ding man
geloof jij het? Alleen al de verneukte bedradingdoet wat hij moet doen
Toch voldoet hij aan de eisen van de TS ,optisch niet zo mooi,geen bling bling,maar doet wat hij moet doen,
binnen budget
En daarnaast nog iets.
Ik reageer op de r1 98 vs 2003
en zx10 2004 versus 2006-2007
Ik vergelijk niet een 2 cilinder met de zx10r 2006 of r1 2003.
Het zijn 2 verschillende karakters, dus daar zit verschil in ja.
Maar om nou een zx10 onderin niet sterk te noemen, gaat wel erg ver. Zeker als je ook nog in acht neemt dat een 2 cilinder weer in de absolute lage toerentallen (<3500) als een zatte drol loopt
Die maat met die blade had een versnelling lager gemoeten, dan waren de rollen minstens gelijk.
Dat zatte drol verhaal was voor mij reden om mijn Tuono te verkopen, fantastische fiets maar onder de 4000 toeren heb je er niets te zoeken.
Het zal persoonlijk zijn maar ik vond het vooral een vervelende zenuwachtige motor, dacht er aan te wennen maar dat was niet het geval.
Nu een drie cilinder, dat rijdt echt perfect.
Ik heb ook een Tuono gehad, en ook een paar Triumph triples.
Ik herken het zenuwachtige niet van de Aprilia, maar ik moet zeggen dat ik ook zelden onder de 3000 tpm kom.
Ook met de Triumph rijd ik eigenlijk altijd boven de 3000.
Die Triumph 955i zijn wel een beetje saai/klinisch om te rijden. De 1050 is een stuk meer levendig, maar buiten budget.
In dit budget zou ik dan een oude Daytona T595 kopen, dat zijn wel leuke motoren.
Omgebouwd door middel van een crash.Zoiets,
En hij is binnen budget
Bekijk bijlage 1760897≥ Honda VFR 750 Caferacer/scrambler — Motoren | Honda — Marktplaats
Leuke Honda VFR 750 V4 motorCaferacer/scramblerMooie motor met nieuwe koppeling, olie/oliefilter, koelvloeistof.Honda VFR uit 1990 die is omgebouwd totwww.marktplaats.nl
Inderdaad, we kunnen de TS van alles voorschotelen uiteindelijk moet hij toch zelf uitvinden wat hem leuk lijkt,Ik denk dat ik gewoon niet een V man ben, heb een VFR 750 en een VF1000R gehad ( een 86'er in Rothmans uitvoering ) maar ook de V4 kon mij niet warm krijgen .
Sowieso is de keuze voor welk type motor voor een ieder persoonlijk
Dat is toch niet wat de TS zelf aangeeftMeest logische is iets flink anders dan ie heeft...
Vind ik ook,de Daytona met z,n Spondon frame is leuker.Ik heb ook een Tuono gehad, en ook een paar Triumph triples.
Ik herken het zenuwachtige niet van de Aprilia, maar ik moet zeggen dat ik ook zelden onder de 3000 tpm kom.
Ook met de Triumph rijd ik eigenlijk altijd boven de 3000.
Die Triumph 955i zijn wel een beetje saai/klinisch om te rijden. De 1050 is een stuk meer levendig, maar buiten budget.
In dit budget zou ik dan een oude Daytona T595 kopen, dat zijn wel leuke motoren.