Gps tracker opties aansluiten

stefan118

Die hard MF'er
25 mei 2012
451
0
Ik heb een gps tracker gevonden op dx.com die mij wel leuk lijkt qua prijs en beoordelingen.
Nu kan deze tracker ook aangesloten worden op het contact, zodat je met een sms bericht (of via een app voor android) het contact kunt onderbreken.

Ik twijfel een beetje of ik deze functie wel of niet zal gaan gebruiken/aansluiten.
Het weten waar je fiets staat als hij gestolen is is toch in principe genoeg?
Waarom schade riskeren door de motor uit te schakelen als er op gereden wordt door een persoon zonder toestemming?

Wat is jullie mening?
 
Ik heb een alarm met deze functie.

het gaat er meer om als jij van je fiets gedwongen word met een wapen en ze weg rijden.
dan kan je de motor onklaar maken en zullen ze weinig keuze hebben gezien jij niet meer in de buurt bent en de motor niet rijd:P

ik zou het wel doen.

let alleen ff op dat die gasten echt wel weten wat een gps tracker is dus verstop dat ding goed en zorg dat alle kabelbomen weer met eletra tape ombonden word.

als het er orgineel uit lijkt kwa kabels is het perfect.
 
En piel ff de grote reclamesticker met "GPS tracker" van je kastje af en plak er een sticker met iets anders op (flasher module ofzo).
 
Ik heb een gps tracker gevonden op dx.com die mij wel leuk lijkt qua prijs en beoordelingen.
Nu kan deze tracker ook aangesloten worden op het contact, zodat je met een sms bericht (of via een app voor android) het contact kunt onderbreken.

Ik twijfel een beetje of ik deze functie wel of niet zal gaan gebruiken/aansluiten.
Het weten waar je fiets staat als hij gestolen is is toch in principe genoeg?
Waarom schade riskeren door de motor uit te schakelen als er op gereden wordt door een persoon zonder toestemming?

Wat is jullie mening?
Welke?

Op zich moet het kunnen.
Er zijn modules in omloop die wat storingsgevoelig zijn. Das dus gewoon ruk, en gevaarlijk.

Tis eigenlijk een startonderbreker, om afstand in te stellen.
 
Blaas even leven in dit topic.

Ben dus opzoek naar een kleine tracker met accu die je zo op je eigen accu aan kan sluiten. Liefst 1 waar je geen simkaart abo voor nodig hebt. Aanbod is zo groot dat ik niet weet welke ik nou moet kiezen.
 
Liefst 1 waar je geen simkaart abo voor nodig hebt.

Denk dat je dan alles wel af kan strepen? Of wil je er eentje die even wacht tot ie een wifi signaal vindt om wat gegevens door te sturen?

Ik bedoel, wat is de moeite nou om er een prepaid kaartje in te steken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan