Grand Prix of the americas

Wie wat waar waarom

  • Marquez.

    Stemmen: 40 47,6%
  • Rossi.

    Stemmen: 31 36,9%
  • Dovi.

    Stemmen: 2 2,4%
  • Iannone.

    Stemmen: 4 4,8%
  • Lorenzo..

    Stemmen: 3 3,6%
  • Pedrosa

    Stemmen: 2 2,4%
  • Of toch Vinales.

    Stemmen: 2 2,4%

  • Totaal aantal stemmers
    84
Inderdaad! Heb je ook nog Pedrosa's bezoekje aan Divizioso in de pits gezien? Zo hoort het! Heel anders en menselijker dan van een Rossi, Marquez of Lorenzo. Met dat kleine gebaar kan Pedrosa al helemaal niet meer stuk.

Echt waar?
Tranen in je ogen? Wordt je nu emotioneel?

Heel anders inderdaad dan rossi, MM, en Lorenzo.....
Ppfffff. Echt: Wat een praat. Ga je mond spoelen met zeep _O-
 
COTA is gewoon waardeloos. Totaal geen motorcircuit.

+1
Is echt een autobaan.
Wat moet je met een recht stuk van 1200 meter. :]

Ook zo lekker veel publiek langs de baan.
Alleen bij de hoofdtribune zat het bom vol met VIP.
En dan dat volkslied van te voren :N

Laat ze een extra race rijden in Europa in de zomer.... :9
 
+1
Is echt een autobaan.
Wat moet je met een recht stuk van 1200 meter. :]

Ook zo lekker veel publiek langs de baan.
Alleen bij de hoofdtribune zat het bom vol met VIP.
En dan dat volkslied van te voren :N

Laat ze een extra race rijden in Europa in de zomer.... :9

In Europa vallen er juist steeds meer (traditionele) circuits af, omdat het gewoonweg niet meer betaalbaar is.
 
In Europa vallen er juist steeds meer (traditionele) circuits af, omdat het gewoonweg niet meer betaalbaar is.

Betaalbaar?
Dorna regelt dat.
Vorige week zaten er bij de motogp in argentinië tijdens de race 51.000 man.
Dat is veel te weinig.
Dorna moet de prijzen naar beneden halen van toegangskaarten.
Dat zal wel helpen denk ik.
 
Betaalbaar?
Dorna regelt dat.
Vorige week zaten er bij de motogp in argentinië tijdens de race 51.000 man.
Dat is veel te weinig.
Dorna moet de prijzen naar beneden halen van toegangskaarten.
Dat zal wel helpen denk ik.

:N

Dorna sluit aparte contracten af met de verschillende circuits met de daarbij behorende totaalprijs om het circus te mogen organiseren. De circuits bepalen vervolgens de prijzen van de kaarten. Anders zouden overal de kaarten wel dezelfde prijzen hebben.

Assen bijvoorbeeld heeft een heel ander contract dan de circuits in het Midden-Oosten.
 
Laatst bewerkt:
Echt waar?
Tranen in je ogen? Wordt je nu emotioneel?

Heel anders inderdaad dan rossi, MM, en Lorenzo.....
Ppfffff. Echt: Wat een praat. Ga je mond spoelen met zeep _O-


Stel je niet zo aan, oud wijf dat je daar zit! Alsof jij bepaalt wat ik wens te zeggen of te typen.
 
Heel anders en menselijker dan van een Rossi, Marquez of Lorenzo.

De laatste "torpedo"-actie die ik van me van die drie kan herinneren, was Rossi op Stoner, Le Mans 2011. Rossi ging daarna direct naar Stoner's pitbox. Maar Stoner vond dat Rossi asociaal was met al die camera's achter hem, en zijn helm nog op, en moest er niets van hebben.

Marquez heeft wel eens incidenten, maar niet vergelijkbaar met deze. Ik snap het prijzen van Dani wel, maar de vergelijking met 46/99/93 niet helemaal...
 
De laatste "torpedo"-actie die ik van me van die drie kan herinneren, was Rossi op Stoner, Le Mans 2011. Rossi ging daarna direct naar Stoner's pitbox. Maar Stoner vond dat Rossi asociaal was met al die camera's achter hem, en zijn helm nog op, en moest er niets van hebben.

Marquez heeft wel eens incidenten, maar niet vergelijkbaar met deze. Ik snap het prijzen van Dani wel, maar de vergelijking met 46/99/93 niet helemaal...


Mijn reactie was, als BMW rijder of zijspanpassagier zijnde, ook niet volledig en is daarom ook te snel verstuurd. Voorheen vond ik Pedrosa's 'ego', omdat ik niet besefte dat dat meer aan zijn terughoudendheid te wijten valt, hoger liggen dan het ego van 46/99/93 bij elkaar opgeteld. Daarstraks heb ik die mening(moeten)herzien, vandaar bovenstaande(21.52)reactie.
 
Ah. Ja, Dani de Gentleman hebben we de afgelopen twee jaar regelmatig voorbij zien komen. Hoogtepunt was zijn zeer analytisch reageren in Sepang '15, wat mij betreft.
 
De laatste "torpedo"-actie die ik van me van die drie kan herinneren, was Rossi op Stoner, Le Mans 2011. Rossi ging daarna direct naar Stoner's pitbox. Maar Stoner vond dat Rossi asociaal was met al die camera's achter hem, en zijn helm nog op, en moest er niets van hebben.

Marquez heeft wel eens incidenten, maar niet vergelijkbaar met deze. Ik snap het prijzen van Dani wel, maar de vergelijking met 46/99/93 niet helemaal...

typische media show van Rossi, Casey maakte wel de opmerking van de eeuw,
your ambition was bigger than your talent en dat met een big smile :)

Vond het zeer sportief van Dani en zo heurt het ook
 
De laatste "torpedo"-actie die ik van me van die drie kan herinneren, was Rossi op Stoner, Le Mans 2011. Rossi ging daarna direct naar Stoner's pitbox. Maar Stoner vond dat Rossi asociaal was met al die camera's achter hem, en zijn helm nog op, en moest er niets van hebben.

Bijna goed! Het was in Jerez 2011 ;)
 
Laatst bewerkt:
typische media show van Rossi, Casey maakte wel de opmerking van de eeuw,
your ambition was bigger than your talent en dat met een big smile :)

Vond het zeer sportief van Dani en zo heurt het ook

Rossi gaat: media show.
Dani gaat: zo hoort het.

Which is it? ;-)
 
Rossi gaat: media show.
Dani gaat: zo heurt het.

Which is it? ;-)
Rossi hield z'n helm op, da's aso! B|


;)

P15 in de Warm up.
Afstelling was iets veranderd tov fp3 gisteren maar was geen verbetering...dus straks in de wedstrijd terug naar oude setting!

Bron; Steven ( Barbapappa)
Jammer dat het nix opleverde..

Toch wel leuke races daar op dat COTSA, met als hoogtepunt het gevecht om P3 bij de Moto2. Het aantal (uit-)vallers in de MotoGP maakte het een saaie race, net als de tweede helft in Argentinië. Op naar Assen!
 
Laatst bewerkt:
Mijn reactie was, als BMW rijder of zijspanpassagier zijnde, ook niet volledig en is daarom ook te snel verstuurd. Voorheen vond ik Pedrosa's 'ego', omdat ik niet besefte dat dat meer aan zijn terughoudendheid te wijten valt, hoger liggen dan het ego van 46/99/93 bij elkaar opgeteld. Daarstraks heb ik die mening(moeten)herzien, vandaar bovenstaande(21.52)reactie.
Eensch, Dani leek altijd arrogant ofzo, maar dat kan ook best verlegenheid zijn oid. Hij schrok gisteren (net als wij) toen hij zin fiets bij Dovi naar binnen torpedeerde, en zijn excuses waren oprecht.
 
typische media show van Rossi, Casey maakte wel de opmerking van de eeuw,
your ambition was bigger than your talent en dat met een big smile :)

Vond het zeer sportief van Dani en zo heurt het ook

your ambition outweighed your talent ;)
 
Blegh! Wat een ellende, saaie race!
Mogen daar bij Michelin wel eens gaan nadenken over die voorband.

Op naar Europa!
Alle rijders behalve MM (althans niet in het korte interview) merkten op dat de baan ineens glad :? was.

De angel was wel uit de wedstrijd, maar toch mooi om die gasten zien rond te gaan. :}
De strijd in het Suzuki kamp was ook leuk om te zien, ronduit smullen van Viñales .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan