Groeten jullie ook motoragenten?

Eén keer per ongeluk gedaan! Zag toen pas te laat dat het een juut was. Hij zwaaide nog terug ook.

Weken rotgevoel over gehad. :( (Wind me nog op als ik er weer aan denk)

Maar behalve deze uitzondering groet ik ze niet!
 
Ik groet ze ook altijd, meer een soort van reserve opbouwen mocht je nog aangehouden worden O-) :X
:^

Lukte eerst nog niet goed maar heb geoefend met groeten naar de ambulance motorrijders want die lijken er op. Ook zwaailicht en strepen maar ze zijn geel ipv wit :) Nu groet ik ook motorwoutenagenten.
 
Ik groet ze nooit, zij mij wel :? :?

Ze groeten je, en vragen je zeker ook nog vriendelijk om te volgen en stellen je daarna vol belangstelling allerlei vragen over je moto, zoals "hoe hard gaat íe nou?" of "weet u dat er een stuk ducttape op je kentekenplaat kleeft?" ;) :P

Ik groet... maar zij groeten nooit terug... '(
 
[me]Loeder groet in principe elke motorrijder ongeacht merk, beroep, afkomst e.d......[/me]
 
Tuurlijk groet ik geen motor juuten. De nazis vd wet zeker groeten,

ooit gehoord van de term: heulen met de vijand... ;)

doe ik niet aan mee.

Gasten rijden motor omdat ze anders geen kunnen betalen.

Jullie kunnen wel aan mijn schrijven zien dat ik niet gecharmeerd
ben vd hermandad.

(ik bedoel iedereen heeft een grote bek over hun, maar als ze langs rijden toch groeten...bah)

Zo dat ben ik effe kwijt ;) :)

Ergens niet van gecharmeerd zijn = O.K.
Ergens een hekel aan hebben ook.
Daar over praten ook nog steeds.
Niet weten waar je over praat en er toch over praten is alleen maar dom.
Maar op deze manier met dit taalgebruik zegt 't een stuk meer over "jou" dan over "mij".

PS ook als je zo over een andere organisatie zo zou praten zou ik je taalgebruik walgelijk vinden.
 
Ergens niet van gecharmeerd zijn = O.K.
Ergens een hekel aan hebben ook.
Daar over praten ook nog steeds.
Niet weten waar je over praat en er toch over praten is alleen maar dom.
Maar op deze manier met dit taalgebruik zegt 't een stuk meer over "jou" dan over "mij".

PS ook als je zo over een andere organisatie zo zou praten zou ik je taalgebruik walgelijk vinden.

:^
Sorry hoor, maar het slaat inderdaad nergens op zo`n reactie. Is volgens mij ook nergens voor nodig........
 
Tuurlijk groet ik geen motor juuten. De nazis vd wet zeker groeten,

ooit gehoord van de term: heulen met de vijand... ;)

doe ik niet aan mee.

Gasten rijden motor omdat ze anders geen kunnen betalen.

Jullie kunnen wel aan mijn schrijven zien dat ik niet gecharmeerd
ben vd hermandad.

(ik bedoel iedereen heeft een grote bek over hun, maar als ze langs rijden toch groeten...bah)

Zo dat ben ik effe kwijt ;) :)


Wijsheid komt met de jaren! Ik denk dat jij nog heeeeeeeel jong bent gezien deze reactie dus het duurt nog wel een tijdje voordat jij gaat inzien dat je met dit taalgebruik andere rascisten napraat. Tot die tijd...........zou ik zwijgen. :z
 
Easy Frankie overweegt zelf de pet te gaan passen. Maar als jullie dan niet meer willen zwaaien. Best hoor. Voor mij is iemand die agenten haat een potentiële maatschappelijke drabber. Als je tegen de politie bent, moet je ook niet janken als je motor gestolen is of kinderen in elkaar getrapt worden door eens stelletje aso's. Er is meer dan hardrijden en ik heb vermoedelijk meer last van mensen zoals agentenhaters dan van agenten zelf.

Of ik me opwindt? mwa..nee... het is woensdag. De week is weer doormidden ;)
 
Als je tegen de politie bent, moet je ook niet janken als je motor gestolen is of kinderen in elkaar getrapt worden door eens stelletje aso's. Er is meer dan hardrijden

Volgens mij draai je het nu een beetje om. De reden dat steeds meer (en dat zijn er al heel veel) mensen een hekel krijgen aan de politie is juist dat er niets gebeurd (Zoals weer eens tijdgebrek!) als je staat te janken om iets wat je overkomt. Terwijl er volop tijd is voor snelheidscontrole's en andere "makkelijke en weerloze prooien".

Naar mijn bescheiden mening is het politie-apparaat in Nederland een belastingincasso-organisatie geworden. :r (Getuige de jaarlijkse vooraankondiging van benodigde boete-inkomsten)

Er is (bijna) niemand tegen de politie als instelling, maar wel tegen het verkeerde gebruik van de aan hen toegewezen macht. Dat wil overigens niet zeggen dat de individuele agent daar veel keus in heeft.
 
Maar ben je er dan door agenten te haten, of een hekel aan de politie te hebben? Nee dus. Dan moet je bij de politiek aankloppen en daar mag je best een hekel aan hebben. Want de individuen die daar zitten kun je wel verantwoordelijk stellen voor wat er gebeurt. En trouwens; ik geloof niet dat agenten de hele dag boetes lopen uit te schrijven. Het goedkopere alternatief, de flitspaal, kan die jaarlijkse opbrengst makkelijk bijelkaar flitsen. Daar ga je geen (dure) agenten voor inzetten.

Dus; ik begrijp wel wat je bedoelt, maar vind inderdaad dat mensen die een hekel aan agenten hebben best dom zijn. Dat is net zoiets als dat mensen soapacteurs op straat gaan uitschelden omdat ze op tv een gemeen iemand spelen (terwijl ze uitgescholden zouden moeten worden omdat ze zo belabberd acteren :P )
 
Ergens niet van gecharmeerd zijn = O.K.
Ergens een hekel aan hebben ook.
Daar over praten ook nog steeds.
Niet weten waar je over praat en er toch over praten is alleen maar dom.
Maar op deze manier met dit taalgebruik zegt 't een stuk meer over "jou" dan over "mij".

PS ook als je zo over een andere organisatie zo zou praten zou ik je taalgebruik walgelijk vinden.


Of smitjr is gewoon heel erg dom, of stekeblind maar eh.... B|


















Sinds wanneer heb je die blauwe knipperende bollen in je avatar :? :+
 
Ergens niet van gecharmeerd zijn = O.K.
Ergens een hekel aan hebben ook.
Daar over praten ook nog steeds.
Niet weten waar je over praat en er toch over praten is alleen maar dom.
Maar op deze manier met dit taalgebruik zegt 't een stuk meer over "jou" dan over "mij".

PS ook als je zo over een andere organisatie zo zou praten zou ik je taalgebruik walgelijk vinden.

Had je het in dat andere topic dat ook over groeten van agenten gaat, niet over 1-cellige Amoebes?!! Dit is er zo een, denk ik.....
full


[me]4-tje :....Amoebe is toch altijd 1-cellig? :? [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan