Groeten jullie ook motoragenten?

Je moet er ook weer mee uitkijken trouwens, laatst kwam er eentje langs me op het fietspad toen ik ging hardlopen. Ik keek vriendelijk terug en toen keek-ie me met zo'n kop aan alsof ik net de juwelier had overvallen en er van tussen probeerde te sneaken op mijn gympen :+
Heb het maar op een lopen gezet.

Ach, de beste man kon ook niet weten dat ik minder gevaarlijk ben dan ik er uit zie :+
 
Maar ben je er dan door agenten te haten, of een hekel aan de politie te hebben? Nee dus. Dan moet je bij de politiek aankloppen en daar mag je best een hekel aan hebben. Want de individuen die daar zitten kun je wel verantwoordelijk stellen voor wat er gebeurt.

Nou doe je precies hetzelfde. Denk je echt dat individuele politici zoveel invloed hebben, dat ze geen rekening hoeven te houden met partijpolitiek, ambtenaren, lagere overheden etc. etc.

En wat betreft politie, ze maken het beleid niet, maar als het er niet mee eens zijn hoeven ze het ook niet uit te voeren. Ze kunnen immers een andere baan kiezen.
 
Je zult verbaast staan over de invloed die ministers hebben. Het is hun uitdrukkelijke keuze het ministerschap aan te gaan met een agenda (die van hun partij) die ze van tevoren kennen. Ik heb het dan niet over ministers die in een crisis moeten handelen, maar echt over beleidszaken als politie, gezondheidszorg e.d. Je mag het hun dus wel degelijk kwalijk nemen.

Voor agenten zou je kunnen zeggen dat ze ook weten waar ze voor tekenen, maar toch is dat niet helemaal waar. Want in je carrière van 40 (?) jaar, hebben er zeker 10 kabinetten gezeten. En als je ouder wordt, kies je ook niet makkelijk een andere baan en wie weet hoeveel agenten er inderdaad mee stoppen? Een agent vertelde mij laatst dat het werk in de afgelopen 15 jaar heel erg veranderd is. Dat ligt of aan de maatschappij, of aan de politie, maar in beide gevallen ligt het bij de politiek.
 
Nou doe je precies hetzelfde. Denk je echt dat individuele politici zoveel invloed hebben, dat ze geen rekening hoeven te houden met partijpolitiek, ambtenaren, lagere overheden etc. etc.

En wat betreft politie, ze maken het beleid niet, maar als het er niet mee eens zijn hoeven ze het ook niet uit te voeren. Ze kunnen immers een andere baan kiezen.
Oke', lekker mopperen en zeuren maar vertel dan eens, wat doe jij om er wat aan te veranderen??
Of ben je d'r ook alweer zo1 die op afstand veel commentaar heeft maar verder geen poot uitsteekt om er daadwerkelijk wat aan te doen??

Ze voeren het ook niet uit, tenminste niet die radarcontrole's.
Heb ik al te vaak uitgelegd om t speciaal voor jou nog eens te doen, UTFS als je echt een beetje op de hoogte wil zijn en niet als een kip zonder kop rond wil kletsen, kruip anders maar terug onder je steen der kortzichtigheid. :Z :z
 
Ik ben aangeleerd ze niet te groeten maar laatst kwam er spontaan eentje naast mij rijden dus tja toen heb ik alsnog niet gegroet met 't handje maar gewoon "HOI" geroepen :]
En ik ben laatst met een "motor juut" wezen rijden en das toch een hele aardige gozer met een hele gave bike...dus tja...ben nog aan 't twijfelen :?
 
Die gasten groeten nooit terug joh :(
probeer het eens met een middelvinger, misschien zien ze het dan wel :P

ik kwam pas 2 groepen van 4 motoragenten tegen, ikke netjes groeten O-) . ik dus 2 minuten later de conclisie getrokken dat agenten zeer selectief blind zijn
full
 
Oke', lekker mopperen en zeuren maar vertel dan eens, wat doe jij om er wat aan te veranderen??
Of ben je d'r ook alweer zo1 die op afstand veel commentaar heeft maar verder geen poot uitsteekt om er daadwerkelijk wat aan te doen??

Ik ben met Baksteen. (maar te dom om te weten hoe zo'n I'm with stupid bordje moet, waarmee ik weer niet bedoel dat Baksteen stupid is bla bla bla)
 
Ik ben met Baksteen. (maar te dom om te weten hoe zo'n I'm with stupid bordje moet, waarmee ik weer niet bedoel dat Baksteen stupid is bla bla bla)


Kuch...
: en dan ^ achter elkaar : ^ maar dan zonder spatie en 't dakje ^ zit boven de 6 op je toetsenbord...en kan je op je scherm krijgen dmv (door middel van) linker OF recht shift toets ingedrukt te houden en met een andere vinger of hand op de "6" te drukken :+ (ojah mag ook met "caps Lock" ) ;)
 
Kuch...
: en dan ^ achter elkaar : ^ maar dan zonder spatie en 't dakje ^ zit boven de 6 op je toetsenbord...en kan je op je scherm krijgen dmv (door middel van) linker OF recht shift toets ingedrukt te houden en met een andere vinger of hand op de "6" te drukken :+ (ojah mag ook met "caps Lock" ) ;)

En dan niet per ongeluk eerst ^ en dan : doen, dan krijg je
full
 
Eén keer per ongeluk gedaan! Zag toen pas te laat dat het een juut was. Hij zwaaide nog terug ook.

Weken rotgevoel over gehad. :( (Wind me nog op als ik er weer aan denk)

Maar behalve deze uitzondering groet ik ze niet!

Ze zijn ook zo slecht te zien |( ;)
Groet altijd naar motorrijders.
 
@ baksteen, whahahha L :+ LL :} dies echt grappig, en dan gewoon nog DOEN ook he...
terwijl je de attachment er gewoon bij ziet staan
 
Terug
Bovenaan Onderaan