GSX750ES de verbouwing

Dank :)


Ik heb ze schoongemaakt met diesel, dasty en doorzettingsvermogen. Ik moet zeggen dat ik de neiging heb om het af te raffelen, dat heb ik kunnen weerstaan :+
 
@ Strikkie, ik ben
Wordt ook nog een leuk karwei, dit is nm het blok welke ik jaren heb gebruikt voor woon werk verkeer (25.000 per jaar, heeft dus flink wat km gelopen), altijd goed onderhoud en de ketting veel gesmeerd, maar nooit gepoetst :X Het blok zit dus dik onder de vetbagger. Zit nog te bedenken hoe ik hem makkelijk goed schoon kan krijgen. Ontvetter erop spuiten en daarna de hoge druk erop kan niet, alles ligt open (uitlaat, inlaat, oliekoeler kanalen)

Iemand ideeën? Ik zelf denk met een kwast en diesel, daarna afsoppen


Poetsen, ik heb er een hekel aan B|


ijsstralen, niets af doppen en superschoon.....
 
ijsstralen, niets af doppen en superschoon.....

Ik wist niet eens dat het bestond, dus even
full
geraadpleegt.
Werkt mooi, je woont in de buurt, komt morgen uit?


:+
 
Ijsstralen zou nu wel goed uitkomen :X

Maar goed dat het geen scherpe foto is

full


Het is een andere achterbrug, die er onder zat was erg beschadigd. Er is kennelijk een tijd met veel te slappe ketting mee gereden, de ketting was overal ingeslagen ;(
Veer moet ook flink gepoetst
 
Ijsstralen zou nu wel goed uitkomen :X

Maar goed dat het geen scherpe foto is

[afbeelding]

Het is een andere achterbrug, die er onder zat was erg beschadigd. Er is kennelijk een tijd met veel te slappe ketting mee gereden, de ketting was overal ingeslagen ;(
Veer moet ook flink gepoetst

Wat een bagger hè, dit zijn dan wel weer klusjes waar je in ieder geval verschil ziet als je klaar bent......

Overigens, als je nog een brug zoekt......ik heb er nog eentje die er heel goed uitziet
 
Wat een bagger hè, dit zijn dan wel weer klusjes waar je in ieder geval verschil ziet als je klaar bent......

Overigens, als je nog een brug zoekt......ik heb er nog eentje die er heel goed uitziet


Dit zijn inderdaad de klusjes met resultaat *O* Het aluminium blijft prachtig onder het smeer.

Ik neem aan dat je nog een brug van een ES hebt liggen? Of iets anders leuks?
van dit soort heb ik er ook nog een paar ;)
 
Dit zijn inderdaad de klusjes met resultaat *O* Het aluminium blijft prachtig onder het smeer.

Ik neem aan dat je nog een brug van een ES hebt liggen? Of iets anders leuks?
van dit soort heb ik er ook nog een paar ;)

idd een ES ,of ook nog een GSXR750 van 2008, maar ik denk dat ik die toch uiteindelijk nog eens in mijn `es` ga passen }) ( is wel een cm of 5-6 langer , maar dat kan hij wel hebben...
 
idd een ES ,of ook nog een GSXR750 van 2008, maar ik denk dat ik die toch uiteindelijk nog eens in mijn `es` ga passen }) ( is wel een cm of 5-6 langer , maar dat kan hij wel hebben...


Dat kan hij wel hebben :Y , zeker met zo'n dikke slof erin
 
Zo, weer een stap verder, er is denk wel een kilo smeer vanaf gekomen 8-)

Zo was het, lekker vage foto

full




Zo is het geworden

full
 
Kijk dat is gewoon nieuw geworden. Dat je niet van poetsen houdt kan je wel volhouden, in de resultaten is daar niets van terug te vinden. Geweldig. (Ik heb ook nog zo'n klusje denk ik zo :r )
 
Het is echt dezelfde, moet wel zeggen dat het op de foto er beter uit ziet en nee, ik houd nog steeds niet van poetsen B| dus Kees, succes

De afwasmachine, ik had het zo maar kunnen doen :X . Ik heb daar nog wel een anekdote over: In een vorig leven deed ik het onderhoud en klussen van een aantal woonvormen en wooneenheden. Ik moest daar eens een wc bril maken, mocht niet vervangen, maar dat ding was zo smerig, dat ik hem zonder pardon in de afwasmachine heb gegooid en koffie ben gaan drinken, totdat ik bedacht............................. :$ :$ :$
 
Het is echt dezelfde, moet wel zeggen dat het op de foto er beter uit ziet en nee, ik houd nog steeds niet van poetsen B| dus Kees, succes

De afwasmachine, ik had het zo maar kunnen doen :X . Ik heb daar nog wel een anekdote over: In een vorig leven deed ik het onderhoud en klussen van een aantal woonvormen en wooneenheden. Ik moest daar eens een wc bril maken, mocht niet vervangen, maar dat ding was zo smerig, dat ik hem zonder pardon in de afwasmachine heb gegooid en koffie ben gaan drinken, totdat ik bedacht............................. :$ :$ :$


hahaha, ken dat,van toen ik mijn eerste flatje kocht. En dan is eigenlijk het ergste dat je dat smerige ding moet losschroeven....dus ik dacht eerst even schoonmaken..maaruh hoe doe je dat als je thuis nooit wat hebt hoeven doen.....hmmmm even naar de winkel onderaan de flat en alles wat een oranje driehoek heeft zal toch wel werken,niet?
Dus glorix en ammonia en weet ik wat nog meer in dat hele toilethok gespoten,incluis de pot volgegooid.........maar ik kwam niet zo ver, Kreeg geen adem meer, balkon opgevlucht, ramen open en een rook dat er uit dat hok kwam O-) , op een of andere manier had ik wel direct contact met de buren, dat dan weer wel :Y

En vorig jaar mijn 750e kop in de vaatwasser, leek heel mooi totdat er een halve dag later allemaal van die bloemkolen opkwamen en mijn vrouw bleef 2 weken lang vragen wat voor lucht er toch steeds na gebruik van de vaatwasser kwam, géééén idee...



Maar jij bent in ieder geval lekker op de rit met de soes, over 3-4 maanden moet hij wel rijden , toch?
 
hahaha, ken dat,van toen ik mijn eerste flatje kocht. En dan is eigenlijk het ergste dat je dat smerige ding moet losschroeven....dus ik dacht eerst even schoonmaken..maaruh hoe doe je dat als je thuis nooit wat hebt hoeven doen.....hmmmm even naar de winkel onderaan de flat en alles wat een oranje driehoek heeft zal toch wel werken,niet?
Dus glorix en ammonia en weet ik wat nog meer in dat hele toilethok gespoten,incluis de pot volgegooid.........maar ik kwam niet zo ver, Kreeg geen adem meer, balkon opgevlucht, ramen open en een rook dat er uit dat hok kwam O-) , op een of andere manier had ik wel direct contact met de buren, dat dan weer wel :Y

En vorig jaar mijn 750e kop in de vaatwasser, leek heel mooi totdat er een halve dag later allemaal van die bloemkolen opkwamen en mijn vrouw bleef 2 weken lang vragen wat voor lucht er toch steeds na gebruik van de vaatwasser kwam, géééén idee...



Maar jij bent in ieder geval lekker op de rit met de soes, over 3-4 maanden moet hij wel rijden , toch?


Mooi verhaal, herkenning........

Maar ehhhhh 3-4 maand????? Beroerde van allerlei dingen poetsen en spuiten is dat het gene wat nog niet gedaan is, er dan beroerd uitziet. -O- , maar ik ga gewoon lekker verder en zie wel.

Ben jij nog bezig met je project?
 
Ja, logisch, oma. Het staat niet helemaal stil, maar het tempo is wel wat laag *:)

De afgelopen tijd bezig geweest met de remmelarij

Na het schoonmaken
full




Beetje geschuurd en een wat verf erop
full



Zoals je kan zien heb ik het 'goud' idee laten varen. Ik heb 'gouden' remklauwen, schijven ed, maar ik vind het niet mooi staan *:)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan