Harrie gaat zn oude VFR750 verknutselen

Gaat dit goed komen ?

  • Ja

    Stemmen: 4 8,5%
  • Nee

    Stemmen: 17 36,2%
  • Gezien je vorige pogingen ?

    Stemmen: 8 17,0%
  • Harrie is de opperbeunhaas

    Stemmen: 10 21,3%
  • Koop een monobrug

    Stemmen: 5 10,6%
  • USD vork for the win!!

    Stemmen: 3 6,4%

  • Totaal aantal stemmers
    47
En om het topic niet te ver te laten zakken:
De blokspoiler die er op gaat komen van een VF1000F (tsjah, V4 enzo :P )
full
 
GSXR1100W achtervelg die ik vrijdag meeneem om bij iemand af te geven :)

Achter/naast die velg staat overigens mn vastgekaaide en leeggesloopte RC36-1 blok en daar leunt mn CBR600 achtervelg weer tegenaan (die tevens dienst doet als deurstop).
 
:) een heel systeem daarbinnen alez

is het cbr wiel nu al gemonteerd? denk dat ik uiteindelijk toch ook die F2 velgen ga steken.
oogt toch al veel mooier (en breder)
 
Laatst bewerkt:
CBR velg zit dr nog niet in, moet ff kijken of ik m nog passend ga maken in deze brug (wat niet echt veel werk is), of dat ik meteen een andere achterbrug ga zoeken en m daar in duw (wat toch al het plan was).
 
dat zou idd wel dubbel werk zijn. al een idee welke brug je zou steken?
 
Goed, even wat lopen soepen, had toch niks beters te doen.
Kleur/velgen/voorvork/achterbrug enzo klopt nog niet echt.
Maar ik weet wel dat die RC45 ws erg leuk gaat staan (eea is hier niet 100% op schaal en ook niet vnauit dezelfde hoek genomen, maar het was het beste wat ik had).
En het 'lelijkeframeprobleem' is zo te zien ook meteen opgelost door het simpelweg grijzig/antraciet/donker kleurtje te laten coaten.
full


dit alles is bij gebrek aan daadwerkelijke zinnige updates
 
Goed, even wat lopen soepen, had toch niks beters te doen.
Kleur/velgen/voorvork/achterbrug enzo klopt nog niet echt.
Maar ik weet wel dat die RC45 ws erg leuk gaat staan (eea is hier niet 100% op schaal en ook niet vnauit dezelfde hoek genomen, maar het was het beste wat ik had).
En het 'lelijkeframeprobleem' is zo te zien ook meteen opgelost door het simpelweg grijzig/antraciet/donker kleurtje te laten coaten.
(Afbeelding)

dit alles is bij gebrek aan daadwerkelijke zinnige updates

mooi kontje :Y :Y doen! kan je in die "holte" achterop t kontje een mooi crea-bea oplossing voor achterlicht en knippers kwijt ;)

voor me hawk zit ik ook aan een RVF750 kontje te denken, maar dan de '93 versie ;) }) klopt beter met de lijn van de Hawk :Y :Y

2rvf3%7E2.JPG
:9~ :9~ :9~
 
Goed, even wat lopen soepen, had toch niks beters te doen.
Kleur/velgen/voorvork/achterbrug enzo klopt nog niet echt.
Maar ik weet wel dat die RC45 ws erg leuk gaat staan (eea is hier niet 100% op schaal en ook niet vnauit dezelfde hoek genomen, maar het was het beste wat ik had).
En het 'lelijkeframeprobleem' is zo te zien ook meteen opgelost door het simpelweg grijzig/antraciet/donker kleurtje te laten coaten.
(Afbeelding)

dit alles is bij gebrek aan daadwerkelijke zinnige updates

is dat een ZXR kontje?

Zou igg dat spatbord dumpen en voor een (niet al te klein) stuurkuipje gaan. denk dat het dan een erg leuk geheel wordt!
 
is dat een ZXR kontje?

Zou igg dat spatbord dumpen en voor een (niet al te klein) stuurkuipje gaan. denk dat het dan een erg leuk geheel wordt!
Is, zoals al gezegd, een RC45 kontje (maar dat lijkt idd wel wat op een ZX7RR kontje).
Spatbord is ook maar omdat ik dr verder nog geen andere vork in had gesoept, dit brok plastic komt dr echt niet op hoor ;)

Stuurkuipje komt dr ws niet op, alleen een flyscreen achtig iets icm ronde koplamp.
Maar dat staat nog niet helemaal vast.
 
Ik leef nog hoor :P
Project heb ik eigenlijk niks meer aan gedaan wegens geldgebrek/lamheid, maar nu moet ik dr maar weer aan beginnen.

Heb het ding nl compleet uit elkaar geschroefd, kost ie tenminste geen geld meer (naja, om dr mee te rijden dan :P).
Morgen misschien nog ff gaan knutselen aan het subframe, dat dat vast gedeeltelijk aan elkaar hangt, ook al heb ik nog geen kontje.
 
Goed, geen zak aan gedaan vandaag, behalve dat ik een foto heb gemaakt waar die in al zn naakte glorie te zien is (ahumm..)
Het is meer bij gebrek aan iets beters en plaatjes doen het altijd goed :P
full


Dat subframe gaat dus afgezien van het kleine stukje waar de tank op rust, compleet uit elkaar en het onderste deel loopt dan vanaf net naast het ophangpunt vd veer tot ergens aan het subframe (hoe precies zal nog even puzzelen worden).
 
Laatst bewerkt:
woow, staat wel ff veel beter die achtervelg en voorvork.

is het voorwiel een 16"? als dat zo is zou ik als ik jou was meteen ook een 17" voorwiel op de kop proberen te tikken.
ziet er vet uit en stuurt veeeeeeeel beter :Y . en je kan er veel meer goeie banden voor krijgen.

ben benieuwd hoe je fiets wordt, ziet er nu al leuk uit.
 
Voorwiel wat dr daar in zit is het originele 16 inch wiel van de VFR zelf.
Er komt tijdelijk een 16 inch blade velg in, voornl omdat ik die goedkoop kan krijgen en ik het ding begin mei af wil/moet hebben (vanwege een nurburgring tripje, ga liever met de motor dan met de auto).
Dr is als het moet een Metzeler Sportec M3 voor te krijgen en dat is mij ook wel best.
Maar een 17 inch velg heeft de voorkeur ja, maar de 6-spaaks varianten zijn nogal prijzig.

Overigens moet ik ivm de deadline wel wat dingen anders doen om kosten te besparen..
Kontje is de kans groot dat ik gewoon iets pak wat mij leuk lijkt staan als ik dat een keer tegenkom op marktplaats oid.
En de uitlaat zal ws een seatpipe worden, gemaakt van een oude RVS middendemper.
 
Laatst bewerkt:
Voorwiel wat dr daar in zit is het originele 16 inch wiel van de VFR zelf.
Er komt tijdelijk een 16 inch blade velg in, voornl omdat ik die goedkoop kan krijgen en ik het ding begin mei af wil/moet hebben (vanwege een nurburgring tripje, ga liever met de motor dan met de auto).
Dr is als het moet een Metzeler Sportec M3 voor te krijgen en dat is mij ook wel best.
Maar een 17 inch velg heeft de voorkeur ja, maar de 6-spaaks varianten zijn nogal prijzig.

Overigens moet ik ivm de deadline wel wat dingen anders doen om kosten te besparen..
Kontje is de kans groot dat ik gewoon iets pak wat mij leuk lijkt staan als ik dat een keer tegenkom op marktplaats oid.
En de uitlaat zal ws een seatpipe worden, gemaakt van een oude RVS middendemper.

Misschien dat een MV-f4 kontje hier wel mooi op past :Y ,gaat mooi een seatpipe op passen.

Verder gewoon doorgaan met dit project ,ook al gaat het misschien niet zo snel.
 
Goed, om maar wat leven in de brouwerij te houden:
Heb mn fireblade voorvelgje binnen.
En een 4,5inch PC31 achtervelg waardoor ik tot de conclusie kwam dat de gouden velg die dr al in zat ws een 5inch Fireblade achtervelg is.
Naja, ook prima, iemand 4,5inch PC31 achtervelg kopen ? :P

En als bonus nog ene brakke telefoonpic ook (dat blauwe onderaan de tank was even een probeersel voor de mogelijke kleur, maar ik ga m nog iets donkerder en meer richting paars zoeken denk ik)
full
 
Laatst bewerkt:
En om weer eens een min of meer zinnige update te plaatsen:
Heb toenstraks een RC30 kontje opgehaald, leek wel redelijk te gaan passen zonder al teveel aanpassingen en was vooral goedkoop (80 euro, bij Harrie vd Kruijs in Oisterwijk).

En het staat naar mijn mening nog helemaal niet slecht, denk wel dat ik m nog iets naar voren plaats omdat ie nu net iets teveel uitsteekt.
Oke, optie 1:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan