Heeft aangifte doen zin (agressieve motorrijder)?

Je kan het ook niet doen, dan weet je zeker dat er nog minder gebeurd.

En er gebeurd wel degelijk het 1 en ander maar tegenover figuren die al zo vooringenomen zijn met hun mening heb ik weinig zin daar op in te gaan.

nou van de mensen van wie ik weet dat ze aangifte hebben gedaan is er echt veel gebeurd door de politie hoor :') draagt zeker ene blauwe pet doordeweeks
 
Bij ons was dna gevonden na een inbraak waar schade was voor meer dan 10k.. Wat zeggen ze: Ja sorry, we hebben niet genoeg mankracht om een dna onderzoek te starten :N

:r

Justice is overrated



Desalniettemin zal ik sowieso aangifte doen :Y Wat een mafkees!
 
om nog maar even te zweigen over de o-zo-geweldige 112-lijn. Bij familie werd afgelopen dinsdag een poging tot inbraak gedaan om 2uur 's middags. Neefje ziet de personen en de bus + het kenteken waar ze in wegrijden. Belt 112, wilt het kenteken doorgeven maar dat hoefde niet, kwam zo wel als de politie ter plekke was....


goed man die politie hier
 
Lekker kort door de bocht allemaal er IS gewoon een tekort aan Agenten. Dus stoppen met zeiken en zelf bij de politie gaan!

Tja, ik zou ook niet weten wat ik op het moment zelf had gedaan. Heb ooit zelf wel eens een kopstoot gehad uit het niets, was zo verbaasd dat ik op dat moment niks deed. Later kwam ik hem nog tegen en hem onderuit geschopt.

Verder zou ik gewoon aangifte doen en lekker via internet, want op het bureau kunnen ze toch niet helpen en duuuurt lang. misschien staan er al meer aangiftes tegen deze meneer en wordt hij vanzelf wel gepakt, al zou ik daar niet van uitgaan.
 
Heeft iemand al voorgesteld om...aangifte te doen ? :+

Zonder dollen :

Kort lontje zo'n figuur.
Gewoon naar het politieburo, aangifte laten opnemen, inclusief de schade aan bril en neus.
Veel mensen hebben de neiging om te zeggen "wordt toch niks" en doen dan géén aangifte.
De volgende keer dat zo'n idioot weer iemand op z'n bek slaat heb je er dan eigenlijk aan meegewerkt als je dit laat lopen.

Help je jezelf al niet concreet in dit geval, dan help je wellicht een ander ermee.

En als "Karma" een beetje meewerkt loopt zo'n figuur vandaag of morgen tegen de spreekwoordelijke "verkeerde" aan...

------------
Had je geen gieter voor z'n wiel kunnen gooien ? :+
 
Bij ons was dna gevonden na een inbraak waar schade was voor meer dan 10k.. Wat zeggen ze: Ja sorry, we hebben niet genoeg mankracht om een dna onderzoek te starten

Justice is overrated

Tuurlijk, ff een dna-onderzoek na een inbraak. Gewoon doen joh!

Maar het liefst wel heel hard roepen dat privacy zo belangrijk is, als ze weer eens wat willen gaan registreren.
 
ik had de corsa in ze achteruit gezet, ze allebij zachtjes aangereden (goeie stoot tegen je voorwiel en je ligt naast je motor). en dan lekker hard wegrijden terwijl hun onder de motor vandaan kruipen :P zal ze leren.

Dan had ik beter van een onschuldig poesje kunnen schrikken (of misschien stak er wel een kind over :+ ) en hem 't fietsenrek van heel dichtbij kunnen laten bekijken :Y .

Ja.. daar heb ik eigenlijk wel spijt van. Mgoed, onthouden voor de volgende keer :+ .

Maar ondertussen foto's gemaakt van m'n blauwe neus, snee onder m'n oog en de kapotte zonnebril (bon heb ik thuis nog, was een dure fietsbril . Lekker voor 'm *O* ).
 
Het is natuurlijk een k*t actie en je moet altijd aangifte doen tegen zo'n eikel.

Maar om te zeggen "'t Waren trouwens chopperrijders" dat lijkt me totaal niet relevant hier, net of alle chopperrijders zo zijn.

Oh, ik heb verder niks tegen chopperrijders hoor. Hence ook de " :+ ". Alhoewel ik toch wel het vermoeden heb dat deze heerschappen wat vaker de neiging hebben om zichzelf heel "stoer" te voelen. Misschien is dat vermoeden wel geheel op vooroordelen gebaseerd ware 't niet dat ik nog nooit op m'n gezicht geslagen ben door een powerranger-poser :+ .
 
Tis nu wachten op het topic van die sjopperrijder dat na een domme actie van een koekblikker er eindelijk is actie ondernomen is :+ _O-

Vind het ook een vreemd verhaal, maarja ik was er niet bij dus dan kan je ook weinig zeggen over deze situatie he. Ik heb ook wel is van die koekblikkers meegemaakt die ik graag op hun kop zou timmeren, maar het ook doen is vaak een 2e. Meestal is een spiegel genoeg :+

Ik heb nadrukkelijk nog gekeken voordat ik richting aangaf en iets later naar links stuurde. Ik kan me voorstellen dat we beide precies op 't zelfde moment naar links gingen (hij om MIJ daar voorbij te rijden). Maar dat zou dan eerder een fout van zijn kant zijn. Als je een beetje verkeersinzicht hebt weet je dat dat een stomme actie is omdat het koekblik voor je precies 't zelfde kan besluiten te doen.

Ik was me ook van geen kwaad bewust toen hij naast me kwam rijden. En ja, ik zit zelf ook regelmatig (geheel terecht :P ) op koekblikkers te schelden die in mijn ogen domme acties uithalen maar ik weet ook wel wanneer ik zelf een niet al te handige actie uitvoer. Alleen ik ga daar dan geen andere mensen de schuld van geven, laat staan ze op hun gezicht slaan :') .

Gewoon motor blijven rijden! Das veiliger..
't Zou helpen als dat ding reed.. staat al sinds 23 mei stil :( .
Of kunstboekjes lezen :+

Ga je me nou nog aan die titel helpen of wat :P ?
 
Dan had ik beter van een onschuldig poesje kunnen schrikken (of misschien stak er wel een kind over :+ ) en hem 't fietsenrek van heel dichtbij kunnen laten bekijken :Y .

Ja.. daar heb ik eigenlijk wel spijt van. Mgoed, onthouden voor de volgende keer :+ .

Maar ondertussen foto's gemaakt van m'n blauwe neus, snee onder m'n oog en de kapotte zonnebril (bon heb ik thuis nog, was een dure fietsbril . Lekker voor 'm *O* ).

kan je die hier ook even posten 8-)
 
hey, het beste wat je kan doen is aangifte doen, en een foto van je blauwe plek erop.
dat is je bewijs :)
 
waarom sla je hem niet terug ipv op internet te lopen huilen? :? })
:W
oja, post die foto eens aub _O- :+
 
Die foto is niet zo interessant hoor, zoals ik al zei: neus een beetje blauw en een sneetje onder m'n oog.
 
geen zin om heel het topic te lezen maar een verhaaltje van mijn kant:

Ik heb ooit met de brommer op een kruispunt op de stoep staan wachten, blijkbaar iets te lang naar een bestelbusje gestaard omdat een vriend van mij even moest bellen.
Kerel steekt kruispunt over parkeert de auto en loopt het kruispunt over en slaat mij zonder reden op mijn gezicht.

Ik wilde geen aangifte doen want dacht dat het geen zin zou hebben, maar moest van moeders. Ik en die vriend van mij zijn allebei half uur verhoord. Enige wat ik wist is de kleur van de auto, welke kant zijn horloge zat en heel klein een bedrijfsnaampje op de deur van zijn auto. Van een autoschadebedrijf.

Tijd later kreeg ik bericht dat ze hem opgespoort hadden en hij 150 euro boete of 3 dagen celstraf kreeg.

Dus ik zeg gewoon aangifte doen! Misschien heeft ie al meer van dit soort fratsen uitgehaald?
 
nou van de mensen van wie ik weet dat ze aangifte hebben gedaan is er echt veel gebeurd door de politie hoor :') draagt zeker ene blauwe pet doordeweeks

Wie, ik ?

Nee, ik draag een gele helm. En vooral niet doordeweeks op kantoortijden maar vooral in de avonden, nachten en weekenden.

Juist vandaar dat ik denk er net even iets meer vanaf te weten als jij. Of denk je dat t andersom zal zijn ? :+

De reactie net boven deze van mij geeft al aan dat er dus ook weldegelijk zaken zijn waarbij er wel wat met zo'n aangifte word gedaan !
 
Laatst bewerkt:
Bij ons was dna gevonden na een inbraak waar schade was voor meer dan 10k.. Wat zeggen ze: Ja sorry, we hebben niet genoeg mankracht om een dna onderzoek te starten :N

:r

Justice is overrated



Desalniettemin zal ik sowieso aangifte doen :Y Wat een mafkees!

Iedere politieregio mag per maand een x-aantal DNA testen insturen naar het NFI.
Ik geloof een stuk of 25 per maand per regio.

Je kan wel nagaan dat zaken waarbij persoonlijk letsel of leed onstaan is voorrang hebben.

Je kan dan ook wel nagaan hoeveel DNA's er dan nog overblijven voor inbraken. Weinig.
Dan word er dus geprioriteerd. Voor een inbraak moet het dan ook wel heel erg zeker zijn dat het DNA spoor uitsluitend van de verdachte moet zijn en de inbraak heel groots of traumatisch voordat je voor een DNA onderzoek in aanmerking komt.

Ligt dus niet aan de politie, niet aan Justitie maar aan het NFI :)
 
Ik denk dat series als CSI e.d. een heel vertekend beeld hebben gegeven van dit soort onderzoeken.

technology.jpg
 
Op vakantie heb ik altijd een fotocamera standby, voor nummerplaten ,auto/motortype enz. zeker in het buitenland verteld een plaatje meer dan 1000 gebrekkige woorden. Er is mij nooit iets gebeurt, in elk geval geen bedreigingen maar je weet nooit.
In de loop der jaren zoveel gekke dingen gezien op de weg .

Van dit verhaal gaan mijn tenen krommen, waar halen ze de botte lef vandaan om iemand te mishandelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan