Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Meer lucht maar dat heeft alleen zin als je de ECU laat herschrijven.De db-killers zijn heel braaf gemonteerd. De originele luchtfilter heb ik vervangen voor een k&n filter. Voor de rest ben ik wel van het luchtfilter huis afgebleven.
Zie ze wel eens open gezaagd. Snap hier alleen het doel niet echt van.
Dat ook .Meer aanzuiggeluid gok ik? Daar heb je ook weer liefhebbers van.
Mooi geworden hoor! En klinkt helemaal niet overdreven. Hoeveel centimeter heb je er nu vanaf gehaald?Klusje is eindelijk geklaard. Nu nog alle zooi opruimen voor vrouwlief thuis komt van werken.
Net even een stukje gereden en in het begin liep ze best beroerd. Pakte niet echt op en kwam niet lekker van de plaats af. Uiteindelijk begon ze steeds beter te lopen. Op het laatste liep ze weer als vanouds. Nu nog wachten tot ze de testbank op kan. Was wel echt blij met de poptang op accu.
Bekijk bijlage 1626698
Heb ook nog een klein filmpje voor het geluid gemaakt. In het echt klinkt ze toch een stuk beter.
Bekijk bijlage 1626699
Dit staat ook op de planning. Zodra er plaats is, gaat ze de testbank op.Dus gooi er nog wat geld tegen aan om de boel goed af te laten stellen.
En dan beste ECU herschrijven dan bv van de boxjes ertussen (rapidbike e.d.)
Van de demper zelf is nog 5 cm afgehaald. Alles bij elkaar is de uitlaat nu bijna 7cm opgeschoven.Mooi geworden hoor! En klinkt helemaal niet overdreven. Hoeveel centimeter heb je er nu vanaf gehaald?
Mooi eindresultaat van de dempers. maar eh spatbord voor?Dit staat ook op de planning. Zodra er plaats is, gaat ze de testbank op.
Van de demper zelf is nog 5 cm afgehaald. Alles bij elkaar is de uitlaat nu bijna 7cm opgeschoven.
Geen paniek. Spatbord ligt nog altijd bij de spuiter, samen met de seatcover en het stuurkuipje. Morgen maar eens bellen hoe het uitziet.Mooi eindresultaat van de dempers. maar eh spatbord voor?
Wil je persé Ducati Performance?! Erg duur.Vraagje over de paddock stand van ducati performance. Ik vraag me af of deze paddock stand past op mijn S2R uit 2006. Volgens de informatie die ik vind past de stand voor achter wel, maar die voor voor niet. Wat ik eigenlijk niet helemaal vertrouw. Misschien dat jullie uitsluitsel kunnen geven?
96797410B Paddock voor (zou niet passen)
96797310B Paddock achter (zou wel passen)
En als de 96797410B niet zou passen, welke dan wel?
Voor de S2R heb je er een nodig met pennen die omhoog steken onder in je vork.Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik vraag me echter af of de voorste stand van ducati performance past, omdat bij goedhardt en bij die site die ik linkte de S2R er niet tussen staat. Wat erg vreemd lijkt. Maar vind ook geen ducati performance stand voor de vooras die wel past :|
Ik dacht eerst dat je me liep te dissen hèhè. Maar dit schijnt inderdaad de juiste te zijn. Jammer, want had een leuk setje performance stands gezien op MPVoor de S2R heb je er een nodig met pennen die omhoog steken onder in je vork.
Deze
cavalletto - FG Gubellini
Cavalletto anteriore universale con fissaggio sotto steli forcella - registrabilewww.fggubellini.com
Dat is het model wat toen ook Ducati gebruikte, alleen waren ze grijs.
Deze jongens hebben hem ook niet nodigHet nut van die voorste dragert ontgaat mij een beetje. Achterdrager is heel nuttig bij het schoonmaken en smeren van de ketting.
Hier heeft Tarabass helaas niets aan, die 320mm's passen alleen op de S2R 1000 aangezien de S2R800 300mm dubbelzuigers heeft Óf je moet (zoals ik) brembo P4's (a.k.a. Goldlines) remklauwen monteren, dan gaat het uiteraard wel.Ik heb nog een zgan setje zwarte Brembo's liggen. 320mm ,6 gats, BCD: 80mm, binnendia. 64mm, offset 10mm. Veelvoorkomende maat op veel Italiaanse motoren uit midden jaren '90 tot ca. 2010. Verven wordt denk ik nooit heel mooi.