Ik wel.En als mensen eenmaal elektrisch rijden, willen ze dan nog terug naar brandstof ?
Once you go electric, you don't go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
A new survey shows that once you go electric, you don’t go back as less than 1% of EV owners...electrek.co
Ik zit ook nog naar een (grote) allroad naast de Eva te kijken.Ik wel.
Dat dacht ik ook - een snellader vlak bij huis is leuk, maar die gebruik je nooit.Eigenlijk kun je dus overal naar toe en dan aan het eind van de dag weer thuis rustig laden
Ook al een paar keer gehad, ik vind het wel leuk om te kijken of ik het haal. Toch rijdend de laadplaats gehaald. Als je de Brammo uitzet, even wacht, weer aanzet, kan je nog minimaal 5 km heel rustig rijdenNet iets te lang doorgereden drie weken geleden, bleek achteraf al 90 kilometer te zijn. Toch niet gek voor een rit bij 10 graden celcius met een 6 jaar oude elektrische motor.
(Ik was gelukkig op 1,5 km van huis toen de Brammo ermee stopte....)
Bekijk bijlage 1583129
Daarmee put je de accu wel extra gevaarlijk uit.Ook al een paar keer gehad, ik vind het wel leuk om te kijken of ik het haal. Toch rijdend de laadplaats gehaald. Als je de Brammo uitzet, even wacht, weer aanzet, kan je nog minimaal 5 km heel rustig rijden
Ik dacht ook dat ik na even wachten nog wel thuis kon komen, maar helaas bleef hij op 0% staan, ook later thuis toen deze foto is genomen.Ook al een paar keer gehad, ik vind het wel leuk om te kijken of ik het haal. Toch rijdend de laadplaats gehaald. Als je de Brammo uitzet, even wacht, weer aanzet, kan je nog minimaal 5 km heel rustig rijden
Ja klopt, ik wil er ook maar geen gewoonte van makenDaarmee put je de accu wel extra gevaarlijk uit.
Maar het gaat blijkbaar al een tijd goed.
Hij blijft wel op 0 procent staan, maar je kunt kunt hem nog wel gewoon opstarten en met een zijdezacht handje doorrijdenIk dacht ook dat ik na even wachten nog wel thuis kon komen, maar helaas bleef hij op 0% staan, ook later thuis toen deze foto is genomen.
Zou voor mij ook voldoende zijn maar zit er weer zo onaantrekkelijk uit als een soort stoomstrijkijzer. Waarom dat toch steeds nodig is.Qua cijfers lijkt de F77 overeen te komen met een 250-350 cc motor.
Voor mij is dat genoeg en als dat te leveren zou zijn voor onder de €10.000,00 is dat er een voor mij.
Lijkt daar onder de €4.000,00 te gaan kosten dus moet de 10 zeker mogelijk te zijn.
Er wordt gepronkt met 117Nm. Als ik op de pedalen van mijn oude damesfiets ga staan zit ik al boven de 200 Nm.Elektrische Alrendo TS Bravo naar Nederland.
Hier meer info en foto,s.
Maar deze motor weegt slechts 17 kilo met 58 kW.Er wordt gepronkt met 117Nm. Als ik op de pedalen van mijn oude damesfiets ga staan zit ik al boven de 200 Nm.