Het grote XS1100 Topic

Hoop voor je dat het ineens wat vlotter gaat en het nog dit jaar kan (heb je eerder eer van je werk :Y )
 
Banden is iets wat zeker goed moet zijn.

Met mijn Radian zaten er visueel nog redelijke banden onder. Dus in het begin even gereden met de oudjes. Enige regen onderweg en ik had gelijk een glijdende achterband :X (gelukkig ging het niet hard en had snel weer grip). Dacht gaat wel, maar zowat afgestraft. Daarna gelijk banden besteld en laten monteren.
 
IMG20201012215149.jpg
IMG20201012215153.jpg
IMG20201012215206.jpg
IMG20201012215211.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn XS in onderdelen verkocht en heb nog wat klein spul over. O.a. achtervork met cardan, teller set, ontsteking unit, gelijkrichter.
 
Vandaag kwamen de controle lampjes binnen en even los gemonteerd om te testen.
Neutraal, check.
Olie, check. Althans lampje brandt, nog geen idee of 'ie uitgaat als de motor loopt.
Groot licht, check. Werkt wel maar niet als grote licht brandt, wel als dim licht brandt.
Dus daar zit nog verbetering in.
Knipperlichten, check. Ze knipperen wel mee maar als ze niet hoeven te knipperen blijven ze branden. Nog geen idee waar dit aan ligt.
 
Ben weer een stap verder.
Heb het oude controle lamp unit nog bewaard en daar heb ik gezien dat de lampjes toch even anders zijn aangesloten.
Knipperlichten controle lampjes branden niet meer en het groot licht lampje werk ook zoals het hoort.
Achterlicht komt ook wel goed.
Laat mij niet kisten door een paar van die stomme draadjes.
Kan alleen niets testen. Accu heeft te weinig prik.
Hangt weer aan de druppel lader.
 
Lampjes werken zoals het zou moeten werken.
Omdat de controle lampjes nu ledjes zijn heb ik bij beide een weerstand eroverheen heen moeten zetten.
Nu blijven ze iig niet branden en knipperen gezellig mee *O**O*
 
Mag ik gokken, dat je 230 V materiaal hebt gebruikt om alles te testen en uit te proberen ?

Want gezien de degelijke aanpak van de rest zal dit niet zo blijven (hoop ik ;)).

En verder goed bezig !!
 
Mag ik gokken, dat je 230 V materiaal hebt gebruikt om alles te testen en uit te proberen ?

Want gezien de degelijke aanpak van de rest zal dit niet zo blijven (hoop ik ;)).

En verder goed bezig !!
Ja dat zijn inderdaad 220v lasdoppen. En die gaan allemaal weer terug de doos in.
Alles wordt waterdichte stekkers of krimpkous voorzien van soldeer.
Overigens alles van Ali
 
Terug
Bovenaan Onderaan