Afschuinen als in: tijdens de lessen vroeger een paar rondjes rijden?. Lijkt maar zo is gewoon een bochtje.. Ziet er misschien een beetje raar uit omdat ik redelijk lang ben
Nee, mooie stijl juist.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Afschuinen als in: tijdens de lessen vroeger een paar rondjes rijden?. Lijkt maar zo is gewoon een bochtje.. Ziet er misschien een beetje raar uit omdat ik redelijk lang ben
ja idd, tot je op je smoel gaat omdat je de hele handel aan de grond rijd of je banden hun grip verliezen... Alleen bij erg kort draai werk heeft het zin om de motor plat te duwen met een racer.Nee, mooie stijl juist.
ja idd, tot je op je smoel gaat omdat je de hele handel aan de grond rijd of je banden hun grip verliezen... Alleen bij erg kort draai werk heeft het zin om de motor plat te duwen met een racer.
Nou ik kan me niet voorstellen dat die uitlaat nog ver boven het asfalt hing...en ik had het idee dat het op de foto nog niet eens zo plat leek..
en ik had het idee dat het op de foto nog niet eens zo plat leek..
Nou ik kan me niet voorstellen dat die uitlaat nog ver boven het asfalt hing...
Zou wel zonde zijn want zo lang heb ik die er nog niet onder hangen..
maar nu kan ik er in ieder geval rekening mee houden, had nooit een fotootje van mezelf tijdens een kd om te zien wat ik goed dan wel fout doe
Nou ik kan me niet voorstellen dat die uitlaat nog ver boven het asfalt hing...
Op de straat lijkt mij dit toch de beste houding, omdat dan de handling beter is dan wanneer je helemaal naar binnen gaat hangen zoals dat tegenwoordig op het circuit wordt toegepast door de GP rijders.
gaan we weer, met die Ogri
Ik zie dat je in Vlijmen woont, dit is ook heel dichtbij:
Google Maps
Ik heb er zelf nooit gereden, maar schijnt ook goed te lukken daar, ziet er alleen niet heel ongevaarlijk uit
Verder zijn de meeste op en afritjes rondom DB ideaal.
Haha idd.... En discussieren heeft ook geen zin, want wat ogri zegt is wet en een ander zit per definitie fout, ohw ja en ook al is het niet.... dan toch.gaan we weer, met die Ogri
Haha idd.... En discussieren heeft ook geen zin, want wat ogri zegt is wet en een ander zit per definitie fout, ohw ja en ook al is het niet.... dan toch.
Kan Michel-SRAD het beste aanraden om de adviezen van ogri gewoon te negeren, krijg je ook geen discussie.
Haha idd.... En discussieren heeft ook geen zin, want wat ogri zegt is wet en een ander zit per definitie fout, ohw ja en ook al is het niet.... dan toch.
Kan Michel-SRAD het beste aanraden om de adviezen van ogri gewoon te negeren, krijg je ook geen discussie.
je moet figuren als ogri ook gewoon geen aandacht geven, daarom reageer ik er ook niet op... moesten jullie ook niet doen
is gewoon een pannekoek met aandachtsproblemen, ook wel attention whore genoemd..
Vent.. Alsjeblieft hou gewoon op... Ik ga hier geen discussie over houden, die is er al lang en breed een keer geweest en verder denk je maar lekker over me wat je denken wil. Ik hoop alleen dat michel-srad je gelul gewoon negeert en advies van bijv. SilenT wel opneemt, dat is de enige reden dat ik hierop reageer.Gelukkig maakt het op het circuit, wat betreft de bochtensnelheid, weinig uit hoe je zit. De op de foto getoonde houding van Michel-SRAD daarentegen laat veel correctie toe op de straat, waar dat veel belangrijker is. Dit is de houding die bv. Kevin Schwantz gebruikte, toen hij op een langzame fiets de strijd aanbond met de grotere teams. Ander voorbeeld is Ron Haslam.
Blijft een lekkere route. Wel oppassen voor de KLPDHe daar zit copyright op en is alleen voor mij toegankelijk .
@Rodyman: een Vlijmenaar . Waar woon je ergens, kunnen we wel eens een rondje doen Op de genoemde plek kan je lekker rijden. Vermijd spitsuren dan komt het wel goed.
Bezoek het DB topic eens op industrieterrein de brand. Meer dan voldoende posers aanwezig die de weg wel kennen in omstreken .
Dit is een leuke route met dank aan motorfreak.
http://maps.google.nl/maps?f=d&sour...51.668297,5.330772&spn=0.059834,0.154324&z=13
Gelukkig maakt het op het circuit, wat betreft de bochtensnelheid, weinig uit hoe je zit. De op de foto getoonde houding van Michel-SRAD daarentegen laat veel correctie toe op de straat, waar dat veel belangrijker is. Dit is de houding die bv. Kevin Schwantz gebruikte, toen hij op een langzame fiets de strijd aanbond met de grotere teams. Ander voorbeeld is Ron Haslam.
..en ik maar denken dat verstand met de jaren komt?
Wat vinden jullie van deze, alleen(even los van de houding want die in inderdaad niet goed op deze foto)
[afbeelding]
Staat dit topic ook gelijk in mijn lijstje erbij