Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Ik kan je niet tegenhouden

In ieder geval wordt er nog iets georganiseerd. Daar kunnen 2-takt liefhebbers alleen maar blij mee zijn :t Zou het mooi vinden als er ook iets dergelijks voor Suzuki eigenaren georganiseerd wordt.
 
In ieder geval wordt er nog iets georganiseerd. Daar kunnen 2-takt liefhebbers alleen maar blij mee zijn :t Zou het mooi vinden als er ook iets dergelijks voor Suzuki eigenaren georganiseerd wordt.

Waldo heeft ooit eens zoiets georganiseerd voor RG500 rijders,
3-20.jpg
 
Sinds September :? ,dan is het zeker een tussendoor karweitje,anders had ik
toch echt een andere spuiter gezocht.Ik had al mijn spuitwerk binnen 5 weken terug en
perfect gespoten,helaas is Meerman er mee gestopt,de man was echt heel goed.

Meerman heeft mijn GT ook gedaan, top werk!
 
Ja heb ik ook gezien op zijn site. Mooi initiatief :t Maar is alweer even geleden.
Ja dat klopt ,in die tijd werd er nog gereden met de RG,s in plaats dat ze mooi
staan te zijn in een schuur.Toen kwam je ze ook nog wel eens in het wild tegen,
de laatste die ik ben tegengekomen op de weg is alweer 10 jaar geleden.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat klopt ,in die tijd werd er nog gereden met de RG,s in plaats dat ze mooi
staan te zijn in een schuur.Toen kwam je ze ook nog wel eens in het wild tegen,
de laatste die ik ben tegengekomen op de weg is alweer 10 jaar geleden.

Zonde he! Maar dat krijg je als mensen dergelijk belachelijke bedragen voor een item neerleggen. Dan wordt dat item niet meer gebruikt en alleen nog maar geconserveerd :z

Veel klassieke auto’s maar ook moderne snelle auto’s zie je daarom amper rijden. Heb dan ook respect voor de klassieke race evenementen van zowel auto’s als motoren. Schitterend om te zien als ze er gewoon vol voor gaan :} Maar durf niet verder te kijken als er iets mis gaat: zo zonde :)
 
Laatst bewerkt:
Zondag naar dordrecht geweest, familie bezoekje. Stonden borden over een stoom evenement.

Vlakbij onze bestemming richting centrum draait een old timer de weg op. Houten wielen enz.

Mijn vrouw zei, nou die rookt flink uit de uitlaat. Ja logisch, het is een stoomauto :)

Maar schitterend om te zien en ruiken :+ en dat oude barrel kwam ook nog aardig vlot van de plek, de beste man deed zijn best om lekker met het verkeer mee te rijden en dat lijkt me best werken met zo'n apparaat. gelukkig zijn er ook nog mensen die er dus gewoon mee rond tuffen :}

Moraal van dit verhaal; je komt eerder een stoomauto tegen dan een RG/RD 500 _O-
 
Ja dat klopt ,in die tijd werd er nog gereden met de RG,s in plaats dat ze mooi
staan te zijn in een schuur.Toen kwam je ze ook nog wel eens in het wild tegen,
de laatste die ik ben tegengekomen op de weg is alweer 10 jaar geleden.

Hoho ik laat ze nog regelmatig uit.
 
Vraagje: wie weet het kleur nr. van de gele kont van een originele Lucky strike?? (RGV250 1991) bvd

Heb hier een pdf met alle suzuki kleurcodes van het www geplukt. Het stomme is dat je Lucky Stike Red en Lucky Strike Green terug vind in het document. Maar de gebruikte codes voor wit en geel dan weer niet. Maar een goede spuiter zou dat toch moeten weten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan