Het Ten Kate Yamaha Raceteam topic

Ik weet niet of dit je persoonlijke mening is of dat je denkt dat Yamaha dit eist.

Jouw eigen mening: Het is nu soms al moeilijk genoeg om al die blauwe Pata Yamaha's uit elkaar te houden, dus een andere kleur zou fijn zijn.

Je denkt dat Yamaha dit eist:
Volgens mij geldt dat alleen voor de fabrieksteams.
Als privéteam met fabrieksondersteuning zal de sponsor ook iets te zeggen wiilen hebben.
Kijk maar naar Bardahl Yamaha. Die zien er best wel geelachtig uit...
Nee is niet mijn persoonlijk mening, ik heb het vorig jaar ergens gelezen.
Dat ging over de WSS600.
Persoonlijk zal het mij worst wezen met welke kleur ze rijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: jbt
Het lijkt er op dat de kleur toch nog gaat veranderen. Ze zijn nog steeds in gesprek met een hoofdsponsor.
Ten Kate2.jpg
 
Leuk. Maar veel belangrijker: Ze hebben dadelijk een modern pakket. En rijden eindelijk niet meer met oude meuk van 10 jaar oud.
 
Ding word gewoon in hoofdkleur blauw.
Dat ten Kate er in t geel op staat lijkt me logisch. En de sponsor die er bij komt zal hier ook een aandeel in hebben.

Persoonlijk maak ik me meer "zorgen" of ze er voor de zomerstop nog bij zijn... lijkt me belangrijker dan de kleurstelling
 
:t *O*

De eerste race dat ze voor Honda eindigen, zullen ze er in Nieuwleusen toch wel een biertje op drinken?

Zal de eerste race wel zijn dan! Ik heb de combinatie Ten Kate/Yamaha/Baz erg hoog zitten, en de het Honda Moriwaki team nou net helemaal niet.

Is het dan toch de electronica waardoor de andere merken het wel kunnen? Als je namelijk naar de BSB kijkt, daar eindigt Xavi Fores toch twee keer op het podium.
 
Zal de eerste race wel zijn dan! Ik heb de combinatie Ten Kate/Yamaha/Baz erg hoog zitten, en de het Honda Moriwaki team nou net helemaal niet.

Is het dan toch de electronica waardoor de andere merken het wel kunnen? Als je namelijk naar de BSB kijkt, daar eindigt Xavi Fores toch twee keer op het podium.

Het zal me niets verbazen. Maar je weet wat Honda beloofd heeft: Volgend jaar komt er echt, echt, echt een nieuwe motor _O-
 
:/ Melandri een seconde langzamer dan Cortese..... Marco is de weg een beetje kwijt zo te zien.
Ook bijna een seconde langzamer dan Baz, die net op een Yamaha zit. Ook vreemd waarom de tijden van Baz en Cortese in verkeerde volgorde staan?...
 
Ik vermoed dat dat enthousiasme binnen een paar bochten wel getorpedeerd wordt - de vier Yamaha's op de grid zijn geen knuppels en moeten ook regelmatig maar hópen op een podium. Maar goed, liever enthousiast aan je nieuwe baan beginnen, dan gelijk met tegenzin.
 
In dit geval is meedoen wellicht al een overwinning. Er moet nog zoveel geleerd worden, door beide partijen. Ben heel benieuwd naar de progressie komend weekend!

Succes mannen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan