LePensZeur
MF Frietkraam
ja , maar daar staat niks op . 2 of 3 keer geprobeerd en uploaden duurde een eeuwigheid.Mooi verhaal en plaatjes. Heb je ook een YouTube kanaal?
wel fb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja , maar daar staat niks op . 2 of 3 keer geprobeerd en uploaden duurde een eeuwigheid.Mooi verhaal en plaatjes. Heb je ook een YouTube kanaal?
Jammer, maar ik snap het wel. Ik heb het ook eens geprobeerd, maar het was geen succes. Het kost me teveel moeite.ja , maar daar staat niks op . 2 of 3 keer geprobeerd en uploaden duurde een eeuwigheid.
wel fb.
Welkom bij de club . Een paar weken terug ook voor het eerst de motor mogen oprapen, was gelukkig in heel zacht zand en dus geen schade.Ik zit hier al vaker mee te lezen, maar zal ook is iets plaatsen. sinds ik sinds december de vstrom heb ben ik al vaak de tet op gaan zoeken. Nouja opgezocht, ik woon in reusel dus de zit letterlijk op het knooppunt waar tet vanuit belgie binnenkomt. (Heb na 13jaar bij de landmacht wel ervaring met terrein rijden maja 4 wielen is natuurlijk iets anders als 2). Is hele andere ervaring als je alleen asvalt gewend ben maar je leert de motor heel stuk beter kennen. Enige waar ik merk dat het toch wel tricky is met deze banden is wanneer het echt modderig is. Of zoals bv vandaag na de droge weken met veel diep mul zand.
Kan ook gelijk toegeven, heb vandaag dan toch ook een primeur gehad.. hoort erbij en gebeurd geheit vaker zeggen ze heb vandaag is mogen oefenen om de motor overeind krijgen
Ook nog wat foto's van me ritjes hier incl de primeur van vandaag heb iig me squat gedaan voor vandaag.
Tsja, met die bandjes ben je ook wel ietwat beperkt. Een rally str zoals die ktm hierboven doet het al een stukje beter en rijd nog steeds als een straatband op de weg. Doe er mee wat je wilIk zit hier al vaker mee te lezen, maar zal ook is iets plaatsen. sinds ik sinds december de vstrom heb ben ik al vaak de tet op gaan zoeken. Nouja opgezocht, ik woon in reusel dus de zit letterlijk op het knooppunt waar tet vanuit belgie binnenkomt. (Heb na 13jaar bij de landmacht wel ervaring met terrein rijden maja 4 wielen is natuurlijk iets anders als 2). Is hele andere ervaring als je alleen asvalt gewend ben maar je leert de motor heel stuk beter kennen. Enige waar ik merk dat het toch wel tricky is met deze banden is wanneer het echt modderig is. Of zoals bv vandaag na de droge weken met veel diep mul zand.
Kan ook gelijk toegeven, heb vandaag dan toch ook een primeur gehad.. hoort erbij en gebeurd geheit vaker zeggen ze heb vandaag is mogen oefenen om de motor overeind krijgen
Ook nog wat foto's van me ritjes hier incl de primeur van vandaag heb iig me squat gedaan voor vandaag.
Voor heb ik ook een A41 en achter een Rally STR, volgende week laat ik ook voor een Rally STR monteren. Moet zeggen dat de overstap van de A41 naar de Rally STR mij goed bevalt. Redelijke grip off road maar en daarnaast doet hij het fantastisch op het asfalt.@JasperMT haha tnx. Dacht idd nu heb ik het verdiend iets in de tet topic te mogen plaatsen en bij idd gelukkig zelfde verhaal, ook in mul zand. Zal er trouwens ook wel iets mee te maoen hebben
@Gwiedert tnx voor de tip, zit ook al vaak mee te lezen bij meningen over banden etc. Ik laat deze zitten tot ze aan vervanging toe zijn en dan weet ik tegen die tijd ook wel genoeg om een goede keuze te maken. Wel ben ik heel benieuwd hoe ik de volgende banden zal ervaren als ik niet anders gewend ben als deze huidige. (Nu de bridgestone battlax adventure a41)
Wat is snel slijten? Die gaan wel even mee toch? Ik heb ze zelf nooit opgereden maar vond het wel meevallen..Voor heb ik ook een A41 en achter een Rally STR, volgende week laat ik ook voor een Rally STR monteren. Moet zeggen dat de overstap van de A41 naar de Rally STR mij goed bevalt. Redelijke grip off road maar en daarnaast doet hij het fantastisch op het asfalt.
Enige nadeel tot nu toe is dat hij toch wel aardig snel slijt, was te verwachten natuurlijk.
Heb er nu 2500 KM mee gereden en als ik de 5K haal dan heb ik mazzel denk ik. En dan rijd ik nu een stuk minder agressiever dan voorheen. Maakt mij op zich ook niet zo heel veel uit dat ze snel slijten. Hobby's kosten nou eenmaal geld.Wat is snel slijten? Die gaan wel even mee toch? Ik heb ze zelf nooit opgereden maar vond het wel meevallen..
Mochten jullie eens een setje banden met wat meer profiel willen proberen. Ik heb nog een gebruikt setje Mitas e10 liggen. Mag je voor een prikkie op komen halen.
Mijn ervaring is dat Mitas rubber ook erg goed plakt op de weg. Op dit setje slechts 1x de achterkant voelen gaan op straat, en dan moet je het ook best een beetje gek maken.
E07+ is wel wat stug (met reden idd), maar het is mij toch gelukt om 'm met korte alu lepeltjes om de velgen te leggen hoor.
Het is even worstelen en vooral genoeg zeep gebruiken (en de juiste techniek gebruiken), maar zou me daar niet meteen heel veel zorgen om maken.
Ik denk dat stugge banden moeilijker te monteren zijn.