Het verlies van de VFR, belazerd door de ANWB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over dat tekenen...... je belt en geeft alles door, je krijgt dan een formulier wat je moet tekenen. Je voorlopige dekking. Daar staat dus niets over die clausule 52!

Maaruuu, over dat betalen. Ik vind ook dat ze moeten betalen. :)
 
niet om oud zeer naar boven te halen maar...

motor12-01.gif


wel interessant / te voorspellen, mooi weer dieven...
 
Nu het er op gaat lijken dat we nergens komen gaan we grof geschut gebruiken. De motorbladen aanschrijven, Pieter Storms van Breekijzer mailen. Dan hebben we Kassa nog.

Voor iedeeen sta ik open!

MzzzzzzzzzL
The Saint


Wat dacht je van de rijdende rechter? Die rijdt ook motor geloof ik...

In feite hoef je indd alleen maar 1 getuige te vinden die ff meldt dat de fiets om 22.30 al weg was... Moet toch te doen zijn? Of ben je een hele erge buurman :+

Greetzzr,

Joeltje!
 
Ik denk dat je mits je een getuige vindt, geen schijn van kans maakt tegen de anwb, bovendien IS het natuurlijk ook je eigen schuld, je sluit een overeenkomst met een verzekering af, maar blijft zelf in gebreke doordat je simpelweg niet aan de voorwaarden kan voldoen.
 
Je maakt er wel werk van Het staat nu ook al op de site van www.motormaniacs.nl

Linkje naar artikel

Vooral het eerste stukje tekst is interessant:

De redaktie van Motormaniacs heeft besloten het volgende verhaal te plaatsen nadat het eerst door een advocaat onder de loep genomen is. Zijn reactie was dat Mariska sterk staat omdat de ANWB namelijk verzuimd heeft de stallingsplicht van de nieuwe verzekering aan Mariska te melden. Ze zijn daardoor dus in gebreke gebleven en de ANWB zal dus wel degelijk de gestolen motorfiets moeten vergoeden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan