Hoe herken je Hells Angels?

Status
Niet open voor verdere reacties.
gaat de kant op van een flink hangslotje!!! kappen met dit topic is mijn mening:

ev01_3.gif
 
Ik snap het probleem niet. Ik wordt beledigd, beledig terug, en er wordt ineens moeilijk gedaan :?
 
Geweldig.......eindelijk weer eens iets interessants op het forum!

PAK ZE!

Maakt me niet uit wie....

:+
 
Ik snap het probleem niet. Ik wordt beledigd, beledig terug, en er wordt ineens moeilijk gedaan :?
Het gaat om de manier waarop je reageert.
Iedereen krijgt wel eens kritiek hier, maar als je daar niet tegen kan moet je hier niks posten.
Ik kan best begrijpen dat het niet leuk is om commentaar te krijgen, maar op deze manier maak je hier geen vrienden
twak.gif
 
Wat een dom gezeik zeg.
Wie beslist hier nu of een topic dom is of niet :?
En dat gebleer altijd om een slotje is ook :r

Als het ook even niet in de pas loopt gelijk moelijk doen.
Maak je nu zo druk om :?
Het is maar een topic en als je het een domme topic vindt lees je hem toch niet.
Simpel he :Z
 
voor dat ie op slot gaat wil ik ook nog ff schelden:

poep-drol-neuken-bush-schijt-anus-wipneus-beffen-tussenm'ntenen-reetje-geil-poepchinees-apestront-..enz.

wat een topic.. ;(
 
voor dat ie op slot gaat wil ik ook nog ff schelden:

poep-drol-neuken-bush-schijt-anus-wipneus-beffen-tussenm'ntenen-reetje-geil-poepchinees-apestront-..enz.

wat een topic.. ;(

Hum, bepaalde woorden })

Kom naar de chat zou ik zeggen haha. Daar pas jij wel tussen :P
 
hun praktijken boeien me niet.. (wie niet steelt of erft, zal werken tot hij sterft) maar hun samen horigheid. Hun een voor allen, allen voor een.

Jij in shit, wij helpen, wij in shit , jij helpen.
Is het niet "wij helpen je in de shit, jij helpt ons in de shit" :+

Ik had er vroegah eentje in de buurt wonen. Die kwam altijd snachts al knallend thuis en hem dan ook nog 5 minuten laten draaien. Dat was de rede voor mij om een Japaner te kopen. Ben blij dat er hier geen wonen. :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan