Hoe herken je Hells Angels?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jan Lenferink vindt het ook wel leuk om af en toe eens met ze te stoeien.
Barend en van Dorp eveneens.
 
Op zondag 09 maart 2003 15:35 schreef mr zephyr1100 het volgende:
het zal je verbazen hoe vriendelijk die gasten zijn...

zolang je hun fiets niet pikt of iets anders dreigend bij ze uithaald zijn ze vaak heel vriendelijk en zie je dat het ook gewon mensen zijn..

laat je niet afschrikken door de veelal lange haren en met tattoo versierde armen..

of heb je iets gedaan waardoor je ze niet wil groeten omdat je bang bent dat ze je herkennen :+


Er moet ook niemand proberen mij te bedreigen en/of mijn fiets jatten als ik het zie... Volgens mij is niemand dan meer aardig.

Onze topicstarter durft overigens niet eens zijn plaatsnaam te noemen...frappant niet waar?


CAT
 
Op zondag 09 maart 2003 15:45 schreef Plastic Power het volgende:Onze topicstarter durft overigens niet eens zijn plaatsnaam te noemen...frappant niet waar?

Venlo, zei je iets?
 
Wat is dat nu voor gelul, je zijn best aardig als je met ze (mee)praat, ik ben ook heel aardig, en ik vermoord je ook als je aan me fiets komt, maar is sla je nog niet helemaal verrot als je iets zegt wat me niet bevalt, ik schiet geen mensen dood in een of ander bordeel, bij ons motorclubje loopt niet iedereen met een pistool op zak en ga zo nog maar even verder.
Als je net zoals eerder gezegd wordt van plan bent om als menselijk schild te dienen wordt je persoonlijk door de ambassadeur van Irak uitgenodigd om je visum te kome halen en mag je heel vriendelijk samen met saddam op de foto in Bagdad, verschrikkelijk aardige kerel. |(
 
Wat een gezeik joh!!!!!!!!!! Als je niet wilt zwaaien, zwaai je toch gewoon niet! Als je wel wilt zwaaien, dikvoormekaar ze zwaaien toch niet terug!!!! :9

Lekker Belangrijk, Beter zo snel mogelijk weer doorgassen naar de volgende bocht!!!!
 
De simpelste oplossing is gewoon niemand meer groeten :) }) .
 
Ach so what..

Ik vind het wel wat hebben allemaal.. de hells angels, mafia , jehova's getuige,

jaja ik noem ze in 1 zin terwijl ze toch verschillend zijn..

hun praktijken boeien me niet.. (wie niet steelt of erft, zal werken tot hij sterft) maar hun samen horigheid. Hun een voor allen, allen voor een.

Jij in shit, wij helpen, wij in shit , jij helpen.
 
hun praktijken boeien me niet.. (wie niet steelt of erft, zal werken tot hij sterft) maar hun samen horigheid. Hun een voor allen, allen voor een.

Jij in shit, wij helpen, wij in shit , jij helpen.
Jep, helemaal mee eens, zouden meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen en nee dan bedoel ik niet al die wild west verhalen natuurlijk 8-)
 
[me]Tensive vraagt zich af wat jullie hier allemaal doen met dit mooie weer?
[/me]


Zon schijnt hier enorm lekker en de temp is ook aangenaam; kom net van buiten en de temp.meter toont 14 graadjes in schaduw.
 
Ze zien er best lief uit vind ik

the_face.jpg
 

Live and let live,stoppe met zeike over mensen waar we toch geen bal mee te maken hebben,allemaal verloren energie.Voor mij part zwaait m'neer de topicstarter alleen nog naar de koeie in de wei...en als je geen motor hebt moet je je zeker ni druk maken over zwaaigezeik..... :Z ( no offence )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan