BurgerKing
MF veteraan
- 20 okt 2002
- 9.784
- 5.267
Of je neemt een voorbeeld aan de grote kleine held Gaston Rahier
Gewoon gas geven
Gewoon gas geven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja wel aan gedacht maar daar heb ik geen zin in. Koop je een motor van ruim 12K moet er eerst weer van alles aan gedaan worden en nog meer geld betalen zonder dat je zeker weet of dat dan de oplossing is..er zijn toch verlagings kitjes te koop waarmee een T7 verschillende centimeters kan zaken ?
Ik bedoel
Waarom ziet de transalp er niet uit als een grote crf300rally?
er is best een verschil tussen een dikke single cilinder en een (V)twin , de ene een enduro blok en de ander een verbouwd chopperblokDan hadden ze 'm "Dominator" moeten noemen.
De Transalp is toch altijd de bravere versie geweest.
True.
Toch 'n gemiste kans vind ik.
Zou wel leuk zijn als er ook nog een TransAlp Dominator komt, mja dan heeft Honda wel heel veel hoogpoters.
Tweecilinder CRF550L Rally.Ik bedoel
Waarom ziet de transalp er niet uit als een grote crf300rally?
160kg gaat nooit gebeuren. Een KTM 390 Adventure weegt al 172kg..Tweecilinder CRF550L Rally.
54pk, 160kg.
Maar waar rij je dan nu je solotrips mee?Ja wel aan gedacht maar daar heb ik geen zin in. Koop je een motor van ruim 12K moet er eerst weer van alles aan gedaan worden en nog meer geld betalen zonder dat je zeker weet of dat dan de oplossing is..
En wat ik zei, als je 'm op z'n kant legt dan is het een hele zware motor om recht te krijgen en ik rijdt veel solotrips dus dat was voor mij de belangrijkste reden om verder te kijken.
160kg gaat nooit gebeuren. Een KTM 390 Adventure weegt al 172kg..
Maar waar rij je dan nu je solotrips mee?
Ik ben van 690 naar 500 overgestapt.
Maar ik vind sowiezo dat je eigen motor moet kunnen optillen of je nu wel of niet solo rijd.
Bij offroad dan bedoel ik.
Vind de benaming crf1000 en 1100 ook verwarrend.
Crf staat voor 1 pitter.
Tenminste dat vindt ik
390 is toch 1 cilinder?Inderdaad, die tijd is voorbij.
Niet elke gs heeft hangtieten ook zo maf.
390 is toch 1 cilinder?
690 en 701 wegen minder als 150kg met zeker het dubbele vermogen.
Dus het kan wel.
Alles, kan, maar een tweecyl. allroad die amper 150kg weegt?
Ik geloof er niet meer in.
Gelukkig bestaan de KTM 690 en Husqvarna 701 nog.. 150kg, voldoende pk's.. .en toch zie je ze amper rijden...
Is gewicht dan toch niet alles?
Heb zelf één van beide overwogen hoor.. en toch voor de T700 gekozen.