Inruilen of verkopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De mijne rijdt ook nog hoor Maretell XD

Maar goed heb er nu bieden vanaf 200 bij gezet.

srad-rob, tis niet dat ik hem niet wil verkopen, maar als niemand hem wilt houdt dat snel op toch? In onderdelen kan ik op het moment niet maken aangezien mijn fzr ook nog voor de helft in de schuur van mijn ouders ligt. En inderdaad andere twee opties wil ik niet ;)
 
Wellicht kun je het juist meer nadruk leggen op wat er we goed is en dat ie nog rijd en de prijs hoger maken (lager kan altijd nog), voor winterprojectjes is het nu nog te vroeg en mensen willen nu hun vakantiegeld uitgeven en rijden. 8-)

Heb de advo bekeken.
Een dergelijke motor heb ik onlangs ingekocht voor 250 euro, rijdend.
Die van jou is voor onderdelen, dus 100~150 euro.

Dus als jij iets koopt voor een bepaald bedrag dan is dat de algemeen geldende waarde? Beetje erg makkelijk... :X Dat zegt wellicht meer over jouw onderhandelingsskils. En bovendien is de particuliere verkoopwaarde meestal hoger dan de zakelijke inkoopwaarde, maar dat weet je zelf denk ik ook wel :Y
 
Er wordt al gestaagd geboden op de motor, it's something :)

Nu nog een serieuze reactie
 
Tja, bieders en kopers zijn niet hetzelfde :N

Oh trouwens, krijg je voor dat geld ook een R1, R6 en een GSXR zoals gemeld in je advertentietitel erbij? _O-

Da's wel heel erg goedkoop! O-)
 
Laatst bewerkt:
Nee ik karf het met een mes in de kuipen ;)

Dinsdag wordt hij wss opgehaald voor 300.
 
Hij wordt vanavond opgehaald voor 300 euro :)

En zaterdag ga ik mn nieuwe motor halen :D
 
Wellicht kun je het juist meer nadruk leggen op wat er we goed is en dat ie nog rijd en de prijs hoger maken (lager kan altijd nog), voor winterprojectjes is het nu nog te vroeg en mensen willen nu hun vakantiegeld uitgeven en rijden. 8-)Dus als jij iets koopt voor een bepaald bedrag dan is dat de algemeen geldende waarde? Beetje erg makkelijk... :X Dat zegt wellicht meer over jouw onderhandelingsskils. En bovendien is de particuliere verkoopwaarde meestal hoger dan de zakelijke inkoopwaarde, maar dat weet je zelf denk ik ook wel :Y
Ja, dat zegt wat over de waarde ja :')

Er is: inruilwaarde, directe verkoopwaarde en dan nog de waarde via marktplaats/speurders/kennissen, laten we zeggen: het maximale.

Ik doe niet echt aan onderhandelen. Een dergelijke motor is gewoon financiëel niet interessant. Punt.

Natuurlijk is particuliere verkoop beter qua opbrengst. En volgens mij heb ik dat TS ook keurig aangegeven in een pm, zoals ik altijd doe bij inkoop van motoren :)

En wat vind je zelf: zat ik er erg ver naast met mijn waarde-inschatting?

Los daarvan is het mooi dat het nog vlotjes is gegaan, en dat TS er toch nog wat centjes voor kan krijgen :Y Hoewel het natuurlijk wel nog opgehaald en afgerekend moet worden.
 
De motor is al verzekerd door de koper. Hij gaat hem als tussen motor gebruiken terwijl hij zn andere motor afbouwt. Er wordt dus gewoon zo mee doorgereden tot hij zn andere motor af heeft en dan gaat hij in onderdelen weg.

Beetje jammer dat ik van woensdag tot vrijdag moet fietsen haha
 
De motor is al verzekerd door de koper. Hij gaat hem als tussen motor gebruiken terwijl hij zn andere motor afbouwt. Er wordt dus gewoon zo mee doorgereden tot hij zn andere motor af heeft en dan gaat hij in onderdelen weg.

Beetje jammer dat ik van woensdag tot vrijdag moet fietsen haha
Hoef je iig niet met de motor door de stortregens :X :+
 
Doe ik toch liever met de motor als met de fiets hoor, maar indd het regent al weer lekker en ik mag zometeen naar het overschrijf punt rijden.... :X
 
Nou de motor is weg hoor, zaterdag een YZF750R ophalen en ik kan weer lekker gaan knutselen.

Ga weer een streetfighter bouwen :)
 
Ik heb mijn Ducati meer dan half jaar te koop staan. Ik had een bijna koper maar die kreeg motor ongeluk een dag voor aankoop. Daarna bijna 7 maanden overgedaan om aan een particulier te verkopen.

Achteraf gezien inruilen was ook een optie geweest. Had me hoop moeite bespaard.
 
Ik heb mijn Ducati meer dan half jaar te koop staan. Ik had een bijna koper maar die kreeg motor ongeluk een dag voor aankoop. Daarna bijna 7 maanden overgedaan om aan een particulier te verkopen.

Achteraf gezien inruilen was ook een optie geweest. Had me hoop moeite bespaard.
Tis voor iedereen een afweging:

Kans op lang wachten en zelf veel moeite doen = meer centjes.
snel en direct afhandelen = minder centjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan