Kennen jullie deze rugzak?

Daxje

Die hard MF'er
2 okt 2005
267
0
Ekeren
Heeft er iemand van jullie ervaring mee en wat zijn de bevindigen?
Voor-en nadelen?
Raden jullie een andere rugzak aan?, Dewelke en waarom?

....

meer info op http://www.kawasaki.be/nl/productCGMA.asp?Id=34047ECAEE0&CId=FEBB1ECCE&CSId=FEBB13997

ev3kna.jpg

9vjsdx.jpg
 
Mijn Grolsch rugzak was maarliefst 31x goedkoper en doet het al 2 jaar dagelijks prima op de motor! En daarvoor 2 jaar op de brommer. Denk niet dat die bochel de 150 euro meerprijs waard is :X

Voor een dergelijk bedrag zou ik me gewoon een koffer of goede tanktas oid. kopen.
 
Laatst bewerkt:
kijk eens naar deze. www.motozoom.nl en zoek op het bestelnr 12025367
deze heeft een wat uitgebreidere bevestiging.
Dat kleine touwtje van wel hele mooie kawa rugzak is niet echtwat lijkt me?
maar die vanucci van motozoom heeft wel een brede soort van niergordel die ik erg fijn vind.
en er zit een ingebouwd regen hoes in die vanucci.

edit: bij een "gewone" rugzak kan je dus wel b.v. een pen tussen je ribben krijgen bij een ongeval. en ja een ongeval is sowieso pijnlijk maar een pen tussen je ribben is nooit grappig.
 
Laatst bewerkt:
Axio rugzak, dat model heet hardback of hardpack.
Zijn wel wat ervaringen van te vinden, de meeste mensen waren er dacht ik erg positief over.

En tja, dat hij duurder is dan een andere rugzak? Lekker boeiend...

Edit: met de huidige dollarkoers kost de normale uitvoering van dat ding momenteel zo'n 85 Euro... dan is de meerprijs voor de kleurstelling ineens wel fors.
 
Laatst bewerkt:
Heb er 1 van heijn gericke mooie tas 20 euro en veel ruimte.
Mn neef heb er 1 voor 5 euro gekocht bij heijn ook een ruime tas en mooi.
 
Heb er 1 van heijn gericke mooie tas 20 euro en veel ruimte.
Mn neef heb er 1 voor 5 euro gekocht bij heijn ook een ruime tas en mooi.

Duur zeg, plastic tasjes van de AH zijn gratis! :?

Lekker relevante informatie, heeft natuurlijk niks met deze Kawa rugzak te maken...
 
ik heb een gewone eastpack rugtas en die zit met een bagagenetjes van 6 euro om me zadel heen. geen gezeul met rommel op je rug veel bete.
 
ik heb een gewone eastpack rugtas en die zit met een bagagenetjes van 6 euro om me zadel heen. geen gezeul met rommel op je rug veel bete.

Ik was toch niet van plan om mijn camera of laptop onder een bagagenetje te proppen, en voor dat soort dingen zijn dit soort rugzakken nou net wel bedoeld!
 
Axio spulletjes kun je prima (lees goedkoop en snel) bestellen bij
www.maxstuff.nl

Hebben ook een "echt" adres en telefoonnummer.

Niet alles staat op de site geloof ik.
 
kijk eens naar deze. www.motozoom.nl en zoek op het bestelnr 12025367
deze heeft een wat uitgebreidere bevestiging.
Dat kleine touwtje van wel hele mooie kawa rugzak is niet echtwat lijkt me?
maar die vanucci van motozoom heeft wel een brede soort van niergordel die ik erg fijn vind.
en er zit een ingebouwd regen hoes in die vanucci.

edit: bij een "gewone" rugzak kan je dus wel b.v. een pen tussen je ribben krijgen bij een ongeval. en ja een ongeval is sowieso pijnlijk maar een pen tussen je ribben is nooit grappig.
vergeet niet te bestellen bij Louis.de, zelfde artikelen als motozoom maar goeiekoperrr
 
Hmmm opzich onzin,... ik heb een kleine rugtas (voor school te gebruiken eigelijk) en die zit perfect.
Niet te groot niet te klein, en er zit ook een klik bevestiging voor op, bij je buik dat de 2 rugtas "banden" bij elkaar houd ;)

dit koste mij maar €10,- *D
 
Als je onderuitgaat, maakt het best wel wat uit voor je ruggegraat.

En daar zit dan weer wel een punt, ik heb zelf gewoon m'n oude tanktas zo gemaakt dat ik hem op de passagiersplek kan zetten. Die klik dingen kan ik zo onder de buddy stoppen als ik zonder tas rijd. Hier zal een laptop heus niet kapot gaan...

full


Heb ik direct een monoposto :+
 
Laatst bewerkt:
Heb zovaak de Ipod en meerdere camera's zo meegenomen, nooit wat mee gehad. Laptop heb ik niet...

Komt bij dat je voor eht verschilbedrag alleen al een kwaliteitscamera kan kopen.
 
Laatst bewerkt:
En jij denkt dat al dat spul triilingsvrij naar nederland is gekomen?

Heb jij wel eens een laptop of camera uit de doos gehaald?

Die dozen zijn 3 keer zo groot als het apparaat zelf en zitten vol met piepschuim en foam, waarom zou dat nou zijn...

Ik zie beroepsmatig grote zendingen computerapparatuur langskomen, dus ik heb daar wel een redelijk goed beeld van.
Transportschades en DOA's zitten daar ook bij, dus daar hoef je me weinig over te vertellen.

Snoer gerust je laptop of camera aan de motor vast, maar ga achteraf niet lopen zeuren als er dingen kapot zijn, mij maakt het verder niks uit... :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan