Ketting smeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er bestaat ook nog een ander smeermiddel, ook wit, smeert goed, lage wrijvingsweerstand en je kunt het zelf gratis aanmaken

voor als je in nood zit :')
 
En de 98% alcohol die ik hier heb staan zit in een plastic flesje.

Maar goed, het is hier op MF nu eenmaal zeer modieus om van werkelijk ieder middel, inclusief water, te beweren dat het ontvet, rubbers uitdroogt, weekmakers doet verdwijnen, kunstoffen (kuipwerk? vizier? één pot nat) bros maakt, O-ringen opvreet, O-ringen niet opvreet maar wel langs de ringen dringt en het vet daarachter weer mee terug neemt, de wc niet doortrekt, vreemd gaat met je vrouw, witte sokken in sandalen draagt, te lang op de linkerbaan blijft rijden, groente vergeet af te wegen zodat iedereen bij de kassa moet wachten, enz, enz.
Dergelijke beweringen hoeven geen enkele grond te hebben, maar het staat wel interessant om in ieder topic een selectie van bovenstaande eigenschappen neer te plempen.

thinner zit ook in een plastic fles, gooi een beetje over een doekje en haal het doekje over je favoriete cd wedden dat hij weg smelt! (ps misschien was alcohol niet het beste voorbeeld. Maar oplossen doet het wel maar wel in mindere mate)
 
thinner zit ook in een plastic fles, gooi een beetje over een doekje en haal het doekje over je favoriete cd wedden dat hij weg smelt! (ps misschien was alcohol niet het beste voorbeeld. Maar oplossen doet het wel maar wel in mindere mate)



Ik adviseer om je motor met tinner te poetsen. Heb je daarna een collector's item.
 
beetje kutvocht van de vrouw erop.. smeert toch ook goed!


maar het meerendeel van de motorrijders hier is man

ben je op een lange tourtocht, vergeet je kettingvet mee te nemen, kom je een vrouw tegen: hallo mevrouw, zou ik even het vocht van uw geslachtsdeel mogen gebruiken om de aandrijving van mijn gemotoriseerde voertuig op twee wielen te smeren?

vrouw: jawel heer, ga uw gang, neem zoveel als u nodig heeft




*komt terug uit fantasiewereld*


:')
 
Jezus ! wat een toestanden zeg!
Ik spuit de ketting iedere 500km direct na het rijden in (buitenkant, binnenkant en rolletjes). Nachtje onder een zijltje en karren maar de volgende dag. Door de regen spuit ik hem iedere 2 dagen in met witte kettingspray voor o-ringkettingen. Schoonmaken doe ik nooit en toch rij ik 25000km met een setje (op de Triumph dan he? de KTM lust wel iedere 10.000km een nieuwe)
 
Ik gebruik altijd shell spray erg prettige troep.
Laatst ook een flessie harley davidson zooi gekocht toch erg dun was dat.
 
thinner zit ook in een plastic fles, gooi een beetje over een doekje en haal het doekje over je favoriete cd wedden dat hij weg smelt! (ps misschien was alcohol niet het beste voorbeeld. Maar oplossen doet het wel maar wel in mindere mate)

:N

Death metal smelt hoogstens in het vuur van de Doemberg, alwaar de cd gesmeed werd.

deicidelegioncover.jpg


Mijn hart smelt trouwens bij het zien van jonge hondjes. Toch zijn deze weer niet slecht voor O-ringen O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan