Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Langs de andere kant: als je eentje koopt waar iemand als baksteen mee gereden heeft is ie nog niet boven de 3000 toeren geweest
Onderhoudt gebeurt aan de hand van kilometers...als je bedoeldt dat hij vaak in onderhoudt is kan dat dus iets zeggen over hoeveel ermee gereden wordmijn achterbuurman die rijd ook bij de klpd, maar dat wil je niet weten heo vaak die dingen in onderhoud zijn.....
Er rijden overigens erg veel ex-politiemotoren rond waarvan de eigenaar het niet weet en er erg gelukkig mee is, terwijl hij je ten alle tijden zal afraden een ex-politiemotor te kopen.....
ik kan momenteel kiezen tussen twee motoren. Een K1100 met een ton op de klokken, 12 jaar oud, handvatverwarming, particulier gereden kosten 4750
of een K1100 89.000km gelopen,ABS, handvatverwarming, met KLPD achtergrond. Prijs 5950
Wat zouden jullie doen?
..ook kuipwerk enzo..een franse politiemotor is toch blauwIk heb een voormalig politiemotor uit Frankrijk een BMW K75RT.
Ik heb hem in 2003 gekregen
Hij had dus een lange periode niet gelopen, we hebben onderdelen van een andere 'sloop'motor af mogen halen..
Da's toch niet zo zwaarIk ben helemaal weg van mijn K75RT.
OK hij is groot en zwaar 180 KG..
Hadden ze die niet meer nodigEn een voordeel, je kan iedereen goed bijhouden met die politie computer die erin zit Het is zeker geen suffe motor!
Hij is uit '96 heeft nu 1507210 KM op de teller staan.
[/url]
Netjes die km-standIk heb een voormalig politiemotor uit Frankrijk een BMW K75RT.
Hij is uit '96 heeft nu 1507210 KM op de teller staan.
Ik heb een voormalig politiemotor uit Frankrijk een BMW K75RT.
Hij is uit '96 heeft nu 1507210 KM op de teller staan.
Sorry Henk, maar dat is absolute onzinDe motoren van de overheid worden al voorzien met een grotere zuiger-cylinderspeling om bij te warme motoren geen vastlopers te krijgen.
Gr,
Henk
Nee, mijn eigen laatste dienstfiets was motorisch in prima staat toen hij eruit ging en afgezien van een volledig afgereden koppeling in in staat waarin IK best een K 1100 zou kopen.das duidelijk, maar over het algemeen wordt de KLPD fiets, of inmiddels ex klpd dus afgeraden...
1)..ook kuipwerk enzo..een franse politiemotor is toch blauw 2)Da's toch niet zo zwaar 3)Hadden ze die niet meer nodig
[me]**Lara** zal toch niet met dr manke vingers een er 2tussen hebben gefrot ... ik controleer het straks wel even.[/me]eenmiljoenvijfhonderzevenduizendtweehonderdtien
Ik denk juist andersom. Als je zelf veel rijdt, kan je net zo goed een blok nemen waar al veel op de klok staat.Ik zou geen van beide kopen... of iets anders met minder kilometers of als je echt BMW wilt, meer geld neerleggen voor een met een frisser blok. Een BMW kan heel wat hebben, maar ik heb ze liever jonger / met minder kilometers op de klok. En het is maar net hoeveel je rijd. Als je 5000km per jaar rijd, maakt het niet zoveel uit maar rijd je 50.000km per jaar, dan zou ik dus toch wel een nieuwe kopen.
tralalalal
heb je wel eens een politieagent op een rokende motor zien rijden?
tralalalala