Kruisinga motoren

Succes met het zoeken naar een nieuwe baan. Nog bedankt dat je me de laatste vrijdag dat jullie open waren nog belde dat ik de door mij bestelde onderdelen snel moest komen halen. Anders had ik nu nog zonder spiegel gereden ben ik bang.

Zou je mij alsjeblieft even op msn willen toevoegen als je dat hebt? Het is dat zonnet adres wat in mijn profiel staat *D O-)
 
Ja vandaag het begin van de kijkdag. Ik zal vooral rond het magazijn hangen(om grijpgrage handjes tegen te houden bijvorbeeld) Ben benieuwd of ik nog wat Mfers zal zien...
 
Ik kom vanmiddag even kijken, samen met BHRacing.

[me]Basia kan zich heel goed voorstellen hoe naar het is voor het personeel om alles zo weg te zien gaan, tot en met het laatste plankje van het wandrek aan toe[/me]
 
Het is een openbare verkoping, het kan niet terug naar Kruisinga en de curator wil het ook niet houden, dus alles moet sowieso weg. En het is een veiling bij opbod, heb ik begrepen, dus als niemand biedt op wat de curator als openingsbod noemt, gaat het openingsbod gewoon naar beneden, net zolang tot er iemand biedt. En daarna gaat het dus weer langzaam omhoog...

[me]Ben benieuwd hoeveel bieders zaterdag een koopje denken te hebben en zich vervolgens rotschrikken van de bijkomende kosten ( 19,04 tot 38,1% )[/me]

Ja, maar als de handel al een bod heeft neergelegd gaan ze daar dus niet onder.
 
Hoe zit het met de mensen die daar een motor gekocht hebben een mnd geleden en die daarbij 6 mnd garantie hebben gehad van kruisinga ???

waar moeten al die mensen naar toe ??
 
Godzijdank is die vreselijke dag voorbij. Ben helemaal kapot en gebroken lichamelijk en geestelijk (knie die nog steeds niet meewerkt na mijn ongeluk van 5 maanden geleden enzo).

Morgen lekker uitslapen en ergens in de middag even op de veiling kijken, ga toch niets kopen maar wil het wel even zien.

En dan maandag tm donderdag nog even al het spul uit het pand vegen en dan is kruisinga definitief afgelopen.
 
Godzijdank is die vreselijke dag voorbij. Ben helemaal kapot en gebroken lichamelijk en geestelijk (knie die nog steeds niet meewerkt na mijn ongeluk van 5 maanden geleden enzo).

Morgen lekker uitslapen en ergens in de middag even op de veiling kijken, ga toch niets kopen maar wil het wel even zien.

En dan maandag tm donderdag nog even al het spul uit het pand vegen en dan is kruisinga definitief afgelopen.
ik had je nog gespot, je zag er idd erg moe en uitgeblust uit.
Sterkte en rust maar lekker ff uit...
 
ik had je nog gespot, je zag er idd erg moe en uitgeblust uit.
Sterkte en rust maar lekker ff uit...

Oh haha het dringt nu pas tot me door! Dacht ik ken die man ergens van... Van Mf dus :P

Maargoed, zometeen maar ees bij die veiling kijken, eerste anderhalf uur zou toch alleen maar olie en motorhoezen zijn, de motoren is leuker om te zien denk ik.
 
ik kom er net vandaan, ongelooofelijk voor wat voor prijzen de hele zooi weg is gegaan. Ik zat naast een jongen die een R1 van 9500 euro te pakken kreeg voor 4700!
Leren combi's van 995 euro gingen weg voor 180 euro!
Leren broeken van 300 voor 60 euro...

Heel spijtig voor Thomas...
 
ik kom er net vandaan, ongelooofelijk voor wat voor prijzen de hele zooi weg is gegaan. Ik zat naast een jongen die een R1 van 9500 euro te pakken kreeg voor 4700!
Leren combi's van 995 euro gingen weg voor 180 euro!
Leren broeken van 300 voor 60 euro...

Heel spijtig voor Thomas...
Jezus....als ik dit lees word ik altijd een beetje boos op mezelf dat ik niet ben gegaan en dat terwijl ik al heel lang wist dat deze uitverkoop er zou zijn. Alleen ik dach altijd dat je eerst allemaal een bod moest doen en dat je na een paar dagen pas te horen kreeg ofdat je goed geboden had of niet, net al bij de domeinen.
Wat een mazzelpik zeg!!!
 
Ik vind het erg jammer dat zo'n zaak als Kruisinga het niet heeft gehaald. '( Thomas en z'n collega's/makkers hadden niet alleen hart voor de zaak, maar ook voor de klanten. :} Ze maken nu moeilijke tijden door. Het lijkt me niet makkelijk om op de veiling je hele zaak in onderdelen verkocht te zien worden.

Sterkte aan alle medewerkers van Kruisinga!!!
 
ik kom er net vandaan, ongelooofelijk voor wat voor prijzen de hele zooi weg is gegaan. Ik zat naast een jongen die een R1 van 9500 euro te pakken kreeg voor 4700!
Leren combi's van 995 euro gingen weg voor 180 euro!
Leren broeken van 300 voor 60 euro...

Heel spijtig voor Thomas...
Auw.
Jezus....als ik dit lees word ik altijd een beetje boos op mezelf dat ik niet ben gegaan.
:^
 
En weet iemand toevallig voor hoevel de Estrax motorliften weggingen?
Of de gereedschap wagens?
S
 
BEn ook nog ff geweest wat een zooitje,fijn voor die jongens(en meiden)dat het voorbij is die hele shit zooi.En corine lekker ff uitrusten en dan gewoon er weer tegen aan,heel veel hoop geloof en liefde(ook voor de jongens)van marcel(rode fazer in puin nieuwe fz6,je hebt me met me bonnen voor me kleren geholpen),en bedankt dat ik de afgelopen 12 jaar een klant mocht zijn kruisinga F.E.
 
´k Ben ook nog ff geweest. Nog een Spyke lederen combi gekocht voor EUR 200, dus zo´n 275 inclusief kosten. Dit was rond 18.00 uur. Geen geld. Ik moest helaas weg anders had ik nog even gewacht voor laarzen en nog een uitlaat die ik had gezien. Echt wel spijtig als je ziet hoe alles verkocht wordt. Opbrengst was trouwens wel wisselend, ook van de motoren. Bedenk wel dat bijna alle motoren werden geveild exclusief 38 procent kosten (BTW en Veilingopslag). Dus een R1 voor 4700 is bijna 6500 inclusief kosten.

Ik moet nog een dealer hebben die nu mijn 1000 km beurt kan doen. Zal denk ik Goedhart worden in Bodegraven.
 
´k Ben ook nog ff geweest. Nog een Spyke lederen combi gekocht voor EUR 200, dus zo´n 275 inclusief kosten. Dit was rond 18.00 uur. Geen geld. Ik moest helaas weg anders had ik nog even gewacht voor laarzen en nog een uitlaat die ik had gezien. Echt wel spijtig als je ziet hoe alles verkocht wordt. Opbrengst was trouwens wel wisselend, ook van de motoren. Bedenk wel dat bijna alle motoren werden geveild exclusief 38 procent kosten (BTW en Veilingopslag). Dus een R1 voor 4700 is bijna 6500 inclusief kosten.

Ik moet nog een dealer hebben die nu mijn 1000 km beurt kan doen. Zal denk ik Goedhart worden in Bodegraven.
---------------------------------------------------------------------------------
correctie: de meeste motoren vielen in de marge regeling dus alleen 19 procent erbij meer niet. :9
R1 koste dus 4700 + 940,00 = 5660,00 vlgs mij.Behalve als het een btw motor was die kwamen idd op die 38 procent extra.

gr Driver die toch nog die blauwe xt 600 e heeft gekocht,Dus maandag weer effe terug om op te halen.
Zal wel chaos worden heb ik zo,n voorgevoel van.Al die mensen die ook hun helmpie,jasje broek ect komen halen.... dus bereidt je voor op lang wachten .
Die gasten in de sporthal hadden niet zo veel volk verwacht want tegen 17.00 ? uur was er niks meer te koop qua eten/drinken.
 
die R1 was een Marge, dus 19%...

tzal maandag en dinsdag idd wel druk worden, en ook op het Postkantoor vrees ik, want iedereen moet eerst het kenteken over laten schrijven voor ze hem mee kunnen nemen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan