Kwastert aan de TRX 850!

Het TDM blok zit in de verf. Een beetje meer glans dan origineel kan geen kwaad. Hoe gladder de verflaag, hoe minder vuil het aanpakt.
 

Bijlagen

  • 16430511006098897211054154333161.jpg
    16430511006098897211054154333161.jpg
    198,1 KB · Weergaven: 44
  • 16430511162671528104494019211508.jpg
    16430511162671528104494019211508.jpg
    257 KB · Weergaven: 47
  • 16430511363696602237964759382438.jpg
    16430511363696602237964759382438.jpg
    177,5 KB · Weergaven: 47
  • 16430511614424599754114339259971.jpg
    16430511614424599754114339259971.jpg
    321,2 KB · Weergaven: 46
  • 16430512377064777077758814762798.jpg
    16430512377064777077758814762798.jpg
    143,2 KB · Weergaven: 47
Dan zal het idd door de belichting komen dat het er zo heftig uitziet.
Nog geen nikasil zo te zien?
 
Laatst bewerkt:
Ik kon/kan niet zien of het alu is of iets anders van een metaal.
Wist ook niet dat nikasil bedekte alu nog geslepen/gehoond diende te worden.
Ik ken nikasil van vroeger uit de kreidlers en daar zaten alleen putjes in de cylinderwand en geen hoonkrassen oid.
 
Kreidler cilinders waren verchroomd.

Als de vorige eigenaar van de 900 uitsluitend volsyntheet heeft gereden zou het alsnog een olieboot kunnen zijn. Dan raken de zuigerveren nooit ingesleten. Hoewel ik dan ook wat meer kool op de zuigers zou verwachten.
 
Kreidler cilinders waren verchroomd.

Als de vorige eigenaar van de 900 uitsluitend volsyntheet heeft gereden zou het alsnog een olieboot kunnen zijn. Dan raken de zuigerveren nooit ingesleten. Hoewel ik dan ook wat meer kool op de zuigers zou verwachten.
Dr is nauwelijks kool.
 
Kreidler cilinders waren verchroomd.

Als de vorige eigenaar van de 900 uitsluitend volsyntheet heeft gereden zou het alsnog een olieboot kunnen zijn. Dan raken de zuigerveren nooit ingesleten. Hoewel ik dan ook wat meer kool op de zuigers zou verwachten.
De oude wel. Later zijn ze overgestapt op Nicasil. De cilinders met vierkante koelribben hebben een Nicasil laag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan