Kwastert aan de TRX 850!

Yamaha TRX900
IMG-20220131-WA0037.jpeg
 
Lekker homogene groep hier. :P
Allemaal 16 geweest eind jaren 70 tot eind jaren 80 zeker? :P

Hash tag metoo trouwens. Twee stuks dt50 hier. :P

Maar ben nu vooral content met m'n Kawa. Die ik naast 4 Honda's heb staan. :X

Anyways... Loopt de kwastert-mobiel alweer met het verse blokje?
 
Lekker homogene groep hier. :P
Allemaal 16 geweest eind jaren 70 tot eind jaren 80 zeker? :P

Hash tag metoo trouwens. Twee stuks dt50 hier. :P

Maar ben nu vooral content met m'n Kawa. Die ik naast 4 Honda's heb staan. :X

Anyways... Loopt de kwastert-mobiel alweer met het verse blokje?
Nope. Ik ben bang dat de levering van mn benodigde offset tandwiel roet in het eten gaat gooien voor het aet
 
  • Verdrietig
Waarderingen: EHE
Lekker homogene groep hier. :P
Allemaal 16 geweest eind jaren 70 tot eind jaren 80 zeker

ik ben iets te oud dan voor mijn eerste motor heb ik 2 sparta,s gehad ( brommers)
zundaps en kreidlers waren te duur.
yamaha,s voor mijn jongere broertjes toen ik al motor reed.
 
Vond de diversiteit onder de zijspanrijders altijd heel mooi, blijkt kennelijk pas ontstaan te zijn nadat men het uniforme brommergebruik achter zich had gelaten. :+

Mijn brommer?
NSU Quickly
 
Ik ben nooit zo van het conformeren geweest.
Ik was eerst de enige met een Sparta JLO damesbrommer terwijl iedereen een Puch had en daarna de enige met een Zündapp tussen alle MT's en DT's. Wel eindeloos opvoeren uiteraard.
 
Mijn eerste brommer was een driewieler. (ik bedenk mij nu de link met een zijspan pas)
Een gazelle apollo bakfiets.
Ik heb hem nog steeds, want afscheid nemen vind ik moeilijk.
Verder honda mb en mt, die waren ook al op leeftijd toen ik 16 was. Maar veel goedkoper dan zundapp.
 
Kleine tegenslag.met grote gevolgen: ik om er vanmiddag achter dat ik de carterpan wisselen moet. De TDM carterpan laat geen ruimte voor de uitlaatbochten, de TRX pan wel. Geen groot probleem, ik kan de pan wisselen met het blok ingebouw. Beetje gepruts, maar het kan. Ik heb alleen geen pakking, en die is er woensdag pas.
Dus het ziet er naar uit dat ik niet op het AET ben, ik heb ook het offset tandwiel nog niet binnen. Dat zou volgende week wel gemaakt worden heb ik vernomen

Linker foto is de TDM pan. Recht de TRX (op kant) met afgeschuinde carterpan
 

Bijlagen

  • IMG-20220205-WA0005.jpeg
    IMG-20220205-WA0005.jpeg
    180,7 KB · Weergaven: 37
  • IMG-20220205-WA0007.jpeg
    IMG-20220205-WA0007.jpeg
    141 KB · Weergaven: 37
Jammer dat je er niet bij bent
Transit geen optie? Kun je ook nog hout halen🔥🪵🤔
 
Jammer, maar beetje tegenslag hoort erbij.
Zeker als je een puzzel aan het maken bent wat niet zo vaak wordt gedaan
Dat is ook zo. En de technische tegenslag is niet groot. Maar ik had het wel leuk gevonden om op het aet met de trx900 aan te komen rijden
 
Ken dat verhaal . In theorie past alles op elkaar tot je eraan begint .
Mijn guzzi is een mix van een california 3 e een california 1100 . Optisch zijn het twee dezelfde motoren , tot je eraan begint ....
 
Ik ben nooit zo van het conformeren geweest.
Ik was eerst de enige met een Sparta JLO damesbrommer terwijl iedereen een Puch had en daarna de enige met een Zündapp tussen alle MT's en DT's. Wel eindeloos opvoeren uiteraard.
Ik ben begonnen met een Batavus damesbrommert
 
Terug
Bovenaan Onderaan