peterhaandrikman
MF'er
Top, bedankt voor je reactie! Ik was ook op zoek naar dit model, vind deze net wat meer karakter hebben kwa vorm. Ieder zijn smaak natuurlijk. Jou uitvoering vind ik wel vet! Veel plezier ermee!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke achterveer/schokbreker van YSS heb jij gebruikt?.....
Ik merkte wel dat dat originele achterveertje behoorlijk moe was, hij stond ook behoorlijk achterover op z'n wielen. Dat hebben er veel uit die tijd. Met een in hoogte verstelbare YSS voelt hij achter een stuk beter en staat-ie weer normaal op z'n wielen. Ik ben ook vrij lang dus dat past me meer zo.
......
Gefeliciteerd met die mooie Peg, dat is inderdaad een mooi model en zeeeeeker in die kleur.Top, bedankt voor je reactie! Ik was ook op zoek naar dit model, vind deze net wat meer karakter hebben kwa vorm. Ieder zijn smaak natuurlijk. Jou uitvoering vind ik wel vet! Veel plezier ermee!!
Dag Dyon, welkom op dit pitoreske maar knusse topic.
....
Was het iemand van hier?
.....
De TET rijden; klinkt als een goed plan, zeker met motoren van gelijke leest + goed gezelschap.
Mocht je vragen hebben omtrent upgrades dan moet je het maar laten weten, lijkt erop dat wij in dezelfde vijver vissen.
En die TET foto's ... kijk er nu al naar uit!
....
Hé wat grappig, ik heb week 17 gepland staan om op pad te gaan.Dank Geschift!
Het is de ex-pegaso van d’n Kluivert. ik kijk ook erg uit naar de TET, staat voor eind april gepland
YSS schokdemper Z366 voor Pegaso 2 1992-1996 en Pegaso 3 1997-2000Welke achterveer/schokbreker van YSS heb jij gebruikt?
Bedankt! Ik heb 'm voorbij zien komen op verschillende advertenties.YSS schokdemper Z366 voor Pegaso 2 1992-1996 en Pegaso 3 1997-2000
Deze van Noud's motorbazaar. In hoogte verstelbaar dat vond ik wel een mooie optie. Alleen is m'n zijstandaard nu te kort
Goeie vraag.Bedankt! Ik heb 'm voorbij zien komen op verschillende advertenties.
@GeSchift, maakt het bij jouw pegaso een groot verschil tussen de veer helemaal op soft of helemaal op hard qua hoogte? Ik zie de veer wel wat doen maar het is echt millimeter werk. Zou kunnen dat de schokdemper na 79k gewoonweg moe is natuurlijk.
Bedankt! Net vorig jaar de hele garage gedaan. Nieuwe betonvloer erin, alles wit gemaakt en volledig voorzien van nieuwe elektronica, led verlichting en een mega werkbankKan je niet aan de kleurcode helpen.
Maar ik wil bij deze wel heel graag zeggen dat ik jaloers ben op de klus ruimte die je daar zo even displayed.
Lekker binnen, op een kleedje, goed licht ... man man man, heerlijk!
Succes verder.
Bedankt voor het meedenken! Achterbrug kan blijven zitten, als je de as uit het blok haalt maar net in het frame laat zitten kan je het blok laten zakken en vervolgens de as weer door het frame schuiven. Of het in de praktijk ook gaat lukken moeten we nog even zien :xAchterbrug moet er dan weer uit anders krijg je het blok er niet uit. Dat je het weet
Dat heb ik wel eens vaker gezien ja. Motor in kwestie (geen Aprilia) had meer demping uit het stroef lopende link systeem dan uit de versleten schokdemperLaat tijdig je linksysteem smeren/smeer tijdig je linksysteem! Zie hier het resultaat als je dat niet doet. Dit was ooit een lager.
Ik heb een Tuono gehad die er inderdaad nog veel gevoeliger voor zijn!Goede tip over dat linksysteem. Mijne vorig jaar van nieuwe lagers voorzien. Was bij lange na niet zo erg als de foto.
Mijn Rsv mille had er overigens nog meer last van dat het linksysteem vaak gesmeerd moest worden. Er zijn best wat horrorverhalen van afbrekende dog Bones helaas bij motoren (net enkel Aprilia)...
Haha klopt!Goed bezig! Waar VD draad wel niet goed voor is haha.