Een 96’r.En welk type Transalp heb je gekocht?
Dus de 600 uitvoering.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een 96’r.En welk type Transalp heb je gekocht?
Dan is het inderdaad bijzonder opmerkelijk dat de dealer vrijwel geen compressie meet. (decompressie nog ingeschakeld?) Maarja, daar doe je nu niks meer aan. Veel plezier met je TransAlp!Ik neig sterk naar het eerste, maar heb er zelf geen kennis van.
Kameraad heeft enkel de bobine vervangen.
Denk de auto decompressie idd. Doorgaans weinig vertrouwen in dealers wat diagnoses aangaat...Dan is het inderdaad bijzonder opmerkelijk dat de dealer vrijwel geen compressie meet. (decompressie nog ingeschakeld?) Maarja, daar doe je nu niks meer aan. Veel plezier met je TransAlp!
Nergens voor nodig.Oh en ik zal toch wel regelmatig 98 tanken hoor. Voor wat dit gebruikt ten opzichte van mijn auto blijf ik nog steeds ver onder budget.
Ik heb een stokje op maat gezaagd dat ik rechtsachter onder het uiteinde van de achterbrug parkeer terwijl de motor op z'n zijstandaard staat. Dat stokje is precies lang genoeg dat het achterwiel een halve centimeter boven de grond komt te hangen. Je kunt dan op je gemak de ketting smeren terwijl je beide handen vrij hebt. Werkt perfect, weegt niks en kost niksToch een nieuwe vraag. Hoe smeren jullie de ketting? Allemaal met een paddockstand?
Net als met 't bagagerek is er niet echt veel houvast voor andere opties. En bobbins kun je ook niet kwijt...
Zijn die er voor het 1e model 650?Nog een beter idee en ik heb nooit gedacht dat ik dit zou zeggen.
Vandaag met 't ding naar 'het mannetje' geweest om 'm even te laten checken en goedkeuren. Niet dat 'ie veel nodig heeft, maar gewoon... een kennismakingsgesprekje, bandjes checken, ketting meteen een drupje en een tikje met de inbus, dat werk. Kettingsetje speuren voor het voorjaar en een paar vragen van mijn kant, waaronder het smeren. Ik heb ook al gespeeld met het idee van een smeersysteem, maar toen kwam het briljante voorstel
"Waarom monteer je geen middenbok?"
De vraag is eerder "waarom heb ik daar nooit eerder aan gedacht?"
Dus, die komt tzt nu mijn kant op