Eerst maar weer wat plaatjes:
de uilaatbochten weer net gemonteerd:
in september nog even een eindje wezen rijden, hier heb ik de wieltjes inmiddels van een laagje zwarte lak voorzien en dat staat een stuk beter dan het orgineele grijs:
Voor ik begon met het uiterlijk van de guzzi heb ik nog wat klein onderhoud gedaan.
Hoewel de remblokken voor en achter nog prima zijn, vertraagde de remmen de Guzzi ongeveer even veel als een rechtzaak Silvio Berlusconi vertraagt op weg naar een bunga bunga feesje
Dat kan beter natuurlijk.
De Guzzi heeft een integraal remsysteem dus met de achter rem bedien je ook een schijf voor.
Nu zal de Guzzi ooit wel gevallen zijn o.i.d, want het rem pedaal liep tegen de uitlaatbocht aan.
Door deze weer naar zijn goede positie te buigen ging het remmen er al aardig op vooruit.
De remvloeistof van de voor rem was erg troebel en het bovenste stuk remleiding was poreus.
Gelukkig had ik nog een goed stukje remleiding van een FJ1200 liggen die kwa lengte wel paste.
Voor en achter remvloeistof vervangen. Remt al beter, al ben ik over de voorrem nog niet helemaal tevreden.
Maar mischien verwacht ik er te veel van, omdat de voor rem maar een schijf bedient.
Zijn er Guzzi rijders die weten hoe goed of slecht de voor rem van zo'n v35 standaard is?