LPF komt op voor de veiligheid van de motorrijder

Eindelijk eens positieve aandacht voor ons motorrijders uit Den Haag. *O*
Nu maar afwachten of er ook nog iets concreets uit voort komt. :X

Dromen jullie maar lekker verder :z ... Je wéét toch wat er van de belofte(n) van de heren politici terecht komt? Véél geblaat en weinig wol :r
Eerst trachten ze één of meerdere zetels veilig te stellen en wanneer ze die eenmaal hebben wordt hun "aanhang" compleet genegeerd :(
Een zeer gebruikelijk (en kennelijk geaccepteerd) verschijnsel in de politiek :r
 
*O* Op zich is dit fantastisch nieuws, de woorden 'veiligheid' en 'motorrijders' in 1 zin en dat zelfs in de 2de kamer!! Mijn dag kan niet meer stuk!! *O*

Nu nog de eis dat de max snelheid voor motorrijders omhoog moet en de LPF heeft er een stem bij!!
:^
En die v-max verhoging o.g.v. verkeersveiligheid: immers hoe langzamer je rijdt, des te meer kans op omvallen wegens gyroscopisch effect.
En de daardoor toegenomen rijders- / rijwind- koeling, niet te versmaden bij temperaturen bven de 15 graden. 8-)

Aparte doelgroepstroken, voor het echte snelverkeer ( :] :] ), bijvoorbeeld de linkerbaan, niet alleen op de A28, maar over het hele snelwegennet, zou ook wel wat zijn, of word ik nu te enthousiast? :?
 
als je motorwelzijn wilt laten afhangen van een stelletje clowns :o
Het zijn "helaas" wel deze clowns die in Nederland het beleid bepalen :X
Natuurlijk is het na dit bericht nog niet zo dat straks alles straks 'koek en ei' is in motorrijdend Nederland maar elk positief bericht over onze veiligheid is in elk geval meegenomen.
De beste waarborg voor onze belangen blijft natuurlijk gewoon lid zijn/worden van de MAG, maar elke andere steun( zeker op politiek niveau) moeten we niet bij voorbaat al de nek om draaien voor het een kans heeft gekregen zich te bewijzen.
 
:^
En die v-max verhoging o.g.v. verkeersveiligheid: immers hoe langzamer je rijdt, des te meer kans op omvallen wegens gyroscopisch effect.
En de daardoor toegenomen rijders- / rijwind- koeling, niet te versmaden bij temperaturen bven de 15 graden. 8-)

Aparte doelgroepstroken, voor het echte snelverkeer ( :] :] ), bijvoorbeeld de linkerbaan, niet alleen op de A28, maar over het hele snelwegennet, zou ook wel wat zijn, of word ik nu te enthousiast? :?

Er zijn 500.000 motoren -> dus minder motorrijders, een zetel is about 70.000/80.000
Er valt dus wel wat te pakken.

Hmmm, zie ik daar kansen voor een nieuwe politieke partij???
 
Er zijn 500.000 motoren -> dus minder motorrijders, een zetel is about 70.000/80.000
Er valt dus wel wat te pakken.


*gebaseerd op google resultaten, ff snel ;)

En er zijn meer dan 1 miljoen Nederlanders met het A papiertje, dus er moeten heel wat zetels te scoren zijn :Y :Y

Dus als jullie straks allemaal op de VVHMD stemmen (Vereniging voor hardrijdende motorrijders en democratie) ben ik bereid me op te offeren en in die verrekte kamer te gaan zitten. En af en toe ook wat nuttigs voor de doelgroep te doen O-)
 
Is de twaalf cent van Zalm al aan bod geweest, het tijdelijke kwartje van Kok?

Daar beloofde de LPF en Zalm met zijn VVD toch ook wat mee, net als Balkenende en diens CDA... :X


Maar goed, ook politici kunnen van mening veranderen. (Jozias van Aartsen? )
 
Is de twaalf cent van Zalm al aan bod geweest, het tijdelijke kwartje van Kok?

Daar beloofde de LPF en Zalm met zijn VVD toch ook wat mee, net als Balkenende en diens CDA... :X


Maar goed, ook politici kunnen van mening veranderen. (Jozias van Aartsen? )
Jozias van Aartsen? Voila -> :+ (foto van um)
 
En er zijn meer dan 1 miljoen Nederlanders met het A papiertje, dus er moeten heel wat zetels te scoren zijn :Y :Y

Dus als jullie straks allemaal op de VVHMD stemmen (Vereniging voor hardrijdende motorrijders en democratie) ben ik bereid me op te offeren en in die verrekte kamer te gaan zitten. En af en toe ook wat nuttigs voor de doelgroep te doen O-)
als je me de link geeft naar de rest van je partijprogramma wil ik het best overwegen hoor :+
 
als je me de link geeft naar de rest van je partijprogramma wil ik het best overwegen hoor :+

Ik geef geen link naar een partij programma, als die er niet is kunnen jullie ook niet zeuren, dat ik me er niet aan hou :+

Wel natuurlijk afschaffen van VMAX buiten de bebouwde kom voor motoren en bij een aanrijding met een koekblik is de koekblikker altijd schuldig :P

Voor de rest moeten we het er nog maar eens over hebben 8-)


















Bedenk me net dat het laatste best wel democratisch klinkt :+
 
En er zijn meer dan 1 miljoen Nederlanders met het A papiertje, dus er moeten heel wat zetels te scoren zijn :Y :Y

Dus als jullie straks allemaal op de VVHMD stemmen (Vereniging voor hardrijdende motorrijders en democratie) ben ik bereid me op te offeren en in die verrekte kamer te gaan zitten. En af en toe ook wat nuttigs voor de doelgroep te doen O-)

:^ he stel nou dat je 2 zetels pakt, (mijn stem heb je iig nog maar 69.999) Ik kom wel naast je zitten! Alleen met dat af en toe ben ik het niet eens, bij ieder besluit, kamervraag en wetsvoorstel leggen we het voor aan de mf achterban! Zijn namelijk erg goeie afspiegeling van de maatschappij, met soms goeie ideeen en meestal rare/domme/onzinnige/met de leuterdenk ideeen!
 
:^ he stel nou dat je 2 zetels pakt, (mijn stem heb je iig nog maar 69.999) Ik kom wel naast je zitten! Alleen met dat af en toe ben ik het niet eens, bij ieder besluit, kamervraag en wetsvoorstel leggen we het voor aan de mf achterban! Zijn namelijk erg goeie afspiegeling van de maatschappij, met soms goeie ideeen en meestal rare/domme/onzinnige/met de leuterdenk ideeen!

Ik ben alleen bang dat die leuterdenktank die mf heet zo lang onzinnig dicussieerd over elk probleempje, dat we nog minder voor elkaar krijgen dan de huidige groep haagse clowns/opvreters (doorhalen wat niet van toepassing is ) :+ :+
 
De LPF???? Nu weet ik zeker dat Den Haag ons niet serieus neemt...... :X :X
 
Vertrouwen is goed, zeker weten is beter.

En elke voet tussen de deur is er een, sprak de Citroenverkoper. :+

Iedereen ook al lid van de :} MAG :} ? :?
 
De LPF???? Nu weet ik zeker dat Den Haag ons niet serieus neemt...... :X :X

Moet er niet aandenken dat Den Haag ons serieus neemt.
[me]Diamon ziet al een mega orgie met Verdonk, de schaaml*pp*n zijn dan letterlijk sch11mr1nden O-) [/me]
 
Ik zag net dat ze het bericht nu ook officieel op hun site hebben staan.
LPF site

Het eerste bericht dat ik poste stond in de Telegraaf dus dan is het altijd even afwachten hoe serieus je zo iets moet nemen ;)
Al blijft dat blijft nu natuurlijk even goed de vraag :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan