Mag oom agent alles!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als jij je aan de regels houdt hoeven hun die capriolen niet uit te halen.

Ja ik rij te hard, haal rechts in, rij te hard tussen de file door, neem shortcuts waar het niet mag, tripleer en haal in waar het niet toegestaan is.
Verschil met TS? Ik jank niet als ik een prent krijg maar bedank ze vriendelijk als ze me met 1 of meerdere overtredingen matsen 8-)
Het is tenslotte ook een kunst om met een achterstand in het spitsverkeer bij te komen zonder ongelukken te krijgen of veroorzaken en nog een snelheidsmeting te doen ook :+

word jij gepakt?... doe je iets niet goed :9


maar ff serieus... er zijn grenzen tot waar een diender kan gaan "om die ene prent uit te delen"...

als schakelbromfietser word je bijna met pistool aan het hoofd aan de kant gezet als je gehoorzaamt...
maar als scooterrijder rij je weg dan staken ze de achtervolging 2 straten verder.. :?

t zijn ook maar mensen, maar als ik ts zo hoor heb ik ook mn twijfels :)
 
ik wou eigelijk smeris worden O-)
niks piloot (een piloot is niks meer dan een buschafeur , die geen drempels en/of bussluizen tegen komt , of om de 100 meter moet stoppen voor een theemuts die in/uit moet stappen ... )
nee smeris leek mij een toffe baan ... al die zieligge regeltjes aan mijn laars lappen ... en van die zielepieten op de busbaan bekeuren ...


ooowjah en natuurlijk mijn snor laten hangen ...

ik geloof dat jij niet echt op de hoogte bent van wat er actueel is in dit land :N
 
ik geloof dat jij niet echt op de hoogte bent van wat er actueel is in dit land :N
land .... :? sterker ik ben niet eens van deze aarde O-)
maar zou me ogen uit de kop schamen als ik me laat verrassen op de busbaan , en dan later ga lopen zeiken of het wel verandwoord is . wat die copper deden ... :P
 
land .... :? sterker ik ben niet eens van deze aarde O-)
maar zou me ogen uit de kop schamen als ik me laat verrassen op de busbaan , en dan later ga lopen zeiken of het wel verandwoord is . wat die copper deden ... :P

weer n vermoeden dat ik het bij het rechte eind heb
dat er hier op dit forum aliens rondzwalken. :Y
 
land .... :? sterker ik ben niet eens van deze aarde O-)
maar zou me ogen uit de kop schamen als ik me laat verrassen op de busbaan , en dan later ga lopen zeiken of het wel verandwoord is . wat die copper deden ... :P

_O- ff kort samengevat _O-
 
Maar agent ik keek wel en zag u wel,
en uw uniform is wel sexy
weliswaar zon 10 % minder dan een echte brokkenpiloot

Maar toch, ik d8 gun u ook een keer een leuk daggie.
Echter ...ik had geen vermoeden dat u zo enthousiast zou reageren op mijn uitnodiging.

Ik voel me nu wel een beetje genaaid ja.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan