Meer jonge vrouwen halen hun motorrijbewijs!

Dat is niet zo; de meeste overheden hebben al een complete vacaturestop voor enige tijd en 't is niet dat ze minder taken hebben (ugh, WMO).

Laat ik het anders zeggen ofschoon we hier wel een beetje off-topic gaan. Er wordt nog miljarden aan onzin besteedt en dan kan je wel een vacaturestop hebben, dat gebeurt in het bedrijf waar ik werk niet. Daar hebben we een vacaturestop en wordt er geen cent teveel meer uitgegeven, dat is een subtiel , nee essentieel, verschil. Minder taken hebben ze natuurlijk zelf in de hand, ze creëren zelf werk. Het tv programma 'over de balk' was altijd een mooi voorbeeld en zou je nog steeds kunnen uitzenden. Hoeveel gaat er wel niet over de begroting heen, gisteren op ned. 1 een mooi voorbeeldje van het Fries museum, meer dan 100 miljoen boven de begroting. Daar helpt geen vacaturestop.
 
ik heb niet alles gelezen

maar het is niet echt meer iets voor mannen
maar ja dat is met meer dingen zo
ik les steeds vaker met vrouwen sinds de nieuwe regeling
daarvoor had ik veel les met jonge jongens die vaak al een motor hadden staan
maar daarvoor een zware rijbewijs nodig hadden

maar ik dwaal af
tegenwordig ondekken vrouwen dat het heerlijk is om motor te rijden
dat ik pas met 26 ben begonnen heeft andere reden
ik hoop alleen dat vrouwen beter kijken als in de auto

ik ben zelf ook een vrouw maar je ziet vaak genoeg vrouwen gewoon de makup doen terwijl ze
een kruispunt oversteken of gewoon recht voor hun uit staren
niet spiegelen ofzo
maar aan de andere kant had ik laast wel een mannelijke motorrijder bijna onder me auto
omdat hij aan het slalommen was op de snelweg terwijl ik al had aangegeven dat ik terug wil op de rechter rijbaan als ik niet nog een keer keek had ik hem tussen me wielen

maar ik ga afsluiten want dit word een veelste lang bericht anders :P

laten we als vrouwen zien dat wij ook prima motor kunnen rijden
 
Slowly, women take over....... :W

Ik kan me vergissen, maar als ze haar theorie voor de motor nog niet heeft moet de instructeur toch achterop meerijden op een motor met dubbele bediening?
Dat lijkt me helemaal niks als eerste zelf-rij-ervaring
Nou ik ben een vrouw, en de eerste rijles die ik had, mijn instructeur vroeg of ik wel eens had gereden, uhm, ja, een beetje zei ik, ik liet zien waar alles zat en hij zei, ok, sprong achterop en ik moest wegrijden, zo de 80km weg op, meteen snelweg en alles gedaan, je merkt er niks van dat hij achterop zit hoor! ;)

Het uur leek 5 minuten te zijn en toen ik afstapte heb ik eerst 10 minuten staan springen met het enigste wat ik uit kon kramen wat: LEUK LEUK LEUK *O* *O* *O*

Dus gewoon die proefles. En anders laat je haar toch op jouw motor rijden op de parkeerplaats?? (of vertrouw je haar niet hihihi :X )
 
Laatst bewerkt:
Zie idd veel vrouwen lessen, bijna de helft lijkt het wel als ik lessers op straat zie rijden. Vind het wel een leuke ontwikkeling. :9

Maar zoals eerder ook al gezegd is, zie ik ook een stuk minder dames rijden op hun eigen motor. :?
 
Dus gewoon die proefles. En anders laat je haar toch op jouw motor rijden op de parkeerplaats?? (of vertrouw je haar niet hihihi :X )
Dat heb ik één keer gedaan; Ben nog nooit zo bang geweest _O-

Er zat ook wel een kanaal langs hahaha |(
 
Laatst bewerkt:
Whoehoe!

En dames, wel allemaal gewoon een mooi strak leren pak kopen ja? :)
Ik heb toevallig een leren broek op de motorbeurs gepast. Man wat zat die kut zeg _O- .
Ik hou het wel gewoon bij textiel.

En ja, misschien lag het wel specifiek aan die broek, maar een leren pak (een broek zou eventueel nog wel gaan) op een transalp ziet er sowieso eigenlijk niet uit.
 
Dus gewoon die proefles. En anders laat je haar toch op jouw motor rijden op de parkeerplaats?? (of vertrouw je haar niet hihihi :X )

Dat dacht mijn vent ook, totdat ik op die parkeerplaats zijn net aangeschafte eerste motor neerlegde.

Proefles werkte beter *D
 
Laatst bewerkt:
ik heb pas op latere leeftijd motor leren rijden.
ik was achteropzitter en zat me steeds te vervelen dus hup niks geen proefles maar echte lessen.m,n man keek wel verbaasd toen ik na m,n 1e les hevig bezweet thuiskwam,hij dacht dat ik het wel leuk vondt achterop.
enfin nu 11 jaar jaar later rij ik meer als hem en geniet er elke keer weer van.
 
ik zal een strak leren motorpak kopen als de mannen dat ook gaan doen
maar alleen de mannen die er goed uit zien dus niet de mannen met bierbuiken

dus er net zo goed uitzien als mijn instructeur :P

ik stel voor dat de vrouwen van dit forum de mannen gaan keuren
of ze wel of niet goed genoeg eruit zien voor een leren motorpak

de eisen zijn ;
sixpack buikje
gespierde armen
en lekker kontje


ja mannen als jullie de vrouwen als keur vlees gaan zien
dan kunnen wij dat nog veel beter *D
 
ik zal een strak leren motorpak kopen als de mannen dat ook gaan doen
maar alleen de mannen die er goed uit zien dus niet de mannen met bierbuiken

dus er net zo goed uitzien als mijn instructeur :P

ik stel voor dat de vrouwen van dit forum de mannen gaan keuren
of ze wel of niet goed genoeg eruit zien voor een leren motorpak

de eisen zijn ;
sixpack buikje
gespierde armen
en lekker kontje


ja mannen als jullie de vrouwen als keur vlees gaan zien
dan kunnen wij dat nog veel beter *D


Ik doe mee! *O*
 
Ja hoor, het gaat nú al niet meer over motorrijden..

maar over 6 blikjes bier (verpakt in een visnet), en lekkere kontjes.

Jullie zijn écht nét mannen aan het worden!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb toevallig een leren broek op de motorbeurs gepast. Man wat zat die kut zeg _O- .
Ik hou het wel gewoon bij textiel.

En ja, misschien lag het wel specifiek aan die broek, maar een leren pak (een broek zou eventueel nog wel gaan) op een transalp ziet er sowieso eigenlijk niet uit.
Echt? Ik wil nooit meer iets anders, leren broeken hebben zoveel meer steun.. Ik heb een leren broek uit de jaren 70. Die is van mijn vader geweest toen hij zo oud was als ik, nu heb ik hem laten vermaken en rij ik ermee rond. Nee geen textiel voor mij!!
 
Kunnen ze ons dan NOOIT gewoon eens met rust laten :(


oke, nu heel eerlijk zijn Gilles......

voor iemand die zich identificeert met batman:

wou je zeggen dat je batmanpakje alleen bedoeld is voor goede aerodynamics, of spelen de looks hier ook een rol?

batman

of

gilles?


:P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan