Mijn reisvideo van Tajikistan

Ik had een tijdje niet meer op dit forum gekeken. Wat een positieve reacties!!! En mensen posten voor mij mijn filmpjes, wat leuk! Ik zag ook even bezorgdheid omdat ik niets had gepost. Dat was natuurlijk niet mijn bedoeling. Voor de duidelijkheid: ik heb de eerste paar filmpjes tijdens mijn reis gemonteerd en de rest in Nederland als ik tijd en zin had. Of zijn mijn filmpjes nu niet spannend meer, nu je dit weet dat ik al lang weer op mijn veilige zolderkamer zit?

Nog wat anders. Ik heb sinds een tijdje de mogelijkheid om geld te doneren. De filmpjes monteren kost toch veel meer tijd dan een normale hobby, dus ik dacht; ik zet een digitaal fooienpotje neer Haye op Reis. Nu ging ik vandaag eens kijken waarom nog niemand iets had gedoneerd en toen zag ik dat er wel mensen hadden gedoneerd (via Pay Haye Op Reis using PayPal.Me ) maar dat ik mijn mailadres nog moest bevestigen om te kunnen ontvangen. Ik heb dit gedaan, maar de meeste donaties waren alweer teruggestort door paypal. Dus, mocht je iets gedoneerd hebben en je geld terug hebben, dan alsnog bedankt voor het gebaar! (er stond geen mailadres o.i.d. bij de namen)

Ik heb afgelopen tijd flink doorgewerkt en mijn laatste filmpjes zijn af, ik zal ze komende tijd op YouTube uplaaien.

En nogmaals, Thanks voor alle complimenten!
 
ik vind je films briljant, zeker de langere versies waren een plezier om naar te kijken.
De droge humor af en toe 😆.

Wat mij betreft, maak van de laatste etappes weer wat langere films, ik kijk er naar uit.

Mocht er een Haye op reis Canada - Zuid Amerika versie o.i.d komen dan zal ik zeker een donatie doen!
 
@HayeOpReis Naar aanleiding van alle positieve reacties hier heb ik uit nieuwsgierigheid ook eens een filmpje aangezet. Briljant! :}
Heb twee avonden zitten "bingen" en al je filmpjes gekeken. Stuk voor stuk goud. Zelfs de vriendin kon het waarderen!
Je stijl is echt een verademing ten opzichte van al die hyperactieve commerciële vloggers van tegenwoordig.

Zojuist een donatie gedaan, ga zo door! :]
Nog even als tip: Je tikkie link is via de youtube app niet klikbaar, de link is niet te kopieren (bij mij althans) en verloopt 29-12-19. Als je de link toch gaat vernieuwen kun je hem misschien klikbaar maken vanuit de app? Ik heb 't nu even via de laptop gedaan zodat ik de link kon kopieren maar de helft van je publiek kijkt waarschijnlijk vanaf een telefoon/tablet. De paypal link werkt overigens wel in de app.
 
Haye, ben je de volgende reis al weer aan het voorbereiden of neem je een 'break'?
 
Heb je filmpjes net pas ontdekt, maar inderdaad erg leuk om te zien (en nog leuker voor jou om te doen natuurlijk)! Complimenten.
 

Bijlagen

  • A94420F2-1562-4D32-84BE-CB51367569FD.jpeg
    A94420F2-1562-4D32-84BE-CB51367569FD.jpeg
    45,9 KB · Weergaven: 22
  • 4A93A828-9206-4514-A058-4EBB721A8427.png
    4A93A828-9206-4514-A058-4EBB721A8427.png
    53,1 KB · Weergaven: 20
Op verzoek verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor de verslaafden van motorreisblogs, en als je alles van Haye gezien hebt is dit wellicht nog een optie ' hier stond optie'

[url verwijderd]
Fijn reclames:N
Leuk een intro filmpje:N
Joepi het moet weer in het Engels.:N
Dan gok ik dat er hier en daar nog wat producten geplaatst worden en er over gebabbeld moet worden.

Bedankt voor het laten zien maar dit is niks voor mij.

aangepast
 
Laatst bewerkt:
Fijn reclames:N
Leuk een intro filmpje:N
Joepi het moet weer in het Engels.:N
Dan gok ik dat er hier en daar nog wat producten geplaatst worden en er over gebabbeld moet worden.

Bedankt voor het laten zien maar dit is niks voor mij.

Zo te zien heb je niet meer dan 30 seconden gekeken. Ze reist nu in Argentinië en Chili, is onderweg naar Alaska. Behoudens haar eerste videos heb ik geen reclame of 'product placement' gezien. Dat je geen Engels verstaat kun je haar niet kwalijk nemen. Zij verdiend een paar stuivers met Youtube zoals Haye dat doet met een Tikkie/PayPal. Die brommers moeten af en toe wel tanken. Ik kan er in ieder geval erg van genieten maar smaken verschillen...........
 
Die brommers moeten af en toe wel tanken.

Die brommer die ze gratis kreeg van de importeur... Die verdient er wel meer aan dan een paar stuivers.

Maakt mij niet uit verder hoor, als je op zo'n manier een mooie reis kan bekostigen, waarom niet. Ik vond haar eerste vlogs van de Azië reis wel leuk. Vlak voor deze reis naar Amerika was ik nog bij een presentatie die ze gaf op een motortreffen. Dat deed ze leuk, ze kan mooi vertellen. Inmiddels ben ik wel een beetje afgehaakt, voornamelijk omdat ik het gewoon teveel vind worden. Om de dag een vlog van 20 minuten vind ik teveel, dan gaat het me vervelen. Dus inmiddels kijk ik af en toe nog een stukje maar niet meer. Lijkt me voor haarzelf trouwens ook een enorme opgave, ze vertelde dat je voor elke rijdag ook zowat een dag bezig bent met alles nakijken en monteren. Dan vraag ik me af of je nog een plezierreis maakt of dat je eigenlijk gewoon aan het werk bent. En als je ervan moet leven dan moet je ook doorgaan. Maargoed, das een andere discussie.

Persoonlijk heb ik liever filmpjes zoals die van Haye, droge humor, rust en ruimte en lekker primitief. Ga vooral zo door!
 
Zo te zien heb je niet meer dan 30 seconden gekeken. Ze reist nu in Argentinië en Chili, is onderweg naar Alaska. Behoudens haar eerste videos heb ik geen reclame of 'product placement' gezien. Dat je geen Engels verstaat kun je haar niet kwalijk nemen. Zij verdiend een paar stuivers met Youtube zoals Haye dat doet met een Tikkie/PayPal. Die brommers moeten af en toe wel tanken. Ik kan er in ieder geval erg van genieten maar smaken verschillen...........
Ik ga een hele aflevering bekijken en led mie tel jew in advance, maai english is zo ferry good det aai even ken detect de wrongs she is spieking, but ol crazy madness on a sticky, ik ben er gewoon geen fan van dat alles in het Engels moet. Ik zal het een Fairy chensj geven ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan