motor parkeren in centrum van Utrecht

lilanie

MF veteraan
7 mei 2006
10.229
1
Hardinxveld-Giessendam
Morgen en overmorgen moet ik voor een training naar de binnenstad van Utrecht (Kromme Nieuwegracht). Ik ben daar alleen totaal niet bekent en vraag me af waar ik mijn motor fatsoenlijk kan parkeren?
 
je kan daar in de buurt wel parkeren. volgens mij zelfs bij het trainingscentrum (pin me dr niet op vast) maar of het zo verstandig is........ das een 2e

misschien staat die er wel niet meer als je terug komt...
zal niet de 1e zijn. kan je beter in een van de garages parkeren en gewoon ff stukkie lopen.
lastiger misschien maar wel veiliger
 
Praktisch overal; als je maar niet in de weg staat.
Doch aardige plekjes;
- Tussen het grote postkantoor en de Neude zit een aardig hoekje
- Mariaplaats naast Stairway
- Plein bij Janskerkhof
 
Ik zou mijn motor niet willen parkeren in de binnenstad van Utrecht. Ik zou met de trein gaan, 10 minuten lopen van station ben je op de kr nw gracht.
 
De trein is niet echt iets voor mij. En ik had een beetje gehoopt op een plek waar meer motoren staan daar in de buurt (dus veiliger). Maar ik moet dus wat vroeger weg en idd een beetje rondrijden daar en anders een parkeergarage in.

Bedankt voor jullie hulp zover. Ik zal morgenavond laten weten wat ik heb gedaan. ;)

En dan te bedenken dat ik hem in Rotterdam bijna overal zo neerzet!! _O- :?
 
Bij het neude naast het postkantoor is ideaal, camera's, mensen die met eventuele betonscharen komen aanzetten vallen aardig op. En het is voor gewone auto's afgesloten, alleen taxi's en politie mogen daar rijden. Ik zet m iig altijd daar neer als ik weer is in Utrecht ben.
 
Precies wat Eltigre zegt, je kunt em overal neerzetten zolang die maar niet in de weg staat. Zorg dat je wel een goed slot hebt :)
 
Met Streetview kan je heel makkelijk bekijken hoe het er een beetje uit ziet daar :)
Lang leve google. :}

Maar wat maakt het eigenlijk uit gewoon ergens neerzetten waar je er overzicht op hebt.
Dan nog even een ketting met alarm erop en je bent good to go.

Overdag stelen ze echt geen motor die op een aardig drukke plek staat en een alarm erop zit aan ofwel de ketting of motor zelf.
 
van hoelaat tot hoelaat moet je daar wezen?

overdag staat ie het veiligst en onder bewaking ( van veel buschauffeurs) onder de oprit naar het taxiplateau. daar staan de motoren en scooters van het GVU personeel.
gewoon d'r tussen zetten en lijn 2 nemen naar Hamburgerstraat en klein stukkie wandelen.

mijn voiture staat daar bijna dagelijks :Y ( ben dan ook chauffeur GVU) :P

anders gewoon op de kromme nieuwe, overal is een ijzeren hek waar je hem aan vast kunt zetten..
 
Kromme Nieuwegracht kun je gewoon oprijden en prima parkeren. Zitten gewoon parkeerplaatsen. No problemo.
 
y
Overdag stelen ze echt geen motor die op een aardig drukke plek staat en een alarm erop zit aan ofwel de ketting of motor zelf.

haha d8 jij dat...

heb 21 jaar in overvecht (fijne wijk) gewoont en daar jatten ze nog het zand uit je broekzakken als je OVERDAG met een AGENT staat te praten
:Z
 
yhaha d8 jij dat...

heb 21 jaar in overvecht (fijne wijk) gewoont en daar jatten ze nog het zand uit je broekzakken als je OVERDAG met een AGENT staat te praten
:Z
Ik woon in Amsterdam Osdorp.
I Know. ;)

Maar een motor die op een drukke plek met ketting en alarm vast zit en je bent in de buurt, geen hond die je motor meeneemt zonder jij iets gehoord hebt. :Y
 
Overvecht (of Kanaleneiland) is inderdaad niet de ideale buurt om je motorfiets neer te zetten, maar de Kromme Nieuwegracht ligt daar niet...
Hoewel het een rustige straat is, zou ik daar m'n motor overdag wel durven neerzetten.
 
Met Streetview kan je heel makkelijk bekijken hoe het er een beetje uit ziet daar :)


ik zit van half 10 tot half 5 opgesloten in een klaslokaal ben ik bang.. weinig overzicht..

en ik weet wel hoe die straten er daar een beetje uitzien, ben er 2 weken geleden met de auto geweest. EN zag toen dus nergens motoren staan en dat vond ik wel een beetje opvallend.
 
Ik woon in Amsterdam Osdorp.
I Know. ;)

Maar een motor die op een drukke plek met ketting en alarm vast zit en je bent in de buurt, geen hond die je motor meeneemt zonder jij iets gehoord hebt. :Y


ketting.. alarm.. _O-

ja sorry.. die motor is 12 jaar oud, van dichtbij ziet ie er echt niet meer uit om te stelen en ik woon in een durp!! Ik heb wel een schijfremslot.. :Y

maar goed, ik ga het gewoon proberen en zie wel.. centrum rotterdam heeft ie ook overleefd, dus dan moet dit ook lukken. (en nou niet morgen allemaal met betonscharen rond die motor gaan lopen!) ;)

Ik ga in ieder kijken bij de janskerk en neude.. dat ligt het dichtste bij! dat zijn toch de plekken waar ik nooit opgekomen zou zijn.
 
ketting.. alarm.. _O-

ja sorry.. die motor is 12 jaar oud, van dichtbij ziet ie er echt niet meer uit om te stelen en ik woon in een durp!! Ik heb wel een schijfremslot.. :Y

maar goed, ik ga het gewoon proberen en zie wel.. centrum rotterdam heeft ie ook overleefd, dus dan moet dit ook lukken. (en nou niet morgen allemaal met betonscharen rond die motor gaan lopen!) ;)

Ik ga in ieder kijken bij de janskerk en neude.. dat ligt het dichtste bij! dat zijn toch de plekken waar ik nooit opgekomen zou zijn.
images
:P
 
Euhh gewoon erheen rijden ff kijken plaatsje zoeken waar niemand er last van heeft en klaar. Zo gooi ik de motor overal neer Centrum Den Haag Rotterdam, maakt me niks uit
 
Oeps, niet in de gaten dat het niet om zondag ging.

Tja, ik heb ook nooit problemen in Utrecht, altijd wel een plekje te vinden.
Neude is goed, Janskerkhof ook.
Langs de gracht (nieuwe gracht, plompe toren gracht) ook prima, kun je hem meteen aan de reling vastzetten. Zorg wel voor een mooie grote dikke ketting, ook in Utrecht verdwijnen er motoren.....
 
Ik heb hem (na een uur aan het zoeken te zijn geweest en achteraf steeds om de gracht heen gereden :( ) gewoon voor het pand neer kunnen zetten, zonder ketting en daar stond ie aan het eind van de dag nog!! ging prima dus.. *D

morgen doe ik het weer zo en over een paar weken ook weer..

in ieder geval bedankt voor de tips!! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan