Motoragent aangereden door trucker

Wat is er verwarrend aan verkeersborden en haaientanden op de weg/het fietspad?
 
Maar dat is toch precies waarom jij een vakman bent toch. Je weet dat dat gebeurt en anticipeert daar op.

En je mag je toeter gebruiken om gevaar af te wenden,...mag het een keer dan vergeet je het misschien?



Wat een gehaktballenopmerking zeg. :r

Iedere verkeersdeelnemer hoort zich ten volle te concentreren op het verkeer. Vragwaggelsjoufeur of fietser, koekblikker of paardrijder!
Het enige waar sommige in uitblinken is dat ze er voor betaald worden.
 
Laatst bewerkt:
Wat een gehaktballenopmerking zeg. :r

Iedere verkeersdeelnemer hoort zich ten volle te concentreren op het verkeer. Vragwaggelsjoufeur of fietser, koekblikker of paardrijder!
Het enige waar sommige in uitblinken is dat ze er voor betaald worden.

Maar dat is toch precies waarom jij een vakman bent toch

Het is toch precies zoals het is?

Ik zeg daarmee toch niet dat het fijn is dat er fietsers bestaan die overal tussen kruipen en je daardoor vergrote hartkleppen bezorgen.

Je mag wat van een vrachtwagenchauffeur verwachten lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
Als ik ergens een hekel aan heb... is dat het wel, leer mensen vooral verkeerd gedrag aan |(

Net als kinderen voor laten gaan |( dat gebeurd ze 3 x achter elkaar en de 4e keer worden ze doodgereden. Gewoon lekker niet doen dus, als je voor gaat, ga dan ook voor.
Maak ik ongeveer dagelijks mee met wegbrengen van de kinderen. Automobilisten die stoppen terwijl ze voorrang hebben. Ik waardeer hun goede bedoelingen (ondanks dat ze mij dan voor niks laten afremmen :+ ) maar verkeerseducatieftechnisch is het niet echt handig.
 
Maar dat is toch precies waarom jij een vakman bent toch

Het is toch precies zoals het is?

Ik zeg daarmee toch niet dat het fijn is dat er fietsers bestaan die overal tussen kruipen en je daardoor vergrote hartkleppen bezorgen.

Je mag wat van een vrachtwagenchauffeur verwachten lijkt me.


Ik?

Ik heb wel m'n groot rijbewijs maar chauffeur, echnie. Nee dank je _O-
 
Het is geen nieuws meer.

Dat blijkt. Zou sommige gebruikers hier sieren dat ze hun woorden terug nemen...

Maar dat is toch precies waarom jij een vakman bent toch

Het is toch precies zoals het is?

Ik zeg daarmee toch niet dat het fijn is dat er fietsers bestaan die overal tussen kruipen en je daardoor vergrote hartkleppen bezorgen.

Je mag wat van een vrachtwagenchauffeur verwachten lijkt me.

Van fietsers mag je ook wat verwachten... gezond verstand. Al is dat misschien wat veel verwacht.

als jullie behalve praten over ook nog iets willen doen doen voor deze motorrijder

http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/27450777#27450777

dan moet je snel zijn.



just saying.

Nee hoor. Vind het erg voor hem (wat er nu dan ook precies gebeurt is) maar ik hoef ook geen kaartjes te verwachten als ik gewond raak bij mijn werk.
 
Heb wel eens een auto 1 kilometer meegenomen dwars voor de grille, dat leek me toen veiliger dan remmen toen ze er eenmaal dwars voorzat met haar kleine Fiesta, ik moest over het dashboard kijken om haar te zien.
Gewoon gas erop gehouden toen ik het doorhad, zal er best expres uit hebben gezien en zat wel een reden achter.
Rustig naar de vluchtstrook gestuurd, daar gas los gelaten en de vrachtauto uit laten rollen, haar voertuig als rem gebruikend.
Geen gewonden, alleen haar auto was total loss.


Nouja, dat het gewoon nergens op slaat.
Nul kennis...



Blijkbaar jij nog minder:

klikken

Even opletten aan het einde om te zien wat er met de auto gebeurt.......
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar jij nog minder:

klikken

Even opletten aan het einde om te zien wat er met de auto gebeurt.......

Deze chauffeur heeft niets in de gaten en schakelt op naar een hogere versnelling, op een nat wegdek komt een auto dan ook even los...

Laat dan iemand zien die het wel in de gaten heeft, dat loopt namelijk goed af want die houdt eerst steady gas en gaat er daarna langzaam vanaf, zonder verder te remmen of te schakelen ;)

 
Blijkbaar jij nog minder:

klikken

Even opletten aan het einde om te zien wat er met de auto gebeurt.......

Beetje flauwe reactie dit. Wegmisbruiker heeft gewoon een punt: Remmen als je op snelheid een personenwagen op de grill van je vrachtwagen hebt is onverstandig. Voorzichtig uit laten rollen is inderdaad het advies.
 
Blijkbaar jij nog minder:

klikken

Even opletten aan het einde om te zien wat er met de auto gebeurt.......

Dus? Van alles is wel een filmpje met de 1 of andere afloopt te vinden. Als iemand dwars voor mijn truck zit (ja ik ben chauffeur dus weet toch echt wel enigszins waar ik het over heb, wat doe jij?) en ik ga van het gas dan gebeurt dat wat jij in jouw filmpje laat zien. Als je echter van het gas gaat blijft de druk vooruit sterker als de zijwaartse druk en blijft de auto er dus voor hangen en stapt iedereen geschrokken maar veilig uit.




Dat terzijde, jammer dat niemand mans genoeg is zijn woorden terug te nemen maar alleen hier was voor een goeie lynchpartij... (En ik zeg hier niet bij dat de chauffeur geen enkele schuld treft (ik was er niet bij) maar ik was iets minder snel met veroordelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan