Motorcross is ook motorsport

Het levert een spectaculair plaatje op maar technisch gezien dan weer een stuk minder gave foto :P Dat beentje hoort strak naar voren te hangen. Foutje zo te zien.
 
Het levert een spectaculair plaatje op maar technisch gezien dan weer een stuk minder gave foto :P Dat beentje hoort strak naar voren te hangen. Foutje zo te zien.
Goed gezien, hij nam de bocht te hoog waardoor die achter over de rand wegbrak.
het is een rappe rechterbocht, in mul zand, maar zeker geen makkelijke om elke ronden strak te nemen.

442824 - 01-01-2020 srmv berghem  copy.jpg


de zelfde bocht vanuit andere hoeken.
442664 - 01-01-2020 srmv berghem  copy.jpg
442808 - 01-01-2020 srmv berghem  copy.jpg
 
Zeker met dit weer trekt de baan behoorlijk zwaar ja....:]
 
Ja, zeker zwaar. Ik rij er ook weleens ooit. Al ben ik waarschijnlijk meestal niet heel fotowaardig :P Met dit weer blijf ik liever thuis. Voor mij begint het seizoen in Maart weer.
 
Herlings is ook weer op hollandse bodem samen met vialle en hofer.

83182465_1344426092426249_3001285397977235456_o.jpg
83316129_1344426415759550_920366239757369344_o.jpg
83551546_1344425729092952_8614158800254926848_o.jpg
 
Eerlijk gezegd had ik verwacht dat er toch al minstens trainingssessies mee afgewerkt zouden worden.

nog 1tje van herlings, afgelopen woensdag.
Wat een power zit er in die motor.
451265 12-februari-2020 srmv sportplaatje copy.jpg
 
Dat is de verwachting, maar stiekem hoop ik een foto zonder de ktm updates te kunnen maken.
 
Training afgelopen woensdag voor de GP van Valekenswaard.

Full gasgas, zal een niet makkelijk seizoen worden, ik vermoed dat het zomaar eens een volledig seizoen kan duren voordat die motor echt op Glenn is afgesteld.
453991 04-maart-2020 srmv sportplaatje copy.jpg


Micha de boy waal, hij ging echt lekker rond totdat een gebroken scheenbeen roet in dit goed begonnen seizoen gooit;(
453532 04-maart-2020 srmv sportplaatje copy.jpg


454400 04-maart-2020 srmv sportplaatje copy.jpg
 
Training afgelopen woensdag voor de GP van Valekenswaard.

Full gasgas, zal een niet makkelijk seizoen worden, ik vermoed dat het zomaar eens een volledig seizoen kan duren voordat die motor echt op Glenn is afgesteld.
Bekijk bijlage 1471316

Micha de boy waal, hij ging echt lekker rond totdat een gebroken scheenbeen roet in dit goed begonnen seizoen gooit;(

Volgens mij klopt het niet helemaal wat je denkt.

KTM heeft Gasgas gekocht voor de merknaam, en niet voor de modelrange. Als je goed kijkt zal je zien dat het letterlijk gewoon de KTM SX-F450 is waar Glenn op zit, en niet een Gasgas 450 (hadden ze volgens mij ook niet de laatste jaren). KTM heeft zelfs WP vering direct over gezet, terwijl door de fans Gasgas erg gewaardeerd werdt om zijn KYB vering.
Rieju heeft trouwens Gasgas zn enduro "modellen" overgekocht, hier had KTM ook geen belang bij.

Naar mijn idee zou de verandering niet veel meer zijn voor Glenn als elke rijder die bij het zelfde team blijft rijden.
 
Goed bij een training is het misschien wat lastiger te beoordelen, en hij zal vast op save gaan.
Maar toch .. echt die motor klinkt veel minder krachtig, en de achtervering lijkt mij minder gewillig.
455002-04-maart-2020-srmv-sportplaatje-copy.jpg

Glenn heeft een vrij strakke en soepele rijstijl, momenteel lijkt die toch echt wel wat onwennig.

De schans word anders benaderd, bochten gaan net wat anders, en dan vooral het uitkomen van een bocht, daar lijkt toch echt minder kracht te zitten.
Nietemin het gaat nog steeds rap en vlot.
 
Goed bij een training is het misschien wat lastiger te beoordelen, en hij zal vast op save gaan.
Maar toch .. echt die motor klinkt veel minder krachtig, en de achtervering lijkt mij minder gewillig.
455002-04-maart-2020-srmv-sportplaatje-copy.jpg

Glenn heeft een vrij strakke en soepele rijstijl, momenteel lijkt die toch echt wel wat onwennig.

De schans word anders benaderd, bochten gaan net wat anders, en dan vooral het uitkomen van een bocht, daar lijkt toch echt minder kracht te zitten.
Nietemin het gaat nog steeds rap en vlot.

Moest dus van Hughes focussen op z;n techniek zag ik in een filmpje, dus 't verhaal kan wel kloppen
 
Motor is identiek, plasticwerk, motor, Akrapovic, vering ook WP Cone valve en Trax pomp.
Alleen ander kleurtje erop.
 
Is herlings wel aan het trainen, je ziet er niets van?
 
Is geen herlings, zijn monteur rijd met een KTM Busje.
Herlings zelf komt meestal met een volkswagen transporter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan