Motorcross is ook motorsport

Herlings gisteren "gewoon" ijzersterk gisteren. Niet meer de concurrentie op een halve baan afstand zetten, maar wel 2 keer de overwinning. Erg knap!
 
Herlings gisteren "gewoon" ijzersterk gisteren. Niet meer de concurrentie op een halve baan afstand zetten, maar wel 2 keer de overwinning. Erg knap!
Ik heb het gevoel dat hij zijn krachten spaart. Rijdt de hele race op 1-2 seconden van de eerste plek om aan het eind van de race de eerste plaats te pakken, of als er dreiging vanachter komt. Raar kort seizoen natuurlijk dus klein foutje is gelijk einde kampioenschap.
 
Ik heb het gevoel dat hij zijn krachten spaart. Rijdt de hele race op 1-2 seconden van de eerste plek om aan het eind van de race de eerste plaats te pakken, of als er dreiging vanachter komt. Raar kort seizoen natuurlijk dus klein foutje is gelijk einde kampioenschap.
Precies wat ik bedoel, hij heeft groot gelijk.
 
Ik lees het net op een nieuws site. Mijn eerste gedachte: Nee he, niet weer?!
Mijn eerste gedachte was dat ook, vooral omdat ik het na zondag voorspeld had.
Hij ging weer ouderwets hard.. en dan gaat het ook weer ouderwets mis, erg jammer want dit zal geen kleingheidje zijn zoals het lijkt.
 
Tja 22 voorsprong is een hele hoop:? met 50 punten te verdienen per gp. Hopelijk moet hij niet teveel weken aan de kant staan met de gp's die elkaar snel opvolgen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200910-152022_Chrome.jpg
    Screenshot_20200910-152022_Chrome.jpg
    128,2 KB · Weergaven: 13
Op Moto cross planet lees ik dat Herlings de in komende twee weken vier GP's zal missen. Scheurtjes in twee nekwervels. En na die twee weken moeten we het ook nog maar zien natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan