Motorkleding (wat draag jij?)

juist, vinnik ook. En bij extreem warm weer kun je eventueel ook spijkerbroek aandoen met alleen de jas. En ik vind het ook wel makkelijk om gewoon alleen de jas uit te kunnen doen als dat nodig is zonder het hele pak uit te moeten trekken.
Bij mijn Revit pak zit er ook een dubbele ritssluiting tussen de jas en broek, dus je kan hem ook nog behoorlijk goed aan elkaar vastritsen als dat nodig is, krijg je toch een beetje het overall idee ;)
 
Lederen gear:

Jas - Probiker
Broek - Probiker
Handschoenen - Evolution

Textiel gear:

Jas - MQP
Broek - MQP
Handschoenen - MQP

Overige gear:

Backprotector - Clover
Helm - Airoh SV55
Laarsen - Sidi
 
Met mooi (lees: droog) weer is, rij ik in leer. En als het slecht (lees: regen enzo) weer is, rij ik in textiel.

Onlangs een mega plens bui op me gehad, tis dan erg veel werk om uit het leer te komen B| .

Het liefst rij ik in leer, zit erg goed en strak. En je hebt gewoon beter contact met de motor dan wanneer je in textiel rijd.
 
Heb onlangs deze aangeschaft, lekker luchtig en zit als gegoten. Veiligheidsspelden kreeg ik er gratis bij *O* *O*
Helm heb ik ook niet meer nodig, zijn schedeldakkie is het alternatief.

PS zijn oren fluiten wel een klein beetje bij "230" :Y _O- :Y

Kijkt iets makkelijker :Y

full


Hehehe, door die oren, heb je wel lekker luchtkoeling.
 
Ik draag zelf

Helm: Shoei XR1000 (Jimmy Moore)
Jas: Dainese K (binnenkort een IIcon)
Broek: JTS Textiel (army)
Laarzen: Sidi Vertebra
Handschoenen: West Coast Choppers
 
als ik ga rijden zal ik dat altijd in mijn leren MJK overal doen (heb welis waar mijn rbw nog niet maar oke)

voor degene die in t-shirt en korte broek gaan rijden consider this
http://users.pandora.be/hangar65/Rijopleiding/Veilig%20de%20warme%20maanden%20door.htm

LET OP!!!! schokkende beelden

er staat nog wel zo: let op schokkende beelden en toch kijk ik !! :r :r :r zoh, dat was m'n lunch..

Hier rijd ik in rond: (moet er wel eerlijk bijzeggen dat ik het heb gekregen, of tegen een flinke korting) Als ik ooit eens geld over heb, koop ik gewoon een kick-ass outfit wat ik dan te gek vind! Maar dit is heerlijk om mee te kunnen beginnen! lekker jasje, hele fijne helm! Mij lijkt een pak idd minder fijn omdat je dan niet even je jas uit kunt gooien.. maja eigenlijk kan ik daar niet over meepraten> dit is pas m'n eerste outfit!

Bijlage: puppie_outfit.jpg
 
:? oke, het was eigenlijk de bedoeling het plaatje in het bericht te plaatsen, maar nu staat ie rechtsonder als attachment.. sorry, moet dat soort dingen nog even onder de knie krijgen -O-
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd BIJNA altijd in het leer....
Veiligheid staat bij mij op nummer 1 !!!!
Al ga ik maar 10 minuutjes van huis...

Leren combi van MQP.
Sidi laarzen Chromo
Zomerhandschoenen van MQP
Helm is van Shark..(Alex Barros)

Ik heb ook nog een stoffen jas met protectie van Ixon....met vlindertjes...hahahahaha.
Die doe ik weleens aan met een dikke spijkerbroek als het buiten 30-35 graden is.
Anders krijg ik mijn leren broek niet van mijn billen geschoven...hahahahaha
 
Ik rijd BIJNA altijd in het leer....
Veiligheid staat bij mij op nummer 1 !!!!
Al ga ik maar 10 minuutjes van huis...

:} Amen :}
Zie nog teveel mensen "stoer" in een kortebroek > shirtje.

Anders krijg ik mijn leren broek niet van mijn billen geschoven...hahahahaha

Of je billen zijn te groot :X








:+

Ps, ook al ben ik maar 10min onderweg ofzo, zal ik nog steeds in leer/textiel rijden.
 
als ik ga rijden zal ik dat altijd in mijn leren MJK overal doen (heb welis waar mijn rbw nog niet maar oke)



voor degene die in t-shirt en korte broek gaan rijden consider this
http://users.pandora.be/hangar65/Rijopleiding/Veilig%20de%20warme%20maanden%20door.htm

LET OP!!!! schokkende beelden




[edit] site heb ik van een ander topic hier weg gehaald [edit]


Kijk, zonder helm rijden of een of ander afgekeurd pannetje op je kop zetten geef ik geen antwoord op. Maar rijden zonder beschermende kleding en dan onder het mom van dat het te heet is??? Prima plaatjes, laat maar staan zo. Trek in een bbq krijg je toch al niet meer.
 
er staat nog wel zo: let op schokkende beelden en toch kijk ik !! :r :r :r zoh, dat was m'n lunch..

Hier rijd ik in rond: (moet er wel eerlijk bijzeggen dat ik het heb gekregen, of tegen een flinke korting) Als ik ooit eens geld over heb, koop ik gewoon een kick-ass outfit wat ik dan te gek vind! Maar dit is heerlijk om mee te kunnen beginnen! lekker jasje, hele fijne helm! Mij lijkt een pak idd minder fijn omdat je dan niet even je jas uit kunt gooien.. maja eigenlijk kan ik daar niet over meepraten> dit is pas m'n eerste outfit!


je hebt tegenwoordig pakken die je op maat laat maken en dan kun je zeggen een 1 delig pak of een combi (combi is met een aan/af ritsbarwe broek dan kun je wel gewoon je jas ff uit doen)

[edit] hoeft niet eens een pak op maat te zijn je kan ook naar een motor winkel gaan hangen ook genoeg combi pakken [edit]
 
oh ja zal ook ff vertellen waar ik mee zal rijden

een prof. 1 delig race pak van MJK (gekocht van een onk coureur)
een agv helm
forma laarzen
een paar motorhandschoenen (wel een goedkoop merk maar wel goedgekeurd)
en een rugprotector (merk weet ik zo niet) is een duits merk dat weet ik nog wel
 
Zodra ik een stukje ga toeren (dus niet met een bestemming) rijd ik altijd hierin rond:
full


Als ik naar een vriend ga ofzo, doe ik mijn handschoenen en jas aan, en een spijkerbroek. Ik rijd wel een stuk rustiger als ik niet volledig gekleed ben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan