Motozoom gesloten / failliet

Ik wel. Gisteren een Rev'it Dominator GTX jas gescoord met 50%. Van 1100 voor 550 :9. Overigens niet in de rij gestaan. Kwam om 09:58 gisteren aan en toen gingen de deuren ook open. Dus ik ben met de rij die er stond naar binnen gelopen.
 
Want je bent egoistisch als je niet gezellig samen bent met je familie als de commercie dat van je eist?

Thanksgiving is niet door de commercie bedacht. Dat is Black Friday. Men reist dan van ver om bij elkaar te zijn. En dat 'ver' is even een flink stuk verder dan het kleine Nederland waar we al zuchten als we twee uur moeten rijden om ergens te komen.
Daarnaast zijn Nederlanders geen Amerikanen en 'dagen zat' hebben ze niet in Amerika. De gemiddelde werknemer krijgt 10 dagen betaald vakantie. Laat Black Friday lekker op vrijdag zijn en niet op donderdag al om 18u. Dan kunnen de werknemers van de winkels ook naar huis (en nee, je mag daar niet altijd kiezen of je die dag wel of niet werkt. Ja, je mag wel kiezen, maar dan hoef je de dagen er na ook niet meer te komen).
 
Thanksgiving is niet door de commercie bedacht. Dat is Black Friday. Men reist dan van ver om bij elkaar te zijn. En dat 'ver' is even een flink stuk verder dan het kleine Nederland waar we al zuchten als we twee uur moeten rijden om ergens te komen.
Daarnaast zijn Nederlanders geen Amerikanen en 'dagen zat' hebben ze niet in Amerika. De gemiddelde werknemer krijgt 10 dagen betaald vakantie. Laat Black Friday lekker op vrijdag zijn en niet op donderdag al om 18u. Dan kunnen de werknemers van de winkels ook naar huis (en nee, je mag daar niet altijd kiezen of je die dag wel of niet werkt. Ja, je mag wel kiezen, maar dan hoef je de dagen er na ook niet meer te komen).

Het is een vergelijkbare discussie of de winkels hier op zondag open mogen zijn, dit gaan we niet eens worden.
Om de mensen die daar in de rij staan zo te veroordelen vind ik iig niet nodig of terecht.
 
Stelletje aasgieren. Dan zijn ze er wel en daarvoor zie je ze niet. Alles voor een paar euro korting.
Lijkt verdomme wel Black Friday in Amerika.. eigenlijk al op Thanksgiving als om 18.00u de deuren open gaan bij de Walmart.
Daar wil je dan ook niets kopen op zo'n moment. Niet gezellig samen zijn met je familie, maar egoïstisch voor de koopjes gaan. :)

Tja, lekker makkelijk om iets slecht te praten omdat jij er niet aan mee doet of wilt meedoen. Mijn helm, jas, broek, kevlar, schoenen (2x), reservehelm, tomtom en handschoenen (3x) komen allemaal van Motozoom Amsterdam :). 90% van mijn motorkleding aankopen doe ik offline. Ik wil het voelen, passen, in de spiegel kijken en dan aanschaffen.

Als er dan zo een uitverkoop is dan ben ik er ook gewoon bij. Ben geen dief van mijn eigen portemonnee.
 
Haha, geweldig.
Voor een paar euro korting uren in de rij gaan staan.
En er dan na uren wachten achterkomen dat de spullen die je graag wilt, al weg zijn....

Nou, aan me never nooit niet.

Of nog erger..dat je ze elders voor dezelfde prijs of nog goedkoper kunt kopen..
Nou ben ik zelf niet van de merken, zou niet eens weten welk merk banden ik op mijn motoren heb, weet dat mijn FZS een BT30 heeft, maar verder???
weet niet wat voor een merk motorpak ik heb, heb een nolan helm, type geen idee, en mijn laarzen heb ik na 30 jaar uiteindelijk een keer vervangen , na 2 keer herzolen, en nu was een van de ritsen voor de 3e keer kapot, en het mooiste was, die had ik voor 10 GULDEN ( oud hollands betaalmiddel) ooit gewoon in een schoenenwinkel gekocht ( bij aankoop van een paar schoenen 2e paar voor 10 gulden)...een van de beste investeringen ooit, maar daar zat geen fancy merkje op, geen blitse kleuren, gewoon zwart met versterkte schakelstukken en hakken....
Vaak is het bij dit soort verkopen ook nog dat de gangbare maten er al uit zijn, en alles te groot of te klein is...
 
Deze aasgier is ook in de rij gaan staan en heeft 2 John Doe broeken gescoord voor een mooie prijs.
De winkel moet leeg om nog zoveel mogelijk aan de curator te betalen en daar help ik graag aan mee :+
Zoals hierboven gezegd, ben toch geen dief van mijn eigen portemonnee. Als er ergens uitverkoop is, faillissement of niet, dan staan mensen in de rij.
Koop je dan altijd alleen maar spullen die niet in de aanbieding zijn? Ben je dan pas geen aasgier? :? (edit; ik snap dat je hier doelt op de faillisementen..)

Daarbij neem je ook een risico als je hier koopt omdat je niet kunt retourneren of aanspraak kan maken op garantie (iig niet bij de winkel uiteraard).
Maar voor de John Doe's geloof ik dat wel :)

Je kon gisteren in ieder geval niet zeggen dat er nog crisis is als je ziet hoe druk het was en hoe makkelijk men geld stond uit te geven daar :+ Gaat steeds beter in NLD blijkbaar.
 
Laatst bewerkt:
Wij hadden vroeger bij RAF en Art Fidelity in Amsterdam een keer per jaar uitverkoop.
Dan ging alle inruil de deur uit, net als alle winkeldochters, plankvoorraden en restpartijen. Kortingen tot meer dan 80% kwamen voor.
In de beste dagen stonden er dus al mensen 36 uur voordat de winkel openging in de rij, en sliepen in hun slaapzak voor de deur.
Voor ontbijt en koffie zorgden wij dan wel.....
 
Meer een vermaak om in de rij te gaan staan.....mij niet gezien, zijn zat andere mogelijkheden om voordelig aan spullen te komen.

Trouwens al een paar keer naar motorkledingscenter geweest, vond de spijkerbroeken daar ronduit duur. Voor mij een bevestiging dat groot niet goedkoop betekent.
 
Ik was opzoek naar een nieuw motorpak, 2 delig en leer.
Horende van de uitverkoop kwam ik gisteren om half 11 aanrijden, er stond een rij van een meter of 50 a 60 en de verwachte wachttijd was ongeveer 3 kwartier.

We zijn de auto weer in gestapt en doorgereden naar Arie Molenaar waar Thom Molenaar mij van perfect advies heeft voorzien, geholpen bij het passen en ook nog een mooi setje kneesliders voor weinig erbij deed!! Al met al nog een leuke korting op de broek waardoor ik uiteindelijk voor een kleine 700 euro in geheel nieuw RevIt loop!!
Ooh enne de koffie is bij Arie (in tegenstelling tot de meeste apparaten) wel lekker. 😉
 
Wij hadden vroeger bij RAF en Art Fidelity in Amsterdam een keer per jaar uitverkoop.
Dan ging alle inruil de deur uit, net als alle winkeldochters, plankvoorraden en restpartijen. Kortingen tot meer dan 80% kwamen voor.
In de beste dagen stonden er dus al mensen 36 uur voordat de winkel openging in de rij, en sliepen in hun slaapzak voor de deur.
Voor ontbijt en koffie zorgden wij dan wel.....
Ooh woouw die RAF uitverkoop ken ik nog wel ja, gekkenhuis in Hilversum!! Mooie tijden, dat je met high end Denon de deur uit kon lopen voor my first sony geld...
Goede herinneringen, onlangs nog een keer bij Klubben binnen gewandeld, was toch anders en konde het ook niet waarderen toen ik vroeg of er nog steeds een blowruimte in het magazijn was? 🤣😂
 
Dit is niet voor de schulden van MOTORZOOM die hebben zich heus wel ingedekt.
Gebeurd zo vaak deze constructie.Tweede partij is de belasting.
Kledingcentrum is de lachende derde, komen ze mooi van on courante kleding af.
In elke motorkleding zaak als je vraagt om korting krijg je die.
Wil eerst wel eens zien hoe lang kledingcentrum het vol houdt.
Het trieste van dit alles dat een hoop bedrijven mee getrokken worden tijdens een faillissement.
 
Ik was opzoek naar een nieuw motorpak, 2 delig en leer.
Horende van de uitverkoop kwam ik gisteren om half 11 aanrijden, er stond een rij van een meter of 50 a 60 en de verwachte wachttijd was ongeveer 3 kwartier.

We zijn de auto weer in gestapt en doorgereden naar Arie Molenaar waar Thom Molenaar mij van perfect advies heeft voorzien, geholpen bij het passen en ook nog een mooi setje kneesliders voor weinig erbij deed!! Al met al nog een leuke korting op de broek waardoor ik uiteindelijk voor een kleine 700 euro in geheel nieuw RevIt loop!!
Ooh enne de koffie is bij Arie (in tegenstelling tot de meeste apparaten) wel lekker. 😉
En je kunt terug komen als er wat aan mankeert .
 
Ooh woouw die RAF uitverkoop ken ik nog wel ja, gekkenhuis in Hilversum!! Mooie tijden, dat je met high end Denon de deur uit kon lopen voor my first sony geld...
Goede herinneringen, onlangs nog een keer bij Klubben binnen gewandeld, was toch anders en konde het ook niet waarderen toen ik vroeg of er nog steeds een blowruimte in het magazijn was? 🤣😂
RAF dat was toch op de v Woustraat?
 
Ik snap niet zo goed waar sommige mensen een probleem van maken. Als iemand in hoop wat moois voor weinig te scoren 3 kwartier in de rij wil staan, moeten ze dat toch helemaal zelf weten. Wil je dat niet dan ga je toch lekker ergens anders heen.
Ik wou zelf ook gaan kijken vandaag, maar toen ik de foto's van de rij zag ben ik toch maar niet gegaan.
 
Ik wel. Gisteren een Rev'it Dominator GTX jas gescoord met 50%. Van 1100 voor 550 :9. Overigens niet in de rij gestaan. Kwam om 09:58 gisteren aan en toen gingen de deuren ook open. Dus ik ben met de rij die er stond naar binnen gelopen.
Dat is een leuke korting :t Ik kwam iets later langs om een factor 3 broek te scoren maar toen ik die rij zag verdampte al mijn hoop binnen enkele seconden en ben ik maar even in het nieuwe outlet pand in vianen wezen kijken wat een winkel oppervlakte en assortiment daar zeg :9
 
Ik snap niet zo goed waar sommige mensen een probleem van maken. Als iemand in hoop wat moois voor weinig te scoren 3 kwartier in de rij wil staan, moeten ze dat toch helemaal zelf weten. Wil je dat niet dan ga je toch lekker ergens anders heen.
Ik wou zelf ook gaan kijken vandaag, maar toen ik de foto's van de rij zag ben ik toch maar niet gegaan.
Ieder z'n meug zee de boer en hij ne#kte zijn varken.
 
Maar in de van Wou zat RAF niet,tegenwoordig zit er nog wel een electronicazaak en de Deen in die panden in de Rijnstraat
 
Wij hadden vroeger bij RAF en Art Fidelity in Amsterdam een keer per jaar uitverkoop.
Dan ging alle inruil de deur uit, net als alle winkeldochters, plankvoorraden en restpartijen. Kortingen tot meer dan 80% kwamen voor.
In de beste dagen stonden er dus al mensen 36 uur voordat de winkel openging in de rij, en sliepen in hun slaapzak voor de deur.
Voor ontbijt en koffie zorgden wij dan wel.....

Idem bij Polectro destijds! Gouden tijden beleeft (als consument dan)..
 
Terug
Bovenaan Onderaan