Ben benieuwd naar je review... Zit nu ernstig te twijfelen tussen de 350 en 390. En dan de 390 vooral door de ANT functie.
Verder vraag ik mij af of je je banden op nieuw moet laten balanceren i.v.b de sensors op je ventielen .
De review staat inmiddels online. Zie
Op dit moment is de video over TPMS aan het 'uppen'. Zou over anderhalf uur opte vinden moeten zijn.
Kan de garmin dat ook?
Die opties die de 390 boven de 350 heeft die hier genoemd worden zijn nou niet echt interessant voor mij. Bellen doe ik sowieso nooit op de motor (kon denk ik wel met mijn 550 maar die is nu dus dood), curvey roads... ik verzin zelf mijn routes, en bandenspanning... so what... een ervaren rijder voelt wel als deze ineens te laag is hoorRij al sinds 98 zonder die sensoren... waarom zou ik het nu nodig hebben.
Ah de 350 heeft trackimport...
vind het prijsverschil te klein om nog de 350 te kopen. Je doet er ook lang mee dus ik wil later geen spijt krijgen.
Heb overigens wel in de gaten dat je de TPMS sensors apart moet kopen voor 50 euro per stuk.