Nieuw: Garmin Zumo 390

Misschien 'annuleren' aangeklikt ipv 'accepteren'? Het is maar een gok, ik weet het niet, ik ken het toestel niet.
 
Hallo roodman , zit net te kijken bij nextdeal maar op de foto is de sensor toch anders dan de originele van garmin.Er zitten minder inkepingen in en hij lijkt wat ruwer .
Kun je dit bevestigen of heb je echt de originele van Garmin ? Originele van Garmin blijken koperen draad te hebben ,die van Nextdeal zie ik aluminium ( kleur ) draad.Ook zie ik op de originele Garmin 1 of 2 staan bovenop de dop.


Heb een betaalbaar adres voor de TPMS sensor:

----------------------------

NextDeal.nl

----------------------------

2 stuks thuis gestuurd voor net 90 euro, ik heb ze daar ook vandaan.

Goede zaak met goede service. :9~

Want als je de 390 hebt wil je ook de sensors, niet dan..??..!! :} :Y
 
Na het nodige speelwerk op de Zumo kwam ik achter de volgende eigenaardigheid. Er is kennelijk een maximum aantal waypoints die je kunt gebruiken in een eigen route/reis.

Ik plan graag op de zumo en niet via basecamp. Nu lees ik dat je middels basecamp zachte en harde route punten kunt gebruiken, kan dit ook op de zumo zelf ?
Ik heb gezocht in de menu's maar kan niks vinden wat er op lijkt. Ook de help functie op de Zumo geeft hierin geen informatie.

Anders moet ik toch maar een keer basecamp weer gaan installeren ...
 
kan dit ook op de zumo zelf ?

Hmm... ben die vraag niet eerder tegengekomen dus heb even gekeken. Maar volgens mij kan het bij routes die je in het toestel maakt niet.

De grens qua harde via's ligt, naar ik meen, bij 29 punten. Er zijn (echt waar ;)) niet veel mensen die een dergelijke route in het toestel zelf maken, laat staan meer punten willen.

Ik meen dat je met een route uit basecamp via's wel soft kunt maken (tussen twee harde punten mogen 125 softe punten staan) - door op het vlaggetje te tikken in de routelijst. Maar als ik dat doe met een in het toestel gemaakte route gebeurt er, inderdaad, niets... Sorry!
 
Nu lees ik dat je middels basecamp zachte en harde route punten kunt gebruiken, kan dit ook op de zumo zelf ?

Nee, met de 3x0 serie kan dit alleen in BaseCamp. Het max aantal via-punten in de 3x0 zumo is 29. Dus wil je verder, dan BaseCamp installeren om het daarmee te doen.

Of upgraden naar een BMW Navigator V of zumo 590 want daarin kun je wel de niet waarschuwen viapunten mee maken (en wisselen).

Advies is toch om het met BaseCamp te doen, werkt uiteindelijk prettiger en de kaart is ook wat groter op je scherm. Zie hier voor een voorbeeld hoe te wisselen tussen waarschuwen/niet-waarschuwen in BaseCamp:
 
Nee, met de 3x0 serie kan dit alleen in BaseCamp. Het max aantal via-punten in de 3x0 zumo is 29. Dus wil je verder, dan BaseCamp installeren om het daarmee te doen.

Of upgraden naar een BMW Navigator V of zumo 590 want daarin kun je wel de niet waarschuwen viapunten mee maken (en wisselen).

Advies is toch om het met BaseCamp te doen, werkt uiteindelijk prettiger en de kaart is ook wat groter op je scherm. Zie hier voor een voorbeeld hoe te wisselen tussen waarschuwen/niet-waarschuwen in BaseCamp:

Is dit niet iets wat in een firmware update meegenomen kan worden ? Als het in de 5xx serie wel zit ... Lijkt me niet dat het een hardware beperking is.
Ik heb mijn Zumo 220 ingeruild voor de 390, tot op heden erg tevreden ermee. Met de 220 gebruikte ik inderdaad niet zoveel via punten in een route. De zumo was simpelweg te traag om dat goed te kunnen doen. Maar met de 390 gaat dat vlot genoeg. Ik denk dat ik mijn route sneller in de zumo heb gemaakt dan via basecamp. Ook heb ik in de Zumo de onroute kaart, deze heb ik niet beschikbaar in basecamp.
Dus als iemand een handige tip heeft of een enhancement request kan doen naar Garmin :$ dan zou dat erg fijn zijn. :Y
 
Hmm... ben die vraag niet eerder tegengekomen dus heb even gekeken. Maar volgens mij kan het bij routes die je in het toestel maakt niet.

De grens qua harde via's ligt, naar ik meen, bij 29 punten. Er zijn (echt waar ;)) niet veel mensen die een dergelijke route in het toestel zelf maken, laat staan meer punten willen.

Ik meen dat je met een route uit basecamp via's wel soft kunt maken (tussen twee harde punten mogen 125 softe punten staan) - door op het vlaggetje te tikken in de routelijst. Maar als ik dat doe met een in het toestel gemaakte route gebeurt er, inderdaad, niets... Sorry!

Dank voor het meedenken in ieder geval !
 
Terug
Bovenaan Onderaan