Ik heb zo'n ding aangeschaft met ventielsensoren. Alleen zegt de gebruisaanwijzing: alleen te gebruiken met metalen ventiel..... Ja, die van mij zijn natuurlijk van rubber. Iemand ervaring met een "niet-metalen" ventiel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het rubber zou kunnen scheuren met een klapband tot gevolg, dat is het verhaal...
Tsja, scheelt een tientje met de originele van Garmin. Die waren geloof ik 50 p.s.
Hoe functioneert het?
Mee eens maar er zijn toch echt motorrijders die dat willen..De opties die de 390 boven de 350 heeft die hier genoemd worden zijn nou niet echt interessant voor mij. Bellen doe ik sowieso nooit op de motor (kon denk ik wel met mijn 550 maar die is nu dus dood)
Ik, meestal, ook maar ik kan me zo voorstellen dat je naar Duitsland rijdt (dat nou eenmaal véél meer 'curvey roads' heeft..) en daar je Zümo 390LM aanzet en hem een bochtig parcours laat berekenen naar eh, je hotel..curvey roads... ik verzin zelf mijn routes
Tja, het is een feature dat je nuttig vindt, of niet..en bandenspanning... so what... een ervaren rijder voelt wel als deze ineens te laag is hoor Rij al sinds 98 zonder die sensoren... waarom zou ik het nu nodig hebben.
Toen had je ook nog maar net je rijbewijs..lol rij al sinds "76 zonder die dingen... nooit gemist
..zoiets.Wat die bandenspanning betreft kan ik me voorstellen dat je er wat aan hebt op lange tochten cq. vakanties.
Dan zie je bij een kleine inrijding bv. een spijkertje de druk zakken en kan je gelijk naar een reparateur ipv. dat je de volgende dag je motor met lege band aantreft als je weg wil rijden bij hotel/camping.
Heb zelf ook wel wat meegemaakt in nu 40 jaar motorrijden dus durf hier wel een mening over te hebben.
Lijkt me een goede zet.Heb de 390 besteld en we gaan het beleven, vind het prijsverschil te klein om nog de 350 te kopen. Je doet er ook lang mee dus ik wil later geen spijt krijgen.
En liever te veel mogelijkheden dan later iets missen wat er niet op zit.! ~
Even een vraagje, heb net 2 weken een garmin 390 LM en ga komende week op vakantie.
Alleen wilde ik net een route laten berekenen door te navigeren naar Bosnië, na 1 uur berekenen gaf hij een fout melding dat de route niet berekend kan worden??
Met de auto tomtom gaat dit veel sneller zonder fout meldingen.
Wat is de reden dat de garmin er zo lang over moet na denken?
Even een vraagje, heb net 2 weken een garmin 390 LM en ga komende week op vakantie.
Alleen wilde ik net een route laten berekenen door te navigeren naar Bosnië, na 1 uur berekenen gaf hij een fout melding dat de route niet berekend kan worden??
Met de auto tomtom gaat dit veel sneller zonder fout meldingen.
Wat is de reden dat de garmin er zo lang over moet na denken?
Dat moet inderdaad te maken hebben met het ingestelde profiel en de beperkingen daarbinnen. Check wat er staat bij "Te vermijden" want als de snelweg is aangevinkt dan wordt het binnendoor en gaat het waarschijnlijk fout bij het aantal afslagen/instructies wat ook beperkt is to maximaal 250 per route.
Maak er dus of snelweg of etappes van.
Ps. De 390LM heeft de volledige kaart van Europa hoewel de dekkingsgraad in het oosten nog niet helemaal jofel is.
Bedankt allemaal. Hij staat ingesteld op gewoon snelweg. Snelste route.
Verder heb ik nergens aan gezeten heb hem net nieuw.
Het kan kloppen dat mijn bestemming te veel gevraagd is aan Garmin. Erg jammer.
Ik zit te denken om toch even langs motozoom te gaan. Want ik ga voor 4 weken en heb geen zin om iedere ochtend 3 uur voor vertrek garmin te laten navigeren naar mijn volgende bestemming.