Jurgen heeft ook vermeld voordat ze dit avontuur aangingen om na 2 jaar toe te treden tot de GP's , 1e jaar gebruiken om te groeien in deze sterke competitie .
Dat lijkt me een heel mooi tijdspad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jurgen heeft ook vermeld voordat ze dit avontuur aangingen om na 2 jaar toe te treden tot de GP's , 1e jaar gebruiken om te groeien in deze sterke competitie .
Ja zo lang je daar niet in de top 5 mee kan komen heb je niks te zoeken in de GP.Twee seizoenen in het CEV lijkt me prima. Rijdt nou eerst daar eens aansprekende resultaten alvorens naar de GP's over te gaan.
Die komt er wel , gewoon langzaam brengen , vertrouwen krijgen in die Honda en dan komt hij wel los .Ja zo lang je daar niet in de top 5 mee kan komen heb je niks te zoeken in de GP.
Veijer doet vooral in de race al heel goed mee en bij Zonta zal het nog wel komen denk ik. ETC was het ook meer een diesel en ineens wist hij grote stappen te maken. Ben ook wel benieuwd wat hij op Aragon kan. Daar reed hij vorig jaar in het ETC iedereen zoek.
De scouts pakken de talenten er wel uit , die zien meer dan ons.Dupasquier en Koffler waren verre van toppers in het CEV en doen nu redelijk mee in de Gp's.
In de RBR was Darryn Binder ook echt geen topper, kijk hoe hij nu rijdt.
Het zegt echt niet alles hoe je uitslagen zijn in het CEV.
Op basis daarvan zouden er in de toekomst alleen nog maar Spanjaarden doorstromen naar de Gp's.
Ik kan me nog 1 van de racespot live uitzendingen van begin avondklok, dat er al veel interesse was voor Zonta.De scouts pakken de talenten er wel uit , die zien meer dan ons.
Maar geloof me dat die interesse er ook is voor de spaanse jongens die voorin het cev rijdenIk kan me nog 1 van de racespot live uitzendingen van begin avondklok, dat er al veel interesse was voor Zonta.
En ook van de grote teams.
Petronas (wilco&Co) steunt hem al met diverse materialen.Ik kan me nog 1 van de racespot live uitzendingen van begin avondklok, dat er al veel interesse was voor Zonta.
En ook van de grote teams.
Dacht ook technische ondersteuning van Mark Woodage..., ergens dank je wel van Jurgen gelezen op Twitter van Jurgen.Petronas (wilco&Co) steunt hem al met diverse materialen.
Petronas is voor komende 2 seizoenen.Belangstelling van de grote teams was voor het CEV. Maar daar hangt denk ik een veel grotere kostenpost aan dan hoe ze het nu doen.
Bedoeling is uiteindelijk het WKIk hoop dat Jurgen het team daarna aan kan houden, niet om er Wk mee te gaan draaien maar gewoon om een team te hebben in het CEV.
Komen straks 2 plekjes vrij. McFee heeft z’n kansen wel gehad en Binder moet lekker doorschuiven naar Moto2. Maar dat komt helaas een jaartje te vroeg.Bedoeling is uiteindelijk het WK
Gaat om de progressie die je maakt. Je moet op den duur echt wel een aantal maal in de top 5 meedoen in het CEV anders moet je van veel te ver komen in de GP.Dupasquier en Koffler waren verre van toppers in het CEV en doen nu redelijk mee in de Gp's.
In de RBR was Darryn Binder ook echt geen topper, kijk hoe hij nu rijdt.
Het zegt echt niet alles hoe je uitslagen zijn in het CEV.
Op basis daarvan zouden er in de toekomst alleen nog maar Spanjaarden doorstromen naar de Gp's.
Volgens mij hebben beide rijders dat niet of nauwelijks gedaan, top 5 CEV gereden.Gaat om de progressie die je maakt. Je moet op den duur echt wel een aantal maal in de top 5 meedoen in het CEV anders moet je van veel te ver komen in de GP.
Misschien gek.....maar kijk buiten de crash om zou Jurgen dit hem bewust laten doen , eerst beetje bengelen tegen de punten aan volgende race puntje pakken en dan langzaam aan opschuiven naar voren om zodoende z'n concurrentie te leren kennen....mijn pa zei in de beginnen toen ik 250cc ging rijden probeer nou niet gelijk voorin te rijden want als je te gretig bent en je crashes zijn daar heftiger dan in het middenveld....rustig opbouwen, achteraf was ik ook niet echt een constante winnaarGaat om de progressie die je maakt. Je moet op den duur echt wel een aantal maal in de top 5 meedoen in het CEV anders moet je van veel te ver komen in de GP.
Wat goed is komt snel.Misschien gek.....maar kijk buiten de crash om zou Jurgen dit hem bewust laten doen , eerst beetje bengelen tegen de punten aan volgende race puntje pakken en dan langzaam aan opschuiven naar voren om zodoende z'n concurrentie te leren kennen....mijn pa zei in de beginnen toen ik 250cc ging rijden probeer nou niet gelijk voorin te rijden want als je te gretig bent en je crashes zijn daar heftiger dan in het middenveld....rustig opbouwen, achteraf was ik ook niet echt een constante winnaar
Bedoel je daar Zonta mee....???Wat goed is komt snel.
Met de leeftijd van 20 jaar anno 2021 je debuut maken in het Moto3 WK ben je al oud, ergens te idioot van woorden.
Dan met 22 jaar naar de Moto2(mits je barst van het talent) en met 24 of 25 jaar als rookie de MotoGP maar dan ben je al een oldtimer.
Nee hoorBedoel je daar Zonta mee....???
Voor Zonta neem ik aan ?!Bedoeling is uiteindelijk het WK
Hebben ook veel tijd nodig gehad om echt mee te komen in de Moto 3. Je kunt toch beter met een hoger basisniveau instromen en mocht een jaar extra CEV nodig zijn dan is dat niet erg.Volgens mij hebben beide rijders dat niet of nauwelijks gedaan, top 5 CEV gereden.