Je kan proberen om er rubberen ringen tussen te zetten. Die zijn te koop bij iedere bouwmarkt. Kan je anders die ondersteunende blokjes ook niet ophogen?Nog even over het verhogen van de tank met ringetjes, op die manier raken de rubber blokjes onder de tank het frame niet meer. De krachten en trillingen worden nu dus niet meer opgevangen door de blokjes, maar gaan door de bevestingspunten van de tank heen, boven die ringetjes.
(Afbeelding)
Dat lijkt me niet goed voor de bevestigings punten. Zouden ze niet kunnen vervormen, barsten etc.? En de lak die erop zit?
Ik ben nu eenmaal 'hard to get' Leon.sja...hoelang hebben we tegen jou moeten aanlullen voordat je pas overtuigd was??
DUNLOP BANDEN ZIJN KUTBANDEN!!!
HET ENIGE WAAR DUNLOP GOED IN IS....IS HET MAKEN VAN TENNISBALLEN EN TENNISRACKETS...DE REST MOETEN ZE LEKKER VANAF BLIJVEN!!
dat tank ophogen schiet niet op...ik zie het nut er niet van in....door alleen je snorkel eraf te halen...heb je al een berg meer aanzuiglucht...tank 1cm omhoog levert vrijwel niets op!Je kan proberen om er rubberen ringen tussen te zetten. Die zijn te koop bij iedere bouwmarkt. Kan je anders die ondersteunende blokjes ook niet ophogen?
met de snelheden die een sv650 rijdt 200 ofzo..kan je gewoon nog met rennsports of supercorsa's op de weg....Ik ben nu eenmaal 'hard to get' Leon.
Wat mij echter verbaasd is dat een band als de Diablo (met veel minder profiel op de band) meer vertrouwen in de regen geeft dan de Dunlop D220. Dat is namelijk een en al profiel! Ik denk dat dat dan te maken heeft met de rubber compound.
ik heb een aanhangertje ...motor erop...nog veel beter om naar de ring te gaanAch, ik ben blij mee. En het vorige ritje naar de Eiffel beviel niet me mijn bepakte tanktas. Kon die alleen met de magneetjes vast zetten, het touwtje rond het balhoofd paste niet echt goed meer. Als je dan de hele tijd moet oppassen dat je tanktas er niet afvliegt is dit toch echt een beter alternatief
Volgend jaar wil ik meer gaan ringen, en dan is dit gewoon perfect om de spullen mee te nemen.
uiterlijk is het niet mooi...maar t werkt super...
over lelijk gesproken...ik heb op de heen en terug weg 2 weken geleden 700km met me rugtas achterop naar het hotel in z.duitsland gereden...weet je hoe vast gemaakt? met DUCTAPE!!...anders bleef het niet zitten....
ik heb die rugtas ook...van oxford is dat spul...precies zoals jij beschrijft...Qua vervoer heb ik het dan wel goed voor elkaar, ik heb nog een speciale rugtas daarvoor. Hij gaat normaal op je rug, maar dan nog extra gespjes rond je buik (een dikke) en een wat kleinere ten hoogte van je borst. De rugzak blijft dan altijd strak op je rug en begint niet te bewegen. Ook zit er op het vlak wat tegen je rug komt 2 dikke strippen zodat die er niet strak tegen aan zit. Dat is wel zo fijn in de zomer, is je rug tenminste niet helemaal bezweet
Weet alleen niet meer bij welke motorzaak ik deze gekocht had..
Ook niet met mijn topsnelheid (tot nu toe) van 216km/pu(Volle grote tanktas + vol bepakte rugtas)
Ook heb ik nog een kleine heuptas, maar dat is meer voor mijn camera's en stuff, voor de wat minder lange afstanden dus.
en mij top was 271km per uur...
joh een troost...dit went ook...
en een zx10r went ook...tis allemaal relatief..
Zo dan, toenstraks even snel een rondje gereden maar natuurlijk kwam ik weer in een plensbui terecht.
Het werd al wat donkerder en het viel me op dat mensen nu echt vaak beginnen te seinen dat ik "groot" licht op heb. Dat terwijl ik gewoon een beetje gas aan het geven ben, en dan nog geen eens voluit. In het 30 a 45 mins dat ik heb gereden werd er wel iets van 7 of 8 keer geseind.
Wie heeft hier nog meer last van, bij het nieuwe model dan he?
(Nu staat mijn schatje mooi olie te lekken, morgen ff wat olie bij halen en het is allemaal weer vers)
Beter te hoog dan te laag! Dan zien ze je tenminste aankomen....Ik heb daar ook last van. Mijn SV is van 20 augustus 2004. Toen ik hem aan het inrijden was, werd er veel geseind. Het bleek dat één van m'n koplampen te hoog stond afgesteld. Bij de 1000-beurt is de afstelling aangepast. Het is nu wel beter, maar nog steeds wordt er zo nu en dan geseind. Geen idee hoe dat kan.
als klpd het ziet...kost het geld he!...Ik rij altijd met groot licht.
Als ze seinen betekend het gelijk dat ze je gezien hebben !
NapO, ik denk dat het voeren van "iets" te hoog staande koplampen misschien mijn redding had kunnen zijn bij mijn ongeluk. Ik reed op dat moment normaal... (voor zover dat kanals klpd het ziet...kost het geld he!...
onnodig met grootlicht rijden...bij de file kan ik me het nog voorstellen..maar bij gewoon normaal rijden...lijkt het me niet echt nodig..