Ongeluk A20

suc6 met de afhandeling

en gelukkig heb jij nix ernstigs


maar heb jij getuuigen dat er geen richtingaanwijzer gebruikt werd of wat
schijnt nog niet altijd zo makkelijk te zijn je gelijk te halen
 
Blech, triest gezicht ja. En natuurlijk denk ik ook gelijk dat jij er gelukkig goed vanaf gekomen bent. Maar toch is het altijd een erg pijnlijk gezicht, zo'n mooie motor helemaal in de kreukels.

Sterkte met de afhandeling en het herstel. En hopelijk duurt het niet al te lang voor je weer kan rijden.
 
Ik reed er vanmorgen (in de auto) langs toen er alleen nog bergingswagens en politie bij je motor stonden. Zag er niet best uit zeg, ik vreesde het ergste ;( Ik ben blij dat je zelf het bericht hier op het forum heb kunnen zetten.

Sterkte met het herstel!
 
Balen zeg. Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen.

Sterkte.
 
Sterkte man!

En sjesus, wat ziet een motor er erg triest uit bij een ongeval met relatief lage snelheid. Ongelooflijk.

En ook ik ben soms wel eens bang voor de automobilist die alleen aan zichzelf denkt. En helaas zijn dat er te veel.
Nou nou, je doet alsof het opzet is. Automobilist kan ook gewoon een keer iemand in z'n dode hoek hebben. ALs ik sommige motorrijders door de file heen zie rijden (>60 km/h snelheidsverschil) dan denk ik soms: je vraaaaaaagt erom :/ Vanochtend op de A58 weer zo'n malloot: auto's rijden 90-100 en hij gewoon er tussendoor sjalommen. Tja.
 
oproep aan alle automobilisten KIJK IN JE SPIEGELS.

succes met het herstel :)
 
gelukkig zeg, m'n oma wist me te vertellen dat de motorrijder verongelukt was, gelukkig is het "maar" een ongeluk.

Klote om te horen, succes met je herstel.
 
Nou nou, je doet alsof het opzet is. Automobilist kan ook gewoon een keer iemand in z'n dode hoek hebben. ALs ik sommige motorrijders door de file heen zie rijden (>60 km/h snelheidsverschil) dan denk ik soms: je vraaaaaaagt erom :/ Vanochtend op de A58 weer zo'n malloot: auto's rijden 90-100 en hij gewoon er tussendoor sjalommen. Tja.
dode hoek in de auto? kan dat?

zowieso, als jij consequent spiegelt zie je een motorrijder ruim vantevoren aankomen.
 
Valt me op toen ik in belgie en frankrijk file reed dat ze daar vrijwel nooit strook wisselen, dat is echt iets hier in Nederland.

Iig erg balen! Veel sterkte!
 
dode hoek in de auto? kan dat?

zowieso, als jij consequent spiegelt zie je een motorrijder ruim vantevoren aankomen.
Ja natuurlijk kan dat 8)7 Zeker als je niet over je shouder kijkt.
Als de weg met een bochtje loopt zie je motorrijders die tussen de file doorrijden helemaal niet ruim vantevoren aankomen. En zo zijn er motorrijders die menen met 50km/u verschil ertussen te 'mogen', en automobilisten die een motorrijder niet verwachten.

@TS: Sterkte met herstellen!
 
Laatst bewerkt:
Fok.. wat een 'kut' foto's...

Succes met het herstel. En natuurlijk met de romplsomp enzo... Koekblikkers, je hebt ze erbij, maar eigenlijk... :N



Valt me op toen ik in belgie en frankrijk file reed dat ze daar vrijwel nooit strook wisselen, dat is echt iets hier in Nederland.

Iig erg balen! Veel sterkte!

:^

Zeker in Frankrijk houden de koekblikkers absoluut rekening met motorrijders tussen/langs de files. En al staat er gaan file, dan gan ze nog aan de kant voor je... Gekke Fransen... ;) :+
 
Laatst bewerkt:
Ja sterkte man.. :Y Ik rij zelf ook auto maar de meeste automobilisten kunnen gewoon niet rijden :N Sucks dude.. Ik rij zelf trouwens rond met een poster van MAG achter m'n achteruit 'geef motorrijders de ruimte'.

Sterkte... -O-
 
Ja sterkte man.. :Y Ik rij zelf ook auto maar de meeste automobilisten kunnen gewoon niet rijden :N Sucks dude.. Ik rij zelf trouwens rond met een poster van MAG achter m'n achteruit 'geef motorrijders de ruimte'.

Sterkte... -O-


poster?? vermindert dat het zicht naar achter niet???

ik hou het bij de stikker
 
[offtopic]
poster? ergens uit te printen, die ga ik dan ook in mijn pa's koekblik plakken..en mss in de taxi..die zit toch de hele dag op de weg..
[/offtopic]

Succes met de rompslomp van de formulieren e.d.
En natuurlijk beterschap gewenst!






Het was toch geen petje? :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan