Ongeluk A20

Ik moet zeggen, behoorlijke schade. Misschien toch iets te hard er tussendoor?

Kijk we kunnen allemaal fouten maken. OOk op de motor maar ook in de auto.

We moeten we rekening houden met het feit dat we vaak over het hoofd worden gezien.

Maar zoals hiervoor ook al gezegd er wordt soms wel errug hard tussen de file door gereden.

Wil de TS toch heel veel sterkte wensen met het herstel en de afwikkeling.
 
verdomme man, dat ziet er niet misselijk uit...... das vast een flinke klap geweest....

Heb zaterdag ongeluk gehad met de auto en loop nu met een hersenschudding rond en een zere rug. Was erg blij dat ik op dat moment niet op de motor zat.....

maar ben blij dat kan navertellen, zonde van de motor, maar die zijn vervangbaar. Hoe gaat het nu verder met je dan?
 
Dat is het stuk bij mij...klote stuk omdat het er rijbanen bij elkaar komen. Ben blij dat ik dat tegenwoordig niet meer heb. Als ik er wel moet rijden ga ik bij Capelle eraf.
Sterkte ,MZlllls,Rob.
 
Update, de ZZR is economisch KO. De tegenpartij heeft schuld bekent en ik ga daar natuurlijk niet wakker van liggen. Daar zorgt mijn sleutelbeen wel voor ;)
Nieuwe ZZR is al onderweg.....

Thanks voor al jullie reacties.....
 
Nieuwe ZZR is al onderweg.....

hoop dat ie lang genoeg onderweg is om niet in de verleiding te komen om nog niet geheel genezen te gaan rijden. ;) schijnt niet goed voor je zijn.
Wel mooi dat het ok gaat aflopen! *O*
 
Een "geluk" bij een ongeluk dat het verzekeringtechnisch snel gaat. Alleen bijzonder naar van het sleutelbeen, waardoor je moet wachten met weer de weg opgaan.

Mazzel dat hij bekend heeft. Ik zou zeggen graaien wat je er uit kan graaien (goed voorbeeld van vadertje staat doet volgen), naar Amerikaans model. Hopelijk gaat het spiegeltje schoudertje en dan pas gaan dan doordringen in de schedels van de automobilisten die onaangekondigd van de ene naar de andere rijstrook jumpen om daar een autolengte mee te winnen.

Hopelijk snel weer rijden! beterschap.
 
gelukkig heb je bijna niks ;) Maar als ik je motor zie mag je echt van geluk spreken :} Veel plezier staks met je nieuwe bike en nog sterkte met je sleutelbeen. ps let maar niet op mijn onderschrift.... :} Groetjes Smokiebike
 
Beterschap man! Ik rij ook bijna elke werkdag op de A20 door de file en wat kijken sommige mensen slecht zeg!

Veel sterkte!
 
beterschap met de afhandeling en nog meer voor je schouder. Gisteren had mijn pa ook zo'n geintje, maar dan een vrachtwagen die achteruit reed tegen de 2.5 weken oude tuono. Voorvork krom, cockpit kaput en spatbord kaput maar gelukkig zelf had hij niets
 
Laatst bewerkt:
oproep aan alle automobilisten KIJK IN JE SPIEGELS.

succes met het herstel :)


oproep aan alle motorrijders PAS JE SNELHEID AAN!!!! |(

aangezien 90% van de motorrijders te hard tussen de auto's doorknallen.......
10km/h snelheidsverschil met de file tot 50 km/h en dan netjes invoegen. _O-

Dat doen we allemaal toch... :N :N :N :N die automobilisten toch........ :r

Vrees toch dat 90% van de ongelukken in de file tussen auto's en motoren een 50-50 percentage van de schuld is. Auto niet kijken en de motor te hard rijden.
 
@ Sprint 900

Je hebt zeker een punt met de snelheid. Ik ga ook altijd aan de kant als een rijder sneller wil dan ik. Wat een ander met het onbetrouwbare karakter van de gemiddelde automobilist doet gaat mij niets aan. Heb nl uit ervaring meegemaakt dat die keleredingen het geintje wel eens pal voor je smoel doen (geen voortekenen want, oh gaatje, die is voor mij, go). Dan flip je wel effe als je met een rotgang komt aanprakken (kut, rem, skggg en als je pech hebt kleng). Als ik rustig rij heb ik nog ff de tijd om te kijken wat ik doe, met een beetje mazzel is ie alweer pleitte als ik mijn gas oppak. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik een slome duikelaar ben, maar nou ook weer niet zo dat ik boven op mijn rem ga lopen plempen als er niet meer dan 40 cm aan elke kant vrij is.

Ik weet ook niet of in het geval van de TS hij "te hard" heeft gereden.

In elk geval, 3 is het beste van 2 en 4. Prima geschikt om relaxt door de file te rijden en op gezette tijden minder politiek correct mee te gumme.
 
Als iedereen zich nu gewoon probeerd aan te passen is er meestal niets aan de hand.
Automobilisten die in de file gewoon de motorrijders de ruimte geven en goed in hun spiegels en over hun schouder kijken bij het wisselen van rijbaan en de motorrijders die met een rustig gangetje tussen de auto's door rijden.

Voordeel hiervan is dat de motorrijder kan doorrijden zonder verhoogde hartslag en dat de automobilisten ook geen hartverzakking krijgen als er weer een idioot op twee wielen (levensmoeie actie) door de file heen knalt.

Ik heb zal mogen ervaren dat zelfs wanneer je rustig rijdt je bij sommige acties nog geen tijd hebt om te reageren.

2 maanden geleden reed ik langs een file op de baan voor linksaf slaan.
Op het moment dat ik bijna bij de kruising ben af te kunnen slaan besluit een Engelsman in een Engelse auto om toch maar linksaf te slaan. (Pas toen ik op de grond lag zag ik dat het een Engelsman was.) Hij ga richting aan op het moment dat hij de actie al had ingezet. Te laat dus. Remmen en uitwijken was niet meer mogelijk.

Gevolg was dat de auto mij rechtvoor raakte en ik met motor en al het asfalt met een bezoekje mocht vereren. ^&*&^$$ |( |( B| B|

Ikzelf ben er met een paar lichte kneuzigen vanaf gekomen.
Mijn Sprint helaas niet.
Voorspatbord kapot.
Kuip rond de koplampen kapot.
Voorvork krom.
Koppelingshendel beschadigd.
Uitlaat beschadigd.
Tankcover beschadigd.
Motorjas beschadigd. Lang leve mijn jas anders was ik nu een nippel kwijt.
Steps beschadigd.

totale schade volgens mijn garage 3300 euro.
totale schade volgens de verzekering 2650 euro.

Ik weet niet wie er genaaid wordt. :X

Ik heb een getuige *O*
die in mijn voordeel getuigd.
De tegenpartij gaf volgens haar geen richting aan en sloeg ineens af.

Op dit moment is het zo dat de verzekering van de tegenpartij geen aansprakelijkheid neemt. De getuige zal nu worden ingeschakeld.

Dit kan dus nog wel eens een lang verhaal worden en ik kan nu dus niet rijden terwijl de rest van motorrijdend Nederland lekker rondtoert. :r :r :r :r
 
ja ongeluk zit echt in een klein hoekje,Die koekblikkers leren het ook nooit.
kleine moeite even over de schouder te kijken of er iemand aan komt.
beterschap en ik hoop dat alles weer goed komt voor jou.

groet henk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan