Onze toekomst: De wannabees

Wannabee

  • Yep.. Ik ben een wannabee

    Stemmen: 21 27,3%
  • Nope, maar ik vind het wel leuk dat ze er nú al zijn

    Stemmen: 12 15,6%
  • Hij Weer ????

    Stemmen: 44 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    77

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.650
113.266
Rèswèk
Ik vind ze leuk, de wannabee motorrijders. Lekkere onnozele vragen, leuke brommerverhalen...

Het gevoel dat wij -doorgewinterde motorrijders- al lang niet meet hebben van het verlangen naar de dag om je éérste motor te kopen, omdat je 16 of 17 bent, of de centjes nog niet hebt.

Wat ga je rijden? hoe lang nog? Vertel eens aan alle motorpappa's??

:) Ja, toe maar!
 
jeuh wannebe #1 aanwezig *D kwil dolgraag een monster 600, maar kep geen geld en heb volgens mij een stoornis zodat ik weiger een baan te zoeken ofzo...en anders heb ik nog een oude honda cb250 (ook leuk brikie om te sleutelen)

me bijde ouders hebben vroeger erg veel gereden...me pa rijd af en toe nog wel eens even.
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk ben ik een wannabee: ik rij nu een Fazer 1000 maar die is eigenlijk wel erg traag B| dus als ik later groot ben gaat deze brommer weg en wil ik een echte motor kopen!





:+
 
Tuurlijk ben ik een wannabee: ik rij nu een Fazer 1000 maar die is eigenlijk wel erg traag B| dus als ik later groot ben gaat deze brommer weg en wil ik een echte motor kopen!





:+
Topic gaat niet over jouw, maar over 16/17 jarige pubetjes. Dat ben jij al laaaaaaaaaaaang niet meer :P ;)
 
Tuurlijk ben ik een wannabee: ik rij nu een Fazer 1000 maar die is eigenlijk wel erg traag B| dus als ik later groot ben gaat deze brommer weg en wil ik een echte motor kopen!

:+
Wil je eens op mijn 250 rijden
 
Ik wil later een RS50 hebben! Ik ben al aan het sparen.. maar dat gaat zo moeilijk
full
 
;( ;( ;(

Ik wou een keer een serieus topic van de grond krijgen, ja!!!

Het lukt me maar niet :( waar kan dat toch aan liggen :? :?

Poll aangepast
 
Lekkere onnozele vragen

u vraagt wij draaien:

jou 250 gaat toch sneller als die fazer 1000 ...is 750 kilo lichter ? of is het een diesel? hoe kan ik mijn cb250 opvoeren , moet ik dan wat ringetjes uit me uitlaat halen ofzo? en met een rs50 kun je makelijk politie achter je houden rijd gewoon tussen die paaltjes heen enz ! mijn brommer is veel sneller als jou r1 ...enz??? :Z
 
jeuh wannebe #1 aanwezig *D kwil dolgraag een monster 600, maar kep geen geld en heb volgens mij een stoornis zodat ik weiger een baan te zoeken ofzo...en anders heb ik nog een oude honda cb250 (ook leuk brikie om te sleutelen)

me bijde ouders hebben vroeger erg veel gereden...me pa rijd af en toe nog wel eens even.
Vriend :} :} :}

wave.gif
wave.gif
wave.gif
 
Damn, bijna toch? O-)
Mwah :P

ff voor Rob, ik wilde vroeger altijd een R1 hebben, van het moment dat i uit kwam. Super vond ik hem, las alle testen enz enz.
Maarja, toen kwam er een motor van een merk waar ik nooit wat van moest hebben en nu rij ik op de voorloper van de R1 :)
 
[me]Spider zal zich verder gedragen vanavond op MF ;) [/me]

Liever niet... :P :9

Mwah :P

ff voor Rob, ik wilde vroeger altijd een R1 hebben, van het moment dat i uit kwam. Super vond ik hem, las alle testen enz enz.
Maarja, toen kwam er een motor van een merk waar ik nooit wat van moest hebben en nu rij ik op de voorloper van de R1 :)

Nog steeds wannabee dus :)
 
nou meer om het feit dat ze als ze 18 zijn zon ding willen rijden...en vooral zonder 25 kw begrenzing want die is voor watjes en de politie pakt me toch nooit mentaliteit
 
lmao! :+

Dacht je nou echt dat ze hier zouden posten?

Bij ons (Achterhoek United) zit idd wel een wanabee..
(rijdt op een Derbi Senda SuperBrommart) :X

Als hij dit leest wordt ie vast kwaad :P
 
lmao! :+

Dacht je nou echt dat ze hier zouden posten?

Bij ons (Achterhoek United) zit idd wel een wanabee..
(rijdt op een Derbi Senda SuperBrommart) :X

Als hij dit leest wordt ie vast kwaad :P

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ie het leest O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan