Onze toekomst: De wannabees

Wannabee

  • Yep.. Ik ben een wannabee

    Stemmen: 21 27,3%
  • Nope, maar ik vind het wel leuk dat ze er nú al zijn

    Stemmen: 12 15,6%
  • Hij Weer ????

    Stemmen: 44 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    77
wannebe present...eens in de volgende jaren wil ik eens mn rijbewijs halen...en dan een rs125 of iets dergelijks kopen om leuk mee te oefenen. Daarna een zxr400 of een leuke supermotard...(het liefst ipv een rs125 maar das weer een stuk duurder). En geen gezeik van een rs125 is een brommer want ik ben aprilia fan en heb geen duizenden euro's...maar als ik volgend jaar de jackpot win...dan denk ik dat het eerder een supermotard wordt

:]
 
Present

Maar ja in de zomer ook maar us beginnen met mijn motor rbw. Nu nogdruk bezig met auto rbw
Maar ik breng mijn bromfiets tijdperk in stijl door op een ZUNDAPP KS 50
Die nu ff in een paar stukjes meer licht als orgineel i.v.m. grondige opknap beurd
zodra moto rbw binnen en geld genoeg :] :] :] en wat is er mis met wanabee motorrijders gun iedereen iets om van te dromen!!!!

PS ik heb zelf ook een verschrikkelijke hekel aan rijdende pleepoten(scoters) vandaar ook de zundapp.
 
Present

Maar ja in de zomer ook maar us beginnen met mijn motor rbw. Nu nogdruk bezig met auto rbw
Maar ik breng mijn bromfiets tijdperk in stijl door op een ZUNDAPP KS 50
Die nu ff in een paar stukjes meer licht als orgineel i.v.m. grondige opknap beurd
zodra moto rbw binnen en geld genoeg :] :] :] en wat is er mis met wanabee motorrijders gun iedereen iets om van te dromen!!!!

PS ik heb zelf ook een verschrikkelijke hekel aan rijdende pleepoten(scoters) vandaar ook de zundapp.

Zundapp roeleert de pan uit man :P Blaas alles en iedereen de pan uit. Nee man, mijnes is standaard, geen zin in bekeuringen, dat spaar ik lekker op voor een 3e motor.

Ja vreselijke wannabee hier, 17 jaar en al 2 motoren in de schuur, me pa mag dr op rijden zolang ik mijn rbw nog niet heb en het staat in de planning om me kawasaki gpz600r te verkopen. (ding blaast vet 230 man :P )

Als ik mijn rijbewijs heb heb ik voorlopig me honda 125 cc viertaktje. En daarna in de winter eens voor een echte motor kijken volgend jaar.
 
Zundapp roeleert de pan uit man :P Blaas alles en iedereen de pan uit. Nee man, mijnes is standaard, geen zin in bekeuringen, dat spaar ik lekker op voor een 3e motor.

Ja vreselijke wannabee hier, 17 jaar en al 2 motoren in de schuur, me pa mag dr op rijden zolang ik mijn rbw nog niet heb en het staat in de planning om me kawasaki gpz600r te verkopen. (ding blaast vet 230 man :P )

Als ik mijn rijbewijs heb heb ik voorlopig me honda 125 cc viertaktje. En daarna in de winter eens voor een echte motor kijken volgend jaar.

Damn jij bent pas een echte wannabe, nog niet eens 18 en wel al 2 motoren :?

Restecp :P
 
Net deze gekocht. Volgens sommigen ben ik dan ook een wanabee ?

full
 
geen brommer voor mij...ik veracht die gore stinkende bladblazers op kruiwagenwielen...mijn electrische tandenborstel maakt een beter geluid :X


mede omdat die brommert harden gaan als mijn cb :+
Een béétje Aprilia of Derbi kun je toch héél goed mee voor de dag komen...

Present

Maar ik breng mijn bromfiets tijdperk in stijl door op een ZUNDAPP KS 50
Die nu ff in een paar stukjes meer licht als orgineel i.v.m. grondige opknap beurd
zodra moto rbw binnen en geld genoeg :] :] :] en wat is er mis met wanabee motorrijders gun iedereen iets om van te dromen!!!!

PS ik heb zelf ook een verschrikkelijke hekel aan rijdende pleepoten(scoters) vandaar ook de zundapp.

D'r ís helemaal niks mis met wannabee motorrijders, iedere motorrijder is een wannabee geweest, Het is juist onwijs vet dat de wannabees zich tussen de diehards begeven.
't is wel cool dat de wannabees allemaal schakelen en een rothekel aan bladblazers hebben.
 
Laatst bewerkt:
'k heb een tijdje op een rs50 gereden, welke niet helemaal standaard was,
je leert er wel een hoop op kwa op de weg rijden e.d. En toch als je motorrijbewijs hebt is het een grote toevoeging. En ik vind de reacties zo leuk van motorrijders als je nog geen motor hebt, als ik nu een oude topic van me doorlees ;)
ouwe topic www.motor-forum.nl/forum/topic/8954

70cc 20mm iets van 18 pk top 138km/h
(Afbeelding)

Nu rijdt ik kawa zxr400 :D
welke ik druk aan het veranderen ben
(Afbeelding)

En toch, in grote lijnen lijken ze best op elkaar kwa vorm enzo :D :+

ik vind het dus opzicht best leuk om brommeraars soms hier op te zien duiken, niet verwonderlijk, je bent zelf ook ooit zo begonnen, maar je hebt in die gasten zpveel verschil. scootah = BAH :( :o
brommerrijders / toekomstig motorrijders hebben nogweleens leuke dingen :+
Peter's ouwe motor toch?
 
Een béétje Aprilia of Derbi kun je toch héél goed mee voor de dag komen...D'r ís helemaal niks mis met wannabee motorrijders, iedere motorrijder is een wannabee geweest, Het is juist onwijs vet dat de wannabees zich tussen de diehards begeven.
't is wel cool dat de wannabees allemaal schakelen en een rothekel aan bladblazers hebben.


Ik ben een Wanabee maar heb geen hekel aan bladblazers..
Niet dat ik een scooter als vervoersmiddel wilde hebben ofzo..
 
Een béétje Aprilia of Derbi kun je toch héél goed mee voor de dag komen...D'r ís helemaal niks mis met wannabee motorrijders, iedere motorrijder is een wannabee geweest, Het is juist onwijs vet dat de wannabees zich tussen de diehards begeven.
't is wel cool dat de wannabees allemaal schakelen en een rothekel aan bladblazers hebben.

Tja waarom IK een hekel hebben aan scooters hebben. Die nieuwe scoters allemaal leuk en aardig maar na een jaartje of 5 dagelijks gebruik zijn ze niks meer waard en zijn ze rijp voor de sloop. Een Zundapp of Kreidler of iets in die trant die blijven gewoon goed mits je ze goed onderhoud. Ik zelf kan iemand die heeft een zundapp dik 40 jaar oud en ik kick en lopen dat ding :] . En wees nou eerlijk een scoter ziet er gewoon niet uit je zit er op als op een plee pot het rammeld al voordat het de fabriek uit komt. PUNT

en nu genoeg gelult over scoterz en brommerz (athands dat geld voor mij dan)
 
even een reactie van mij dan maar... (ex-wannabe)

ik heb meer dan 2 jaar rondgereden met een bromfietscertificaat. 3 scooter gehad en 1 brommer (derbiGPR, lijkt op een mito)
mijn laatste scooter was na 9 maanden dagelijks gebruik al een beetje aan zijn eind, terwijl hij wel goed onderhouden was. Het blijft natuurlijk 2-takt, maar met goed onderhoud zou je toch denken dat je langer kunt doen met zo'n ding. Zeker met de scootah die ik had (nieuwe injectie technologie)

ik ben nu blij dat ik motor rijd, ik rij nu op een ZX6R en heb er nog nooit problemen mee gehad :) hij laat me alleen staan als ik vergeet te tanken :X

met een scooter heb je lang nog niet de ervaring die je nodig hebt om op 80KM wegen mee te kunnen rijden, omdat je niet (goed) weet wat een auto wel en niet kan zien en hoe je jezelf aan de hand daarvan een betere positie op de weg kunt geven.

gr. MacReal
 
ik ben ( zoals sommige hier al weten ) helemaal wannabee... simpel weg omdat ik nog geen 18 ben...

rij nu al anderhalf jaar scooter, en ben van kleins af aan al weggeweest van motoren.

Ik wil voor het einde van aankomende zomer mijn motor rijbewijs hebben... kword in maart 18, begin met autosnelcursus en daar gelijk motor 8eraan.
ik wil gewoon mijn auto rijbewijs hebben, kan er altijd wel 1 lenen.
Tis ook op 80 procent zeker dat ik dan een motor koop. ( t liefst een soes gsx-r 600 type '04)
Mijn ouders hebben 2 auto's dus er is er altijd wel 1 vrij laten we maar zeggen... dus eigen auto w8 ik nog wel ff mee
Ik heb een hekel aan dit weer, zeker op 2 wielen. dus ik word waarschijnlijk gewoon een mooi weer rijder....

ik sluit me zodra ik me motor heb iig aan bij mf gouda ( mits ze me toelaten natuurlijk ;) )

dat was dan mijn verhaal ....

8-)
 
ik ben een Wannabe :P

maar ik moet eerst mn auto rijbewijs halen vanwege mn opleiding (auto monteur)

en daarna motor :D

ik rij ook schakel
en heb ook een hekel aan die opgevoerde plastiken pleepotten :P
 
dan ben ik denk maar ook een wannabe..
Ben 19 heb zo'n schakel geval en wil (als ik groot en sterk ben?) een 400cc zodat ik er na me 21e ook nog wat aan heb.
Geld is altijd een groot probleem... Ik heb soms wel werk.. soms geen werk. Daarbij komt het ook nog eens voor dat ik aan het sparen ben voor een studie en moet ook nog lekker die klote unive betalen :( :r en telefoon rekening. Als ik wat overhoud is het niet meer dan een paar euro en gaat het naar benzine. Dus dat word waarschijnlijk volgend jaar me brommer verkopen om een studie te kunnen volgen.. GVD :(

Krijg daarentegen wel wee studiefinanciering (hoop ik?) en kan daarvan me rijbewijs halen en een grotere brommer :p
 
Topic gaat niet over jouw, maar over 16/17 jarige pubetjes. Dat ben jij al laaaaaaaaaaaang niet meer :P ;)
Ik voel me nu aangesproken B|
Noujah, heb maar 1 brommer gehad toen ik 14 oid was. Beetje mee rondgecrost en toen aan iemand in onderdelen gegeven. Nu heb ik vier motors, waarvan er eentje nooit meer zal rijden. Over precies 2 weken word ik 18 jaartjes, dan mag ik eindelijk gaan lessen.
 
ik ben al anderhalf jaar geen scooterpubber meer, maar een fietser (geen motorfietser). Binnen nu en een paar maanden wordt ik automobilist en daarna mag ik aan mijn motorrijbewijs beginnen.

Ik zit nu bijna een jaar op dit forum en ben voornamelijk een lezer en probeer alleen zinnige dingen te plaatsen. Ik ben een motorliefhebber en supporter van iedereen die motor rijdt.

Ben ik nu een wannabee?
 
Hmmm, ik ben geen 16/17, maar 20..... en ook een wannabe want in 2005 begin ik eindelijk met lessen!! :]
Ik hoop zo rond maart/april, dan heb ik wel genoeg centjes gespaard :)
En mijn eerste motor word (hopelijk) een Kawasaki ZXR400 of een Honda CBR400, liever de Kawa :)
 
eeej een topic over mij! :9

ja k ben een wanabeee :) ben opt moment 18, eerst mn autorijbewijs gehaalt. is gewoon ff wat handiger aangezien hier autos genoeg voor de deur staan en omdak dan ff beetje degelijk verkeersinzicht/ervaring kan opbouwen omdat motor tog stuk linker is.. ja t ligt allemaal aan je zelf maar weet wel hoe het ging toenk voor het eerst brommer reed.. en met 50 op je bek is te doen maar 150.. :)

iig tis zo goed als zeker dak aankomende zomer voor mn motor ga, wil het lieft dan een kawa zxr 400. gewoon mooie motor, lijkt me vrij ideaal om mee te beginnen. maar moet zien of dat gaat lukken met de centen, ben al een hele poos niet in staat om te werken ivm ziekte.. binnekort weer naart ziekenhuis voor onderzoeken hoop dat er nu eindelijk wat aan gedaan gaat worden.. maargoed das totaal ander verhaal. als de kawa niet gaat lukken dan een ouwe CBR 600 en die verspijkeren :)

vanaf mn 16e helemaal gek van brommers geweest. die periode heb ik nu wel gehad. in die tijd intotaal 7 brommers gehad. 1 honda NSR 2 jaar lang opgereden en echt alles verbouwt, de overige was puur voor hobby / handel (bijna alle honda brommers gehad en nog 2 appies)..kan opzig nog wel fotos gaan posten maar das vrij onintersant als je beetje verder kijkt op dit forum.. das veeeel leuker spul :9~ int begin was het een ramp, toenk mn nsr net had zij iemand wat over mn grote carberateur... carbrawattus :? (20mm mik op org cilinder) \iig na een paar weken begon t gedonder.. was aardig geligt bij aankoop.. wist ik veel.. |( toen begon het sleutelen maar gewoon logisch nadenken en af en toe ff op brommerforum.nl kijken en je komt er wel uit. altijd alles zelf gedaan, ben dat ook van plan te gaan doen met mn toekomstige motoren. heb echt onwijs veel zin om te beginnen met een project sleutelen, iets verbouwen naar eigensmaak roeleerd 8-) maargoed geld gebrek + tog nog geen papiertje... maaar t gaat zeker te weten komen!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan