Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Opgelicht door motordealer

Dat geen enkele dealer zo'n ding eerst helemaal uit elkaar gaat schroeven om van alles goed de conditie te kunnen beoordelen

Nee nogal wiedes lijkt me, anders gaat een gebruikte motor hetzelfde kosten als een nieuwe..
Volgens mij is er ngo een heel verschil tussen wat je eerst beweerd en wat je nu zegt, weet namelijk bedrijven genoeg die inkopers/inruilers e.d. gewoon heel goed na kijken zoals het hoort
 

Barbier is er gewoon voor de mensen die het goedkoopste zoeken ( zit er hier nog zo 1 uin de buurt.. Jager ) en daarbij verwachtten dat het ding net zo goed is als de duurste die ze kunnen vinden..
Die jongens bij Barbier zijn er open en eerlijk over, verkopen heel veel fietsen en krijgen daardoor misschien ook wat vaker een kalcht ( waarvan ik denk dat het 50% aan de klant ligt, wou goedkoop en verwacht een nieuwe want de verkoper zei dat het een goede fiets was )

Baatsen is idd handig, als een motorzaak daar niet genoemd wil; worden dan weet je genoeg.
 
En daarmee voorkomen ze alsnog niet dat 1 dag later de lambdasonde kapot kan gaan, want iedere sensor kan zonder aanleiding deels of helemaal kapot gaan.
 
Je moet dat uit de hand lopen meer zien als waarschuwingen voor toekomstige kopers,de TS weet inmiddels wel wat hij moet doen,namelijk
niet gelijk op de achterste poten gaan staan maar de dealer de kans geven dit goed op te lossen en als dat niet lukt
dan pas verdere stappen ondernemen.Dat is mijn oordeel en daar zult u het mee moeten doen
 
barbier is een schuifluik en wind daar geen doekjes om
je hebt veel meer schuifluiken die dat verhullen in een mist van service en klantvriendelijkheid...

gewoon je eigen kop volgen en goed kijken voor je koopt....de hele wereld staat vol zooi tenslotte....
 

volgens wiki en google is een meier 100 gulden 250 meier winst das handel
 
En daarmee voorkomen ze alsnog niet dat 1 dag later de lambdasonde kapot kan gaan, want iedere sensor kan zonder aanleiding deels of helemaal kapot gaan.

Klopt helemaal !
Alles kan ineens kapot gaan natuurlijk.


Ik kan er heel slecht tegen dat mensen meteen roepen dat het met opzet zo is of iig ; "snel even de storing gereset"
ZUllen gerust bedrijven zijn die zoiets proberen of doen maar er zijn er ook genoeg die wel eerlijk zijn en hun best doen.

Laten we vooral blij zijn dat TS niet de naam wou noemen, anders word er iemand zwart gemaakt die er imo geen recht op heeft
 
zou wel handig zijn als berichten van TS gehiglight worden. kun je een hoop gewauwel overslaan want nu weten we nog niet hoe het is afgelopen.
 
Het is ook nog maar 2 dagen geleden.
Misschien is TSer op dit moment wel bij de dielurt..
Om het keurig op te laten lossen.



(was wel mijn Bagster hoes voor de R6 kwijt...

Edit, dat stukje tekst hoort hier helemaal niet staan...
 
Laatst bewerkt:

Dan kan je de gemiddelde 1000cc sportmotor dus niet fatsoenlijk proefrijden.
De mijne loopt 166 in z'n 1 en als je dan ook nog wil kijken of hij fatsoenlijk oppakt bij volle acceleratie, zul je dit toch echt in minimaal z'n 2 moeten doen (want slopen = kopen ) en dan ga je al over de 200.
Zie mezelf al aankomen bij motoport Den Helder: 'Ik moet er ff mee naar Duitsland, ander ben ik de sjaak als er straks iets mis blijkt'

Maar snap je punt. TS had die motor in jouw beleving iets meer aan de tand moeten voelen. Als is die versleten band achteraf voor mijn gevoel wel een inkoppertje in vergelijking met TS-probleem: iets met uiterlijke basis controlepunten vs. wat meer interne technische mankementen (zit veel gevoel bij hoor)
Anderzijds is mijn kritiek naar de dealer nog steeds: had hij de motor dan ook niet wat beter aan de tand moeten voelen alvorens hem te koop aan te bieden als 'perfect lopend'.

Wat weegt zwaarder: een dealer die niet voldoet aan zn productomschrijving (wat mij betreft is hij de expert en moet ik hem als consument blind kunnen vertrouwen. Een fout maken is wat anders, maar dan is het ook gewoon terugnemen en oplossen)
of een consument die tijdens een slechte manier van proefrijden bepaalde mankementen, die je niet duidelijk kunt zien, niet opvalt.
De dealer zegt immers al dat de motor goed is, toch
 
Het is ook nog maar 2 dagen geleden.
Misschien is TSer op dit moment wel bij de dielurt..
Om het keurig op te laten lossen.



(was wel mijn Bagster hoes voor de R6 kwijt...
Ik heb zo,n vermoeden dat de TS zo geschrokken is van de reacties dat we die niet meer terug zien.
 
Haha het komt niet door merk ik.
Hoeveel is 1 meier?
Hoeveel is dan 250 meier?

Hoeveel winst is dat dan op een motor van 4000 euro?
 
250 meier; dat zijn dus 250 bankbiljettetn van 100 gulden