Parkeren op Schiphol

BMWtoerer

Kloon
10 sep 2008
210
0
Moet volgende week vliegen, en wil op de motor naar en van Schiphol. Kun je daar vertrouwd (gratis?) je motor parkeren?

Alvast bedankt :)
 
Schiphol en gratis parkeren _O-

ehh eerlijk gezegt geen idee. Maar ga er maar niet vanuit! Zelfde geld voor het veilige..
 
Laatst bewerkt:
Ik werk op Schiphol en je kan daar prima parkeren. Er is een nieuwe VIP parkeergarage net naast aankomst 4 gebouwd. Daar kan je motor overdekt staan en er lopen buizen om hem aan vast te maken. Dat gedeelte is niet in de Parkeergarage, maar net ervoor. Vlak naast de parkeerplek is een toegangsplek om het luchthaven terrein op te komen, welke 24 uur bemand is en waar genoeg mensen langskomen.

Mzl jim
 
Ok thanks. Heb geen ketting om 'm mee vast te maken, wel twee goede schijfremsloten. Ga er van uit dat dat voor drie dagen goed gaat :P
Eneuh Jimbo-R, is dat betaald of gratis parkeren?
 
Je kan hem ook op de personeels parkeerplaats zetten. Gratis, overdekt en genoeg plek om hem ergens aan vast te maken.
 
naast de verkeerstoren vind je een overdekte (personeels) parkeerplaats voor je motor waar je 'm kunt laten staan voor zolang je wilt. Zit je ook gelijk vlakbij de ingang (plaza)
 
Persoonlijk zou ik zeggen; Als je hem ergens aan vast kan maken probeer dit dan, al is het maar voor het quasi veilige idee.
Voor 3 dagen is het best nog wel betaalbaar op Schiphol.

Zelf heb ik het eens gehad met langparkeren dat de reguliere (afgesloten) langparkeerplaatsen vol waren en dat ik mijn auto 3 weken open en bloot op Schiphol Oost moest zetten. :/
 
In de Havenmeesterstraat tegenover de oude verkeerstoren is een overdekte motorparkeerplaats.
Maar zet 'm wel vast.
Zeker als je op internet aangeeft dat je 'm niet vast kan maken.
full


Je geeft zelf aan dat "men" 3 dagen de tijd heeft om 'm weg te halen.


Wanneer gaan mensen eens nadenken wat ze allemaal op internet plaatsen?
 
In de Havenmeesterstraat tegenover de oude verkeerstoren is een overdekte motorparkeerplaats.
Maar zet 'm wel vast.
Zeker als je op internet aangeeft dat je 'm niet vast kan maken.
[afbeelding]

Je geeft zelf aan dat "men" 3 dagen de tijd heeft om 'm weg te halen.


Wanneer gaan mensen eens nadenken wat ze allemaal op internet plaatsen?
:^ idd, laat ff weten waar je em neerzet. waar ga je heen dan? en met welke maatschappij? dan kunnen we ook ff in de gaten houden of je vertraging hebt enzo.

gelukkig scoort motor-forum ook helemaal niet goed op google.
 
OT> na deze info zou ik de trein pakken. denk dat er wel figuren gaan kijken wanneer op genoemde plekken een bmw staat voor 3 dagen...
 
Maar op genoemde plekken staan altijd motoren. Of dat nou voor drie dagen, drie uur of drie minuten is, maakt toch niet echt uit (ik neem tenminste aan dat een beetje dief er geen uren over doet om een motor te stelen).
 
staan zat motoren geparkeerd. Nog een tipje: gooi je spullen in een bagage kluis. Een middelgrote kost je 6e per 24uur en je troep past er makkelijk in. (langs de ako rechtdoor, pin automaat voorbij, trappie naar beneden)
 
Als je vanaf de A4 komt (uit richting Rotterdam) moet je de borden 'Excellence P' volgen, dan kom je idd bij de VIP parking garage, net achter het Citizen M hotel. Onder de garage is een vrij luxe motorstalling, met stang om hem vast te leggen en een security check point in het zicht. Niet dat ze de hele dag die motoren in de gaten houden, maar is wel een geruststelling

Verder kan je hem nog bijna letterlijk onder de air traffic control toren zetten, is ook overdekt, maar nogal druk (maar kans is als je het mij vraagt nihil dat hij daar gejat wordt) en over de gehele lengte van de Havenmeesterweg zijn een aantal plekken waar vaak veel motoren staan (maar niet overdekt).

Rij een keer een rondje zou ik zeggen, veel werknemers op Schiphol rijden motor dus er zijn heel veel mogelijkheden om je motor kwijt te kunnen.
 
Laatst bewerkt:
. Onder de garage is een vrij luxe motorstalling, met stang om hem vast te leggen en een security check point in het zicht. (niet dat ze de hele dag die motoren in de gaten houden, maar is wel een geruststelling)

Dan is het daar ook niet echt veilig.
 
Dan is het daar ook niet echt veilig.
Ik heb daar vaak motoren meerdere dagen achter elkaar zien staan, zelfs zonder dat ze vaststonden. Als je hem gewoon achteraan aan de ketting legt, op het stuurslot gaan ze hem echt niet weghalen denk ik. Is een grote goed verlichte ruimte, en gaat wel opvallen als ze daar een motor in een busje gaan staan sjouwen. Beste optie zonder ervoor te betalen als je het mij vraagt.
 
Bedankt voor de goede adviezen, motor heeft er drie dagen gestaan zonder problemen ;)

En een :Z voor al de betweters zoals Snowmen en Broos :Z
 
Ik zet mijn motor vrij regelmatig op Schiphol neer (is een klant), dan wel niet voor meerdere dagen, maar mij is nooit iets overkomen.
 
Bedankt voor de goede adviezen, motor heeft er drie dagen gestaan zonder problemen ;)

En een :Z voor al de betweters zoals Snowmen en Broos :Z
Ze hebben natuurlijk wel een punt ... zodra bepaalde mensen eenmaal weten dat er op Schiphol 's nachts motoren onbewaakt staan, kun je er op wachten dat er eentje gestolen wordt.

Sterker nog, bij een van de KLM-gebouwen is afgelopen jaar een motor gestolen, 's avonds toen de meeste mensen al naar huis waren.
 
Ze hebben natuurlijk wel een punt ... zodra bepaalde mensen eenmaal weten dat er op Schiphol 's nachts motoren onbewaakt staan, kun je er op wachten dat er eentje gestolen wordt.

Sterker nog, bij een van de KLM-gebouwen is afgelopen jaar een motor gestolen, 's avonds toen de meeste mensen al naar huis waren.
Tja, shit happens. Maar ik denk niet dat dieven hun ideeën van motorforum gaan halen.
Als ze een motor willen jatten op schiphol nemen ze wel een kijkje. Kan makkelijk, iedere gek kan zo naar binnen de parkeergarage in..
 
maar wel makkelijk als er van te voren bekend is waar welk type (wel/niet) op slot geparkeerd staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan